Gå til innhold

Investere i Lyoness?


Momspaghetti

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er samtidig ingen som nevner alle utgiftene som følger med.. hvor mange tusen bruker ikke marketer'ne på reise og opphold på ulike Lyoness kick off's i Praha, Las vegas og på månedlige møter osv. IKKE lite. Så har du innbetalinger til «spare-avtalen»(ESP), kundeskyer. Du må hele tiden inn med mer kapital for å få ut bittelitt. Så loves det tigangen tilbake. Hvordan i h*** kan man love å få slik en avkastning?! Det kan man ikke. De TROR selv at de tjener så mye,men tenker ikke på alle pengene de samtidig faktisk har brukt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er med i en sjåførgruppe på facebook (pirat-taxi).

 

Var en på gruppa som spurte etter sjåfør i en gang i februar, så jeg sendte en PM men vedkommede svarte ikke. (fant sikkert en annen sjåfør som svarte før meg)

 

I dag fikk jeg følgende melding:

 

 

Lyoness dude: Har ikke sett du har sendt melding før nå
Mye ut å kjører i helgene?

Meg: Nja, som regel et par turer når jeg begynner å bli blakk bare!

Lyoness dude: Ofte blakk altså?

Meg: Ca en gang i måneden

Lyoness dude: Kunne du tenkt deg noen ekstre 10.000 i mnd da? Har en sykt godt betalt business serru

Meg: Takk for tilbudet, men jeg må si nei takk! Lyoness/Myworld/Lyconet er ikke firmaer jeg har tillit til

Lyoness dude: Hehe, fått en presentasjon?
Æ tjene 100.000 i mnd på d her. Å æ e med med min bedrift også. Så NEI, d e absolutt ikke shady om du skjønne d. Men for folk, som ikke skjønne d, så e d absolutt forståelig
 

 

100.000 i måneden, og man bruker pirat taxi fortsatt? Jaha.

Virker som om de har fått beskjed på stormøte i dag om å grave i sosiale medier for å få med flere...

Endret av Edgelord
  • Liker 3
Lenke til kommentar

De har ikke råd til å slutte vervingen og innskuddene nå i mars, det er jo litt kjedelig siden de samtidig må øke handelsvolumet.

Og ikke minst beholde sine level i juni 2018 .Bonus ang prosjekt X som alle over level 7 vil få glede av. ( som de fattige på bunnen betaler for med skyer og ESP)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Prosjekt X er for vice presidenter og presidenter og gjelder de på toppen fra level 7 og oppover. Ifølge Duesund selv noe som bare skjer en gang i livet. Et bonus system som er helt vilt ang pengesummer og dette sksl stimulere folk til gå amok ang verve og selge skyer og ESP og komme seg opp på level 7 som et minimum. De mener så pga deres innsats så fortjener de bonus og jeg veit at level 7 skal gi bonus på 1 million euro og level 8.2 150 millioner kr. Dette veit jeg fra en president som fortale om dette. For og havne på level 8.1 kreves der vist handel på 500 millioner kr , Handel er i deres øyne også da selvsagt verve nye msrkedsførere og selge veldig mye skyer og masse folk på ESP. det ligger i korta at hvis tallene i Norge på 10 % handel fra butikker og netthandel og dette er tall som også er gjeldene i andre land så er hovedinntektekt her fra verving.dette gjør dette til kansje verdens største ponzi svindel gjennom tidene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det kan være verdt å nevne at disse millionene folk vil få, mest sannsynlig er i aksjer og som de ikke KAN selge på nåværende tidspunkt eller som de OPPFORDRES å ha stående lengst mulig. Om dette stemmer, skal jeg ikke si sikkert, men det er i allefall mer logisk enn at de skal betale ut hundrevis av millioner til folk i rene penger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lenge siden vi har fått en oppdatering her inne på mailsendingen rundt om til ulike partnerbedrifter. Hvordan går det...?

 

Jeg trodde jo at det dere drev med hadde en effekt, helt til jeg leste Lyoness sin forklaring på dette...(Humre)

 

Kilde: facebook.com

post-477515-0-36401500-1521495725_thumb.png

Endret av Tjo-Bing
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det kan være verdt å nevne at disse millionene folk vil få, mest sannsynlig er i aksjer og som de ikke KAN selge på nåværende tidspunkt eller som de OPPFORDRES å ha stående lengst mulig. Om dette stemmer, skal jeg ikke si sikkert, men det er i allefall mer logisk enn at de skal betale ut hundrevis av millioner til folk i rene penger.

Ja, og det skal bli artig å se utregningen av verdien på 1 aksje... :) Skal vi se...Verdien av ingenting, delt på 5 fantasillioner og verdiløse rabattkuponger...Skulle vel bli rundt en tusenlapp pr aksje det da, tipper jeg ;)

 

Men alternativet med å utbetale millioner i rene penger kan man bare se langt etter, er jeg redd. Det er ikke penger i kassen til det...

Endret av Tjo-Bing
Lenke til kommentar

Lenge siden vi har fått en oppdatering her inne på mailsendingen rundt om til ulike partnerbedrifter. Hvordan går det...?

 

Jeg trodde jo at det dere drev med hadde en effekt, helt til jeg leste Lyoness sin forklaring på dette...

 

Kilde: facebook.com

 

At de bortforklarer et tap av rundt 50 nettbutikker er jo ikke så rart. Noe andre kunne jo skremt bort medlemmene?

At de har gått fra ca. 160 nettbutikker til rundt 100 er jo ikke bare fordi "de byttes ut med andre, og slik fortsetter det".

Endret av NoTrace
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Lenge siden vi har fått en oppdatering her inne på mailsendingen rundt om til ulike partnerbedrifter. Hvordan går det...?

 

Jeg trodde jo at det dere drev med hadde en effekt, helt til jeg leste Lyoness sin forklaring på dette...

 

Kilde: facebook.com

 

At de bortforklarer et tap av rundt 50 nettbutikker er jo ikke så rart. Noe andre kunne jo skremt bort medlemmene?

At de har gått fra ca. 160 nettbutikker til rundt 100 er jo ikke bare fordi "de byttes ut med andre, og slik fortsetter det".

 

Det var ironisk ment fra min side, bare for å understreke det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...