Gå til innhold

Red Dead Redemtion 2 er annonsert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er interessant det siste de skriver i pressemedlingen:

Developed by the creators of Grand Theft Auto V and Red Dead Redemption, Red Dead Redemption 2 is an epic tale of life in America’s unforgiving heartland. The game’s vast and atmospheric world will also provide the foundation for a brand new online multiplayer experience.

 

Hva kan være brand new online multiplayer experience? Snakker vi online coop, GTA Online med en vri, MMO? Hmm.. Håper traileren løfter litt på sløret.

Lenke til kommentar

Dersom man kun spiller på pc så begrenser man seg til det. Da får man ofre spill som dette.

 

eeehm, hææ? Og man begrenser seg ikke om man kjøper xbox istedenfor ps? Ser ikke helt poenget, hvorfor må "pcspillere" ofre noe når rockstar senest i 2015 bevisste at de kan lage pcporter.

 

Jeg tenker det er like greit, for hvis det kom på PC ville det bare blitt endeløse poster om fps, teksturer og oppløsning der spillet ble slaktet som en "nok en dårlig konsollport". ;)

 

Virker ikke helt som du vet hva du prater om. Bare for at konsollene står fast med gammel teknologi i flere år betyr vel ikke at man skal være nødt å nøye seg med dårlig "fps, teksturer og oppløsning" som hører til en annen tid, når man har hardware som lett takler mye mer.

Lenke til kommentar

 

Dersom man kun spiller på pc så begrenser man seg til det. Da får man ofre spill som dette.

 

eeehm, hææ? Og man begrenser seg ikke om man kjøper xbox istedenfor ps? Ser ikke helt poenget, hvorfor må "pcspillere" ofre noe når rockstar senest i 2015 bevisste at de kan lage pcporter.

 

Jeg tror poenget var at det finnes en del PC-spillere som kun har PC og mener at "PC master race" og at konsoll er dritt. At dette var en slags in your face til de som rakker ned på konsoll.

Selvsagt, skal man være uten begrensninger må man eie både PC, PlayStation, Xbox og Nintendo. Som regel kommer man langt med en PC og i hvertfall én av konsollene. Men velger du for eksempel å sverge KUN til PC, så ja, da er dette spillet et eksempel på handikap man får.

 

Forøvrig tror jeg PC-folk kan slappe av, spillet kommer nok dit også, men at det kan bli på et senere tidspunkt enn PS/Xbox, må man nok regne med.

Lenke til kommentar

Virker ikke helt som du vet hva du prater om. Bare for at konsollene står fast med gammel teknologi i flere år betyr vel ikke at man skal være nødt å nøye seg med dårlig "fps, teksturer og oppløsning" som hører til en annen tid, når man har hardware som lett takler mye mer.

 

Isolert sett bør grafikken alltid være så bra som mulig, men jeg synes ikke det er det viktigste eller noe man burde ofre andre aspekter av spillet for. Når enkelte snakker om spill, og spesielt PC-gamere med high end-PCer, får jeg inntrykk av at gameplay ikke spiller noen rolle for dem, men at spillene bare er en slags tech demo som skal vise frem hva PCene deres får til. Kan godt være at det ikke stemmer, men da lurer jeg på hvorfor man gang på gang har disse endeløse trådene om "fps, teksturer og oppløsning" mens det ikke er like hete diskusjoner om gameplay, story eller musikk, som jeg vil si er mye viktigere for totalopplevelsen.

 

Når det gjelder konsoller som "står fast med gammel teknologi" (og det gjør de jo), så kommer man ikke utenom at veldig mange flere sitter med disse konsollene enn med PCer som har det siste innen hardware, så det virker urealistisk å forvente at det lages spill som er optimaliserte for sistnevnte. Jeg er ingen spillutvikler, men jeg vil gå utfra at det er mye lettere å porte et spill som er optimalisert for svakere hardware over til sterkere hardware, enn omvendt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...