Gå til innhold

Investere i Lyoness?


Momspaghetti

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde vært morsomt og deltatt på et slikt møte, tror det hadde vært underholdende og minnerikt :)

ganske mye halleluja og klappe og være glade :) være skeptisk er strengt forbudt. husk kleskoder på møter :) vannlig møte løs slipp men helst skjorte.store møter dress og stilfullt. En president ved navn Arnt hadde et langt innlegg om dette på free egel.De flyr en haug ungvalper med dun på haka rundt i flotte dresser og ville i øya og verver folk i de store byer .Første øyekast ser de ut som jehovas vitner faktisk.
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Hadde vært morsomt og deltatt på et slikt møte, tror det hadde vært underholdende og minnerikt :)

ganske mye halleluja og klappe og være glade :) være skeptisk er strengt forbudt. husk kleskoder på møter :) vannlig møte løs slipp men helst skjorte.store møter dress og stilfullt. En president ved navn Arnt hadde et langt innlegg om dette på free egel.De flyr en haug ungvalper med dun på haka rundt i flotte dresser og ville i øya og verver folk i de store byer .Første øyekast ser de ut som jehovas vitner faktisk.

Jeg var på møte med Arnt i annet MLM/Pyramide for noen år sida. Han spurte hva jeg ville aller mest drive med i livet så jeg sa musikk. Da kom han med en lang avhandling om at musikkindustrien er komplett umulig i dag. Så Vemma Verve var da min store mulighet til å tjene så mye at jeg kunne gjøre hva jeg ville på fritida.

 

Ganske kjipt å få servert den, folk i musikkmiljøet skal jo støtte hverandre. Særlig når han lever/har levd av musikk selv.

Lenke til kommentar
Gjest bruker-457060

Du burde sende han en melding og si nettopp det.

I dag så bruker han sine kontakter til noe helt annet enn musikk.

I mine øyne en fallert sak. Ikke akkurat imponert.

Lenke til kommentar

 

 

Hadde vært morsomt og deltatt på et slikt møte, tror det hadde vært underholdende og minnerikt :)

ganske mye halleluja og klappe og være glade :) være skeptisk er strengt forbudt. husk kleskoder på møter :) vannlig møte løs slipp men helst skjorte.store møter dress og stilfullt. En president ved navn Arnt hadde et langt innlegg om dette på free egel.De flyr en haug ungvalper med dun på haka rundt i flotte dresser og ville i øya og verver folk i de store byer .Første øyekast ser de ut som jehovas vitner faktisk.
Jeg var på møte med Arnt i annet MLM/Pyramide for noen år sida. Han spurte hva jeg ville aller mest drive med i livet så jeg sa musikk. Da kom han med en lang avhandling om at musikkindustrien er komplett umulig i dag. Så Vemma Verve var da min store mulighet til å tjene så mye at jeg kunne gjøre hva jeg ville på fritida.

 

Ganske kjipt å få servert den, folk i musikkmiljøet skal jo støtte hverandre. Særlig når han lever/har levd av musikk selv.

Samme president som på møte i Oslo fortalte at kom man på level 8.2 ville man få bonus i juni 2018 på 150 millioner kr i prosjekt X Endret av Petter100
Lenke til kommentar

Ble prøvd vervet selv, og de begynner alltids med cashback delen, noe simpelt som gjør at folk blir mindre skeptisk og ikke helt på vakt, så plutselig introduserer de skyer/rekrutering og lover 1000% tilbake på invisteringene innen 2år. (ordrett fra han som prøvde å verve meg og en kompis)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ble prøvd vervet selv, og de begynner alltids med cashback delen, noe simpelt som gjør at folk blir mindre skeptisk og ikke helt på vakt, så plutselig introduserer de skyer/rekrutering og lover 1000% tilbake på invisteringene innen 2år. (ordrett fra han som prøvde å verve meg og en kompis)

Fortell din historie til lotteritilsynet. De trenger det for å bygge saken sin. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Min jobb medfører jeg reiser mye i Norge ukentlig fra Bergen hvor jeg bor. Ang lyoness og aktivitet i de store byene er mitt inntrykk det i Tromsø er labert og i Trondheim begynner folk bli drittleie lyoness. Bergen er det mindre stress en føre jul. Kristiansand ser folk ut som de gleder seg til våren og bryr seg mindre om lyoness. Oslo er det som før mye mas og mye stress og desperasjon

Endret av Petter100
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Ble prøvd vervet selv, og de begynner alltids med cashback delen, noe simpelt som gjør at folk blir mindre skeptisk og ikke helt på vakt, så plutselig introduserer de skyer/rekrutering og lover 1000% tilbake på invisteringene innen 2år. (ordrett fra han som prøvde å verve meg og en kompis)

Fortell din historie til lotteritilsynet. De trenger det for å bygge saken sin. 

 

Jeg kan ta å gjøre dette, men har lite lyst å gi ut navn om dette kan gå utover personen. Tror allerede han har tapt stort på hele opplegget.

Lenke til kommentar

The secret fortalte meg at jeg må lure andre i et ulovlig pyramidespill for å bli rik :p

Husker godt at jeg leste The Secret på 1. året VGS.

Det var tider. Personlig vokste jeg fra det ganske fort, men tydeligvis gjelder det ikke alle.

 

Likevel mener jeg å huske at budskapet er noe større enn å kjøpe seg oppover i en pyramide

Lenke til kommentar

 

The secret fortalte meg at jeg må lure andre i et ulovlig pyramidespill for å bli rik :p

Husker godt at jeg leste The Secret på 1. året VGS.

Det var tider. Personlig vokste jeg fra det ganske fort, men tydeligvis gjelder det ikke alle.

 

Likevel mener jeg å huske at budskapet er noe større enn å kjøpe seg oppover i en pyramide

 

Boken er vel egentlig rent psykologisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...