Gå til innhold

TEST: Apple Airpods


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...

Er ikke slik at jeg skal rose Apple opp i skyene her. Ene grunnen for at jeg kjøpte disse var at andre hørte meg så dårlig når jeg snakket i mobiltelefonen, og da har jeg iphone se hvor jeg er fornøyd med alt bortsett fra når det kommer til å snakke i den. Skulle egentlig kjøpe hodetelefoner rundt samme prisklasse. Disse hadde selvfølgelig hatt mye bedre lyd, men er helt ærlig ikke så forbanna opptatt av lydkvaliteten.

 

Kjøpte Airpods i dag og kan se ut som jeg blir ganske fornøyd. I og med at jeg ikke har noe lyd på stasjonære så blir disse brukt her også (Logitech G35 gikk i stykker). Trengte da også handsfree med tanke på problemet med telefonen (som jeg klandrer Apple for, sendte den inn men de fant ikke noe feil...). I tillegg så sliter jeg med å sove på kveldstid uten å ha noe å høre på og her er disse geniale å ha. Her surret G35 klokkene rundt hele kroppen nesten etter jeg har sovnet, og gud bedre, de var gedigne og en ble temmelig varm av å sovne med de. At disse også kan brukes til apple TV er jo også en fordel.

 

Stygge å gå med? Se ellers hva folk har rundt hodet om dagene, hodetelefoner så store som eldre hørselsvern. Mangler sikkert en god del på lydkvaliteten for enkelte, men for min del går det greit. Valgte disse pga fleksibiliteten. Kan bruke de til alt og hvorfor kjøpe 3 når jeg kan kjøpe 1? 

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...