Gå til innhold

TEST: Apple Airpods


Anbefalte innlegg

Siden man snakker om hvordan man "ser ut".

 

Hele Norge er fult av folk som går med øretelefoner i størrelser og fasonger jeg vanligvis ville forbeholdt meg til å bruke hjemme. Det ser heller ikke videre smart ut for å si det mildt.
Men det har blitt så vanlig nå at jeg nesten ikke måper lenger. Selv på treningstudio går folk med svære øreklokker og luer tredd nedover øya.

Endret av Theo343
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

Betale for å se jævla dum ut? Nei, takk. Fikk beskjed av min bedre halvdel at hvis jeg fant på å kjøpe de til hu, så kunne jeg stappe de et viss sted og sove på sofaen.

Nei, nei, nei. Der skal du ha subwooferen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Hadde vært så mye fredeligere her i verden hvis de som ikke ville ha, lot være å kjøpe. Og så kunne de som ville ha, kjøpe.

 

Uten at de trengte å snakke stygt om hverandre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde vært så mye fredeligere her i verden hvis de som ikke ville ha, lot være å kjøpe. Og så kunne de som ville ha, kjøpe.

 

Uten at de trengte å snakke stygt om hverandre.

 

Jeg blir sjeldent hindret i å kjøpe, blir du ofte det?

 

Og om man ikke ønsker å diskutere fordeler og ulemper med produkt, så trenger man ikke det. Når det er sagt er jeg enig i at tonen enkelte fører diskusjon i er unødvendig.

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

 

Hadde vært så mye fredeligere her i verden hvis de som ikke ville ha, lot være å kjøpe. Og så kunne de som ville ha, kjøpe.

 

Uten at de trengte å snakke stygt om hverandre.

 

Jeg blir sjeldent hindret i å kjøpe, blir du ofte det?

 

Og om man ikke ønsker å diskutere fordeler og ulemper med produkt, så trenger man ikke det. Når det er sagt er jeg enig i at tonen enkelte fører diskusjon i er unødvendig.

 

AtW

 

 

Sjelden hindret i å kjøpe. Men ofte kalt idiot eller lignende fordi jeg kjøpte noe visse andre ikke likte. Diskusjon er fint, men jeg forstår virkelig ikke hvorfor en del mennesker skal kommentere negativt om ting de egentlig ikke har noen interesse for. Jeg er ikke spesielt glad i Opel, men jeg går da ikke inn på fora her og der bare for å kalle Opel-eiere for idioter.

Lenke til kommentar

Tipper at vi snart får se slike gjennomsiktige silikonhetter man kan tre på pluggene så de sitter bedre og får vingen andre bruker for å ankre seg i øret.

 

Jeg digget de orginale earpodsa, fantastisk lyd som tok meg helt på senga når jeg fikk mitt første sett  sammen med en iPhone 5 på lanseringen. Når jeg dessverre sendte 5ern tilbake pga. dårlig batch på wifi kortet så var jeg så hekta på earpods at jeg gikk på lefdal å kjøpte et løst sett i påvente av 5S som jeg så kjøpte året etter. For 500,- var de ekstremt gode og jeg har til gode å høre annet under 1500,-  til 2000,- med ledning som låter i nærheten.

 

Men passform er en issue. De virker å sitte ganske bra helt til man begynner å bevege seg. Ute å går eller lignende. Samt at de sitter bedre med en gang mens de fortsatt er litt "kalde" men når de blir varmet opp av kontakt med huden så blir de glattere og sklir gradvis men sikkert ut. Om de ikke datt ut så var det irriterende at lyden hele tiden ble dårligere fordi de gled noen millimeter ut av posisjon stadig vekk om man ikke satt helt stille. Man ble også veldig var på om de var i ferd med å skli ut når man var i bevegelse og akkurat det ble litt hassle.

 

Ergo silikonhetter gjorde de perfekte. Når det gjelder trådløse ønsker jeg å ha en snor mellom dem av rent praktiske årsaker.

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Fra artikkelen: "I motsetning til de fleste av konkurrentene mottar Airpods signal til begge ørepluggene samtidig, og det har også vært snakket om at det var en stor del av grunnen til at de ble så forsinket."

 

Dette var vel bare spekulasjon, og folk som hadde pre/demoversjoner rapporterte vel aldri om noen problemer med synkronisering heller?

 

Hadde ikke hjulpet om de hadde den beste lydkvaliteten i verden. INGEN vil vel bli sett slik. Aldri sett noe så flaut :D

Moter forandrer seg vet du. Det ser ikke akkurat smart ut med vanlig handsfree-plugg på det ene øret som mange profesjonelle bruker heller (f.eks. mange av de som leverer pakker på døra til folk), men likevel bruker folk det.

 

Når det er Apple som har laget disse skal du ikke se bort ifra at de blir imitert og at folk blir vant til å se slike pinner stikkende ut av ørene.

 

Og så tror jeg kommentaren din har mer med ditt ekstreme hat mot Apple å gjøre enn noe annet. Du er jo ofte først ute med å kommentere Apple-artikler, og da med noe oppgulp om hvor ille Apple er.

 

Bombe at du dukker opp her også med en åpenbart "partisk" kommentar der du rakker ned på Apple

 

Hilsen Android-elsker og bruker, forøvrig.

 

 

Morro at du tror det. Hadde du tatt en titt på min profil, så hadde de sett at jeg har en ipad ;) Ikke alle som er kritiske kan avfeies med "apple-hater" vet du. Men dette er jo typisk i dagens samfunn, med en gang du er kritisk til noe blir du stemplet som hater i et dårlig forsøk på herske-teknikk. Nice try tho :)

 

Den påståtte iPaden din har jeg liten tro på. Jeg gjorde et søk på deg, og du er ofte først ute i Apple-tråder med negativt oppgulp. Hva er grunnen til det egentlig?

Lenke til kommentar

 

 

Fra artikkelen: "I motsetning til de fleste av konkurrentene mottar Airpods signal til begge ørepluggene samtidig, og det har også vært snakket om at det var en stor del av grunnen til at de ble så forsinket."Dette var vel bare spekulasjon, og folk som hadde pre/demoversjoner rapporterte vel aldri om noen problemer med synkronisering heller?

Hadde ikke hjulpet om de hadde den beste lydkvaliteten i verden. INGEN vil vel bli sett slik. Aldri sett noe så flaut :D

Moter forandrer seg vet du. Det ser ikke akkurat smart ut med vanlig handsfree-plugg på det ene øret som mange profesjonelle bruker heller (f.eks. mange av de som leverer pakker på døra til folk), men likevel bruker folk det.Når det er Apple som har laget disse skal du ikke se bort ifra at de blir imitert og at folk blir vant til å se slike pinner stikkende ut av ørene.Og så tror jeg kommentaren din har mer med ditt ekstreme hat mot Apple å gjøre enn noe annet. Du er jo ofte først ute med å kommentere Apple-artikler, og da med noe oppgulp om hvor ille Apple er.Bombe at du dukker opp her også med en åpenbart "partisk" kommentar der du rakker ned på AppleHilsen Android-elsker og bruker, forøvrig.
Morro at du tror det. Hadde du tatt en titt på min profil, så hadde de sett at jeg har en ipad ;) Ikke alle som er kritiske kan avfeies med "apple-hater" vet du. Men dette er jo typisk i dagens samfunn, med en gang du er kritisk til noe blir du stemplet som hater i et dårlig forsøk på herske-teknikk. Nice try tho :)
Den påståtte iPaden din har jeg liten tro på. Jeg gjorde et søk på deg, og du er ofte først ute i Apple-tråder med negativt oppgulp. Hva er grunnen til det egentlig?

Liten tro på? Bare å si fra hva du vil ha som bevis :) Har også kjøpt 2 stykk ipads til mine barn. Dette er forresten skrevet på min ipad :) Ser også at du ofte er først ute i apple-tråder og forsvarer apple i tykt og tynt. Hva er grunnen til det egentlig?

Endret av LoveAmiga
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Liten tro på? Bare å si fra hva du vil ha som bevis :) Har også kjøpt 2 stykk ipads til mine barn. Dette er forresten skrevet på min ipad :) Ser også at du ofte er først ute i apple-tråder og forsvarer apple i tykt og tynt. Hva er grunnen til det egentlig?

Det er veldig sjelden jeg er først ute, gitt. Når jeg skriver i Apple-tråder så er det stort sett som et svar på oppgulp fra Apple-hatere.

 

Grunnen er at Apple får ufortjent mye tyn, akkurat som Tesla. Jeg eier ikke Tesla heller, men har ingen problemer med å se alt det bra de får til. I likhet med Apple utsettes de for mye usaklig hets. Som f.eks. ditt første innlegg i denne tråden, rettet mot Apple.

 

Jeg er i det minste interessert i Apple (og Tesla). Det gir mindre mening å delta i tråder om noe bare for å slenge dritt om det. Hva prøver du å oppnå med usaklighetene dine om Apple?

Lenke til kommentar

Jeg er på ingen måte imot designet, Apple lager nye trender de.

 

De siste 2 årene har jeg hatt jaybird x2 og er svært fornøyd med de.

Det som er grunnen til at jeg liker de foruten at de er trådløse:

 

- At jeg kan styre musikk, samtaler fra kontrollen.

- Helt ok lyd til en tusenlapp.

- At det er en kabel som holder de rundt nakken min når de ikke er i bruk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...