Gå til innhold

TEST: Apple Airpods


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har prøvd de. Jeg liker de i utgangspunktet.

 

Test de imot billige kablede sett og hør selv. De er fine til podcaster, ikke veldig gode til musikk. Prisen er så stiv at man betaler for design og batteritid, og det er sånn det er med den saken.

 

Det er et kompromiss man må ta stilling til, for 1700kr finnes det bedre alternativer om man liker å høre mye musikk :)

Lenke til kommentar

Dårlig batteritid. Må lade mine H7 minst en gang i uken, så disse passer ikke for meg. Ser heller ikke særlig bra ut, men det er en smakssak.

 

Har du H7 er du nok garantert ikke i målgruppen for dette produktet, om du da ikke vil ha et ekstra super-bærbart alternativ til gitte situasjoner. For 1800 kroner kan man få VELDIG mye bedre lyd, så her er det portabilitet og i-funksjonalitet man betaler for (i tillegg til Apples sedvanlige avanse på produktene sine).

Lenke til kommentar

Alle testpersoner jeg har sett så langt har rapportert at de sitter som støpt. Hvor mange trenger du?

 

Strengt tatt trenger man å teste selv. Har hørt det om det om ørepropper før, og det stemmer sikkert for testpersonene, men ikke nødvendigvis for meg.

 

Mer interessant synes jeg at det virker som at det er konsensus for at lyden er bedre enn Earpods. Da er de kanskje akseptable for min bruk.

Lenke til kommentar

De har ganske kjip lyd, de spiller som et minijoacksett til 300.-

 

Så spørsmålet er om du vil betale 1400 til for batteritid og hvor små de er.

Hvis de har bedre lyd enn de kablete earpods så bør det være bra lyd.

 

Jeg ble positivt overasket over lyden i Earpods så lenge jeg monterte de korrekt i ørene.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

 

Liten tro på? Bare å si fra hva du vil ha som bevis :) Har også kjøpt 2 stykk ipads til mine barn. Dette er forresten skrevet på min ipad :) Ser også at du ofte er først ute i apple-tråder og forsvarer apple i tykt og tynt. Hva er grunnen til det egentlig?

Det er veldig sjelden jeg er først ute, gitt. Når jeg skriver i Apple-tråder så er det stort sett som et svar på oppgulp fra Apple-hatere.

 

Grunnen er at Apple får ufortjent mye tyn, akkurat som Tesla. Jeg eier ikke Tesla heller, men har ingen problemer med å se alt det bra de får til. I likhet med Apple utsettes de for mye usaklig hets. Som f.eks. ditt første innlegg i denne tråden, rettet mot Apple.

 

Jeg er i det minste interessert i Apple (og Tesla). Det gir mindre mening å delta i tråder om noe bare for å slenge dritt om det. Hva prøver du å oppnå med usaklighetene dine om Apple?

 

 

Er vel bare å lese min første post saaaaaaakte noen ganger det, så skjønner du hva prøver å få frem med den. 

 

Hint: Har noe med dette produktet og flaut å gjøre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Apple har klart å lage en så-kalt "Pay to play" modell for hardware. Det er genialt lol. Alle sheeps'a kommer selvfølgelig til å respondere som i eventyret Keiserens nye klær.

Hva mener du? At Apple tar betalt for hardware? Er det noe nytt?

 

Nei jeg tenker på Apples økosystem. Det er trendy å ha Apple utstyr, utstyr som ikke nødvendigvis samsvarer teknologien som medfølger. De har klart å lage en lukket system med dedikerte brukere. De kan nesten kreve hva de vil, og deres brukere vil følge nøden til å holde seg oppdatert, med mindre de risikerer å falle ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Jeg hører hele tiden om denne "innlåsingen" alle Apple-brukere blir utsatt for. Det eneste jeg klarer å tenke på, er Lightning-pluggen, men det følger med en ledning med hver telefon. Hvis du går inn på Apple eller Eplehusets hjemmesider, er de fulle av tredjeparts utstyr, og ganske mye av det passer til Androider og WP (!) telefoner også. Skjønner ikke detta, jeg.

Lenke til kommentar

Jeg hører hele tiden om denne "innlåsingen" alle Apple-brukere blir utsatt for. Det eneste jeg klarer å tenke på, er Lightning-pluggen, men det følger med en ledning med hver telefon. Hvis du går inn på Apple eller Eplehusets hjemmesider, er de fulle av tredjeparts utstyr, og ganske mye av det passer til Androider og WP (!) telefoner også. Skjønner ikke detta, jeg.

Du vet, det var jo de som prøvde å gi Apple skylda for thunderbolt også men når de satt seg inn i materien og skjønte at det var Intel så ble det merkelig stille rundt saken.

 

Når det er sagt så er jeg veldig fornøyd med både Android og iOS samt OSX og Windows.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...