JoeDohn Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 1:Neida, bare drep de små ynkelige commonerne du... Men det kan jo hende de hører til noen quests, og da kan det være kjipt å ha drept dem. Det var et sånt svar jeg håpa på. Men kan absolutt hvem som helst være del av en quest? (Vet at ikke alle er det, men er det noen måte å skille dem ut på?) Lenke til kommentar
MR_T Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 tja, litt killing skader ikke så mye, men husk å lagre før du tar å gjør gjør det gjør befolknings problemet??? mindre hehe om ikke noe annet vær rask til å løpe, vaktene kommer nok til å ta deg. hvis dem ser eller hører deg gjøre det. MR_T Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Jeg er en breton mage... level 7 Var dark-elf thief før, men jeg gadd ikke mer... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Litt on topic, jeg liker best Nords. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Nord her også. Er for øyeblikket mest glad i medium armor og økser. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Beste våpnet jeg har funnet er faktisk blunt weapon class... en stahlrim mace. 30-90 i damage + firedamage Lenke til kommentar
HansArne Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Spiller Breton Level 58 Er Archmagister i Telvanni Bruker for det meste blunt weapon eller magi Lenke til kommentar
slash Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 lvl 83 dark elf. Hun er diplomat på dagtid og assassin på natta. morsomt hvor masse du kan løse i det spillet med bare prating. har maxa ut athletics og agility av den grunn at jeg liker å hoppe fra tak til tak om natten i sorte leiemorderklær. gir litt sånn ninjafølelse. Lenke til kommentar
MR_T Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 lvl 83 dark elf. Hun er diplomat på dagtid og assassin på natta. morsomt hvor masse du kan løse i det spillet med bare prating. har maxa ut athletics og agility av den grunn at jeg liker å hoppe fra tak til tak om natten i sorte leiemorderklær. gir litt sånn ninjafølelse. diggbart, må si jeg digga stilen din. håper du ikke har noe i mot en copy cat, jeg blir en magi tyv på dagen, å en leiemorder på natta. må bare få opp acrobatic får vell hoppe rundt i helgen, MR_T Lenke til kommentar
redface Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 AHH! endelig noen å diskutere morrowind med! Nå har jeg startet opp for ørtogførtiende gang(pga ingen nett), og jammenta ble jeg ikke hekta nå også. Har en kar på level 83(wood elf) som kan det aller meste. Etter at jeg innstallerte tribunal så har jeg dratt dit og solgt mange godsaker og pengene har jeg brukt på å bli l33t i så og si alt. Har over 70 i så og si alt og mange plasser har jeg level 100.. Er ikke livet herlig dere! Det jeg begynte med var stealth, security, short blade, light armor og long blade. Speechcraft, heavy armor, marksman, og en ting til jeg ikke husker var på minor skills. Så har det gått slag i slag. Det som er litt rart er at jeg farsken ikke har giddet å spille gjennom bloodmoon enda Er nå begynt på en ny kar(woodelf igjen) og er foreløbig på level 9 eller så. Ett par tips til items som er "handy". Boots of blinding speed. Mange klager på at man mister så mye syn. Prøv¨å hvil deg i en time eller ta noe "resist magocka" opplegg og ting får en ny vending Gandor i tribunal(temple) bør dere prate med da han har en medaljong som gir deg constant +20 i luck. Tower of Fyr har en interesant Light Armor-rustning(resist magicka osv) som har noe sinnsykt i armor. Hmmm, må tenke litt her... Skal komme med en liten oppdatering etterhvert når jeg kommer på mere av godsakene som finnes rundt omkring.. Btw, stjernebildet "Lady"(eller.no) er bra, hvis du ikke er på utkikk etter noe veldig spesifikt) Thives guild er kjekt hvis du vil tjene fett med penger på en ikke altfor tungvint måte, samtidig som du får en masse experience. Uff, gidder ikke skrive mere akkurat nå. Kommer tilbake med mere... Lenke til kommentar
Asmodeus* Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Cuirass du snakker om redface, er ikke tilfelfigvis Cuirass of Saviour Hide? Som har en constant effect som gir 60% magicka resistance? Du må jammen spille Bloodmoon det er sinnsykt fett å være Varulv, men ikke så fett å bare ta en rusletur rundt og enhver NPC angriper deg da......... Lenke til kommentar
Thulian Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Jeg har nettopp begynt med Morrowind (Satt nesten hele helgen..hehe) og jeg begynte med Nord og var fighter. Jeg er nå level 4 og synes det er veldig enkelt med den karakteren jeg har så langt i alle fall. Men det kommer jo vel litt ann på smak og behag også. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Hadde en morsom tur i helga. Gikk fra Balmora til Øst-kysten. På den turen gikk jeg opp 3-4 lvler. Fant fine dyre ting som jeg skal selge og bli rik av. Fikk dessuten en sykdom , men den fjernet jeg raskt i tempelet i Balmora. Lenke til kommentar
redface Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Cuirass du snakker om redface, er ikke tilfelfigvis Cuirass of Saviour Hide?Som har en constant effect som gir 60% magicka resistance? Jess! Og har en 260 i armor eller noe(husker ikke helt)?! Det er det jeg snakker om... man må seff kunne åpne en "100-lås", men det er blåbær når man kommer litt opp i level Deler hybel med en anna kar som er utrolig opphengt i WC3, og vi spiller seff endel det, men morrowind har gitt meg den beste singelplayer-opplevelsen ever! Skal sette igang med Bloodmoon snart, men skal først runde Tribunal så jeg får lagt meg opp littegranne penger Har 230k på konto nå, så skal trene meg opp i endel av de "betydningsløse evnene", så jeg kan avansere 5x på personality osv på hvert level. Gidder ikke å vente til jeg er level 50 før jeg har 100 i alt heller nå da En liten advarsel bare; blir ikke mye sosialt liv hvis man plutselig blir hekta...! Use carefully! Æ tar maks to tima om dagen, og det e faktisk ganske mye når man skal gjøre andre ting også... Her er en litt gamlere diskusjon om morrowind som har endel interresante ting som kanskje er verdt å sjekke ut; http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=72120&st=0 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Wtf. blir alle monster sterkere etter som du går opp i level? det er jo litt slit da, iallefall som mage, da jeg må gå fort opp i lvl for å i det hele tatt klare de første questene btw: noen som vet om plasser jeg får kjøpt bra spells? bruker greater fireball, frostball og shockball nå, men er ikke mye å skrive hjem om, de gjør bare 2-40 damage... håper ikke det er de beste spells'ene i spillet Endret 15. desember 2003 av apollox Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 apollox: Nei, ikke alle. Men en del (sjelden de som hører til quests) blir sterkere når du går opp i level. Sadrith Mora (eller en annen Telvanni by) er stedet for spells, men det beste er nok og lage selv... Lenke til kommentar
redface Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Jeg satser heller på mere slåsse-skills en magi... Magi-skills oppgradere jeg hos diverse trenere rundt omkring. Dette er kun for at jeg skal få mange poeng hver gang jeg går opp i level... Skal ta meg en runde morrowind når jeg kommer hjem, hvis jeg får lov av hybel-kompisen, for han insisterer hele tiden på WC3 Er nå kommet til level 14 på min woodelf, og tar nå det aller meste.. spretter omså bare opp på ett tak og skyter dem ned med pil og bue Lenke til kommentar
Coraxx Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Skal snart begynne på ny. Legge high-level characteren min på hylla. Stakkaren må pensjonere seg. Skal vel spille som Dark-elf igjen. Selv om Nerevarinen var en Imperial. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Urk, jeg klarte å save over Norden min, så nå har jeg bjynt på en ny Imperial. Spyd-fyr. Lenke til kommentar
Hawkmoon Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Nettopp starta opp en Khajit (ellerno sånt - katt) character, virker moro ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå