Gå til innhold

Hvor får jeg tak i Jaybird X3 i Norge - evt gode alternativer?


Lyspaere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dersom du ikke orker å vente, eller vi ha et billig reservesett mens du venter ville jeg sett på en av disse.

 

LeTV ipx5 LePBH301 disse er helt nye fra en forholdvis fersk produsent. Det er fint med noen man nesten kan ta med inn i dusjen for rengjøring :D. LeTv er forøvrig samme selskap som står bak den mest solgte telefonen i Kina de siste månedene. Andre lydprodukter har fått gode tilbakemeldinger, selv om jeg har enda ikke funnet anmeldelser på disse.
Xiaomi ipx4 Xiaomi er vel etterhvert rimelig velkjent for de fleste. Dette er også et helt nytt produkt, men deres andre propper har nok av gode anmeldelser og tilbakemeldinger.
Meizu EP51 IPX4 enda ett fra en mobiltelefon produsent, som har eksistert i mange år, har ikke funnet noen seriøse anmeldelser men det finnes gode brukererfaringer.
Awei A990BL kineisk produsent kjent for å lage rimelige og til prisen svært gode produkter. Selv venter jeg på forgjengeren A920BL, men angrer litt på at jeg ikke gikk for denne. Koster ikke mer enn en hundrelapp med frakt.
 
Jeg har ikke prøvd noen av de, men samtlige kommer fra produsenter som er kjent for å gi mye for pengene og alle vil bli levert til en pris under momsgrensa.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ville styrt unna Jaybirds, mine X2 holdt i mindre enn 3 mnd. Om du leser litt brukererfaringer på nettet så ser det ut til å være ett stort problem med alle Jaybirds.

 

Jaybird sin respons var at jeg måtte kunne headsettet i to deler for å få penger tilbake. Dette sier meg at headsettene di lager er utrolig "billige". Siden de ikke vil ha de til reparasjon.

 

Fikk omsider penger tilbake. Men returapparatet deres var noe av det verste jeg har vert borti.

Lenke til kommentar

Har testet Jabra Sport Pulse noen dager nå, og de virker veldig bra. Vil si at det er utrolig mye for pengene! 799kr på Netonnet. For min del så satt de meget godt med proppene som var på, så jeg slapp å bytte noe. "Vingen" gjør at de sitter trygt uten at du trenger å justere de underveis. Merk at det har kommet en "Special Edition" som selges noe dyrere. Forskjellen er at det på sistnevnte er brukt er materiale i proppene som endrer fasong når temperaturen stiger. Tanken er at når du trener så vil temperaturen i øregangen stige, og da har den "gamle" versjonen lettere for å falle ut, mens den nye Special Edition vil tilpasse seg øregangen å sitte godt.

Endret av torbjornhb
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg ville styrt unna Jaybirds, mine X2 holdt i mindre enn 3 mnd. Om du leser litt brukererfaringer på nettet så ser det ut til å være ett stort problem med alle Jaybirds.

 

Jaybird sin respons var at jeg måtte kunne headsettet i to deler for å få penger tilbake. Dette sier meg at headsettene di lager er utrolig "billige". Siden de ikke vil ha de til reparasjon.

 

Fikk omsider penger tilbake. Men returapparatet deres var noe av det verste jeg har vert borti.

 

Har hatt mine i 11 måneder nå og de funker fortsatt helt fint. Bruker de nesten daglig.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...