Gå til innhold

TES: Diskuter Morrowind


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff... synd at Wood Elf er mest populær ....... :no:

Dark Elf er jo helt konge :yes: !!!

 

Les og bedøm:

 

DARK ELF

Dark Elves are the dark-skinned Elven peoples of the Eastern Empire. "Dark" is variously understood to mean "dark-skinned," "gloomy," and "ill-favored by fate." The Dunmer and their national character embrace these various connotations with enthusiasm. In the Empire, "Dark Elves" is the common usage, but in their Morrowind homeland, and among their Aldmeri brethren, they call themselves the "Dunmer". The dark-skinned, red-eyed Dark Elves combine powerful intellect with strong and agile physiques, producing superior warriors and sorcerers. On the battlefield, Dark Elves are noted for their skilled and balanced integration of swordsmen, marksmen, and war wizards. In character, they are grim, aloof, and reserved, distrusting and disdainful of other races.

 

 

 

WOOD ELF

The Wood Elves are the various barbarian Elven clanfolk of the Western Valenwood forests. In the Empire, they are collectively referred to as "Wood Elves," but "Bosmer," or "the Tree-Sap People," is what they call themselves. "Tree-Sap" suggests the wild vitality and youthful energy of Wood Elves, in contrast with their more dour cousins, the Altmer and Dunmer. Bosmer reject the stiff, formal traditions of Aldmeri high culture, preferring a romantic, simple existence in harmony with the land, its wild beauty and wild creatures. These country cousins of the High Elves and Dark Elves are nimble and quick in body and wit, and because of their curious natures and natural agility, Wood Elves are especially suitable as scouts, agents, and thieves. But most of all, the Wood Elves are known for their skills with bows; there are no finer archers in all of Tamriel.

 

NÅ??! ;) er det noen som bytter mening? :yes:

Lenke til kommentar

Det finnes sinnsykt mange raser, har ingen favoritt egentlig, bruker dem etter hva jeg skal være, tenker litt taktisk med tanke på skill bonuser, attributter og andre rase-relaterte bonuser, men mest på hva som passer rollen best.

 

Spiller for øyeblikketen Redguard Adventurer, men han begynner å bli litt vel uber nå som lvl 24. Han er en fighter type charactermed litt vekt på forskjellige stealth-egenskaper.

 

Gleder meg til å bruke deler av julen på en ny mage character, tror det skal bli en Breton female, med mye personality(tenk Sarumann...).

 

Virker som det er et godt Morrowind miljø her på forumet, med mye bra ressurser.

 

Forresten, grunnen til at du ble angrepet av netchen (stor flygende manet) er på grunn av at det er en quest, som du får i byen i nærheten hvis du er av lav level, ellers vil du bare få noen notiser i dagboken.

Lenke til kommentar

syns at modellene, da spesielt ansiktene til faktisk nesten alle rasene er ganske stygge....Dette plager meg litt, grafikken i spillet generelt er jo suveren, hvorfor måtte de lage tryna så shtøgge???

 

Når jeg lager en char så vil jeg faktisk at han skal se bra ut, å vere stygg kan jeg vere i virkeligheten, ikke i spilla jeg spiller :p

Lenke til kommentar
syns at modellene, da spesielt ansiktene til faktisk nesten alle rasene er ganske stygge....Dette plager meg litt, grafikken i spillet generelt er jo suveren, hvorfor måtte de lage tryna så shtøgge???

 

Når jeg lager en char så vil jeg faktisk at han skal se bra ut, å vere stygg kan jeg vere i virkeligheten, ikke i spilla jeg spiller :p

Du kan laste ned en face-mod så gjør ansiktene mye finere. Husker ikke sida , men prøv og søk på google. Det er verdt det, det blir mycke forskjell. :thumbup:

Lenke til kommentar
Tenker først å fremst på humans, å ansiktene deres....

Er jo fire typer mennesker der, da... Men det er pirkepirk.

 

Jeg liker modelleringa i Gøyvind, jeg, synes den er...sjarmerende! :)

 

Gleder meg til å få fiksa på maskina sånn at jeg slipper de evinnelige lastetidene for hvert femte skritt jeg tar, sliter virkelig hardt på maskina, dette. Har sikkert ikke mer enn 3-4 FPS...

 

Starta opp igjen med en Imperial, spyd-fyr. Tenkte jeg skulle kjapp-levle litt med å fly rundt og slash-attacke med spydet mitt. ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...