Gå til innhold

Red Dead Redemtion 2 er annonsert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Siden jeg ikke har 4K TV, Ikke HDR TV og PS4 Pro ikke kommer med UHD så tror jeg at jeg dropper den. Input lag på de TVene som har HDR er visst også helt sinnsyk. Ingen grunn til å kjøpe noen 4K TV.

Feil. Den tv'n jeg nylig kjøpte har 10ms i game mode. Selv i HDR+ mode (som legger litt HDR på signal som egentlig ikke er HDR) så har jeg hittil ikke hat noen merkbare problemer med input lag. Kostet under 15 000 gjorde den også, så en bedre deal er det vanskelig å gjøre. :)

 

Hmm.

Årsaken til inntrykket er at jeg leste artikler om dette for et par uker siden som rapporterer akkurat dette. Hvilken modell er din TV?

 

EDIT:

Erh, vent du sier i game mode? Det gir jo helt forferdelig kvalitet. Og i tillegg sier du "litt HDR"? Dette er neppe grunnlag for å si "Feil" men heller at du degraderer kvaliteten på både bildet og HDR såpass at det blir "levbart".

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jeg blir nok å gå for et Samsung i 8005 serien. Som nevnt over her så er input lag i Game Mode med HDR på veldig lav. Skjønner godt samco dropper sin bestilling så glad som han er i PlayStation. 

 

Han er like glad i Playstation som du er i Xbox. Jeg ser ikke helt poenget med en konsoll som oppskalere nesten samtlige spill til 4k, da kan du like godt vente. Eller kjøpe deg en PC som spiller i 4k. For oss fleste er det ikke noe problem og bruke 20k på en pc hvis dette er noe man har lyst på

  • Liker 2
Lenke til kommentar
RDR: The team chose 1911 as the game's setting as they felt that exploring the transformation from "the old West" into a modern world was intriguing.[12]The team viewed Red Dead Redemption as a spiritual successor to Red Dead Revolver,[18]

 

RDR foregår også i samme universet - Ville vesten - i forskjellige tidsepoker. RD1 var 1880s, RD2 var 1911.

 

Og som med GTA serien er ikke storyline nødvendigvis en serie.

Når det er sagt kan det hende at neste Read Dead tittel blir en oppfølger som følger John Marston i en annen fase av livet. Men det gjenstår å se :).

 

Det mange tror er at vi får se en yngre eller eldre John Marston men skal man holde seg til "Ville Vesten" så kan man ikke gå så veldig mye lengre ut enn 1911.

https://en.wikipedia.org/wiki/Timeline_of_the_American_Old_West

 

Ergo, jeg holder en knapp på pre-1911 og som flere andre sier:

Red Dead Renegades... It's gonna be the prequel to Red Dead Redemption.

 

 

 

Og så lenge det er en Red Dead tittel så er det nr. 3.

 

Rumors of a sequel began circulating in 2005 when Rockstar showed a video of an Old West horseback rider running on early PlayStation 3hardware. Rockstar was fairly secretive with the game in the works, simply known as Old West Project.[9] On February 4, 2009, Red Dead Redemption, a successor to Red Dead Revolver, was announced for PlayStation 3 and Xbox 360.

 

Og uansett hva det blir så blir så gleder jeg meg helt vilt. Ønskedrømmen er Julen 2017 og om et mirakel skulle skje og Rockstar Studios har klart å skalke alle luker - Julen 2016 (men det er nok ren fantasi) :p

Jeg håper hvertfall ikke vi får beskjeden "hollidays 2018/19" da jeg vil tro de allerede har jobbet lenge med den selv om Rockstar San Diego også var tungt involvert i GTAV som siste tittel de offisielt jobbet med.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Hvis de hadde gjort en skikkelig remaster job, ikke bare en HD upgrade med noen oppgraderte texturer men faktisk løftet spillet noen hakk så ville jeg definitivt kjøpt RDR på PS4. Men jeg ville nå faktisk helst hatt det på PC.

RDR var forut sin tid når det kom derfor ønsker jeg ikke å kjøpe kun et lite løft.

 

Og får vi en RD3 annonsert så håper jeg virkelig ikke det blir GTAV "teknologi".

 

"funfact"

Det var i RDR på XB360 jeg spilte Texas Holdem første gang og ble skikkelig hooked.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

 

Tar gjerne en PS4-remaster av et av de beste sandkassespillene noensinne. Men kanskje ikke til 500 kroner.

 

Nei. Er lei av remastered-spillene nå... Gi meg noe nytt....

 

 

Dette er prisen vi betaler for å hele tiden ville ha mer og mer teknisk krevende spill. Å lage nye AAA-spill er blitt utrolig tid- og ressurskrevende; å slenge ut en remaster er kjappe penger. De eneste som har mulighet til å være nyskapende i dag er indie-utviklere.

Lenke til kommentar

 

 

Tar gjerne en PS4-remaster av et av de beste sandkassespillene noensinne. Men kanskje ikke til 500 kroner.

 

Nei. Er lei av remastered-spillene nå... Gi meg noe nytt....

 

 

Dette er prisen vi betaler for å hele tiden ville ha mer og mer teknisk krevende spill. Å lage nye AAA-spill er blitt utrolig tid- og ressurskrevende; å slenge ut en remaster er kjappe penger. De eneste som har mulighet til å være nyskapende i dag er indie-utviklere.

 

 

Trenger ikke et teknisk krevende spill. Kunne gjerne tatt en oppfølger til RDR i samme motor. Bare med nye historier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...