Gå til innhold

Hva synes dere om denne pcen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dårlig prosessor, lite ram, lite harddisk, dårlig skjerm, dårlig oppløsning, tung som en blyklump.

Du får definitivt hva du betaler for.

Jeg ville definitivt ikke kjøpt den, men det er nå meg.

Ville anbefalt å doble budsjettet

Joda men dette er jo en PC til 2200 og ikke 20.000, så regner ikke at alt er fantastisk bra.

Lenke til kommentar

Hvor viktig er det at operativsystemet er Windows? Kan du kanskje vurdere en Chromebook? De koster mindre primært fordi du slipper windows-lisensen. Og greier de kriteriene du har satt (surfe, office). Men du bør ha tilgang til Internett der den skal brukes.

 

(Les deg opp på Chromebooks før du gjør et kjøp)

Lenke til kommentar

 

Buy cheap - buy twice

 

Kvaliteten på rock-bottom maskiner er ofte så dårlig at maskinen blir utdatert før den kommer tilbake fra sin tredje garantireparasjon.

Haha

 

Men black Friday har vel mange bra tilbud på pc-er? Eller er det maks 20-25%?

 

 

Det er vanskelig og si nå hvor mange % du får på en data, Men jeg kjøpte som sagt en laptop til min far i fjor som var satt ned fra 5.200 kr til 2.800 kr.  Så du kan spare en god del. Mange butikker konkurerer nok om prisene, det er også mange butikker som har "black friday salg" hele neste uke.

Lenke til kommentar

 

 

Buy cheap - buy twice

 

Kvaliteten på rock-bottom maskiner er ofte så dårlig at maskinen blir utdatert før den kommer tilbake fra sin tredje garantireparasjon.

Haha

 

Men black Friday har vel mange bra tilbud på pc-er? Eller er det maks 20-25%?

Det er vanskelig og si nå hvor mange % du får på en data, Men jeg kjøpte som sagt en laptop til min far i fjor som var satt ned fra 5.200 kr til 2.800 kr. Så du kan spare en god del. Mange butikker konkurerer nok om prisene, det er også mange butikker som har "black friday salg" hele neste uke.

Den pcen du kjøpe da. Hvordan PC var det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...