Gå til innhold

Er Assange død?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fordi det er rykter som startet etter at WikiLeaks tweetet ut følgende melding:

 

"Julian Assange's internet link has been intentionally severed by a state party. We have activated the appropriate contingency plans."

 

Tweeten er med vilje formulert vagt, slik at vi skal tro det er USA eller UK. Det antar jeg, fordi det ikke gir noen mening at WikiLeaks vet at det er "a state party" som står bak hvis de ikke har informasjon om hvem det faktisk er. Deretter spør de om donasjoner, så klart.

 

Det viser seg selvfølgelig at det er ambassaden selv (Ecuador) som har tatt fra Assange internett, og at WikiLeaks benyttet muligheten til å tjene penger, skape drama og fostre konspirasjonsteorier.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Assange er ikke død. Ambassaden er ikke blitt raidet.

 

Hadde ambassaden blitt raidet hadde det skapt en global krise. Ambassader er lovlig sett en fremmed makt sin eiendom og sitt landestykke i et annet land. Landet hvor ambassaden er i har ingen suverenitet over ambassaden og ambassadens område.

 

Det er nemlig akkurat derfor Assange er i en ambassade og myndighetene i England ikke kan gjøre noe med det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

https://conservativedailypost.com

..

angelstoyou.wordpress.com

..hvorfor besøker du slike sider, og enda mer forunderlig - hvorfor i alle dager stoler du på slike sider? Nettadressen alene bør være plenty advarsel mot å feste noen som helst lit til disse domenene.

 

 

Jeg leste ikke "slike sider", for jeg fikk linken fra en som vet en del om hva som foregår.

Du la også kanskje merke til at jeg stilte spørsmål om dette kunne være sant...?

 

Nå er jeg ikke fremmed for at både raid og mord kan finne sted mens mainstream media forholder seg tyste...

Endret av clink
Lenke til kommentar

 

 

https://conservativedailypost.com

..

angelstoyou.wordpress.com

..hvorfor besøker du slike sider, og enda mer forunderlig - hvorfor i alle dager stoler du på slike sider? Nettadressen alene bør være plenty advarsel mot å feste noen som helst lit til disse domenene.

 

 

Jeg leste ikke "slike sider", for jeg fikk linken fra en som vet en del om hva som foregår.

Du la også kanskje merke til at jeg stilte spørsmål om dette kunne være sant...?

 

Ja, det var derfor jeg tipset deg om å bruke domenet som en pekepinn på troverdighet :)

 

Basert på artiklene vet antagelig ikke denne personen noe som helst om hva som foregår, men tror h*n gjør det. H*n har med andre ord gitt deg god grunn til ikke ta ham/henne veldig seriøst i fremtiden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

4. Pamela Anderson killed Assange with a vegan lunch

 

It’s bizarre, but true: on Saturday, the former Baywatch star surprised many by paying Assange a visit at the Ecuadorian embassy, bringing with her some bags from the popular U.K. sandwich chain Pret A Manger.

 

The Canadian-American actress, 49, came bearing gifts for Assange, saying she supported him and had concerns for his family and well-being. She told the U.K.’s Press Association that her gifts included “a nice vegan lunch and some vegan snacks.” Assange was apparently unimpressed with the meal choice. “He said I tortured him with bringing him vegan food,” she added.

 

Anderson’s visit has sparked possibly the most ridiculous of all the theories – that she killed him with her food. “GET ASSANGE OUT OF THERE AND INTO HIDING. How do we know that Pamela Anderson isn’t working 4 someone to set up him up?” wrote one Twitter user.

:wee:

 

Geir :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Så US govt. har forlatt tesen om at det er russere som prøver å spenne bein på Hillary? Er iallefall litt selvmotsigende på en måte. "bare vi stopper Assange, så ingen fler lekkasjer". Hvis selve original-materialet befinner seg i Russland, er det fint lite John Kerry kan gjøre.

 

Wikileak strukturen består vel forøvrig av minst 3-4 sentrale personer? (stund siden jeg "oppdaterte" meg om organisasjonen)

Lenke til kommentar

 

Jeg leste ikke "slike sider", for jeg fikk linken fra en som vet en del om hva som foregår.

Hvem da? Ingrid Berg?

 

 

Nei, fikk den av britiske John Paterson.

"fraudhunter no 1"

(Det er han som prater/filmer seg selv i disse videoene)

 

https://www.youtube.com/watch?v=G3pQW8l4VPo

 

https://www.youtube.com/watch?v=U-LJ1xFxmJg

Endret av clink
Lenke til kommentar

Så US govt. har forlatt tesen om at det er russere som prøver å spenne bein på Hillary? Er iallefall litt selvmotsigende på en måte. "bare vi stopper Assange, så ingen fler lekkasjer". Hvis selve original-materialet befinner seg i Russland, er det fint lite John Kerry kan gjøre.

 

Wikileak strukturen består vel forøvrig av minst 3-4 sentrale personer? (stund siden jeg "oppdaterte" meg om organisasjonen)

 

 

WikiLeaks / Julian Assange har en massiv "livsforsikring" i form av krypterte torrent filer på mange hundre GB som er sirkulert i hele verden. Til disse filene er det implementert automatiske "dødmanns" utløsninger av nøkker i tilfelle Assange blir drept, fengslet, el. som gradvis vil dekryptere informasjon som i følge WikiLeaks vil felle store personer og organisasjoner. 16 oktober ble 3 slike nøkler sluppet av WikiLeaks på twitter, antakelig pga. at internet tilgangen til Assange ble kuttet.

 

Dette er vel eneste grunnen til at myndighetene ikke tør å røre han. For han vil ta dem med seg i fallet.

 

 

Edward Snowden har forøvrig også en liknende "livsforsikring" som automatisk vil utløses hvis det skjer noe med han.

Endret av StormEagle
Lenke til kommentar

 

WikiLeaks / Julian Assange har en massiv "livsforsikring" i form av krypterte torrent filer på mange hundre GB som er sirkulert i hele verden. Til disse filene er det implementert automatiske "dødmanns" utløsninger av nøkker i tilfelle Assange blir drept, fengslet, el. som gradvis vil dekryptere informasjon som i følge WikiLeaks vil felle store personer og organisasjoner. 16 oktober ble 3 slike nøkler sluppet av WikiLeaks på twitter, antakelig pga. at internet tilgangen til Assange ble kuttet.

 

Dette går jo helt på tvers av alt WikiLeaks og Assange sier at de står for.

 

Hvis dette er sant, så betyr det at Julian Assange ikke er noe annet enn en politiker som bruker pressmidler mot andre politikere/aktører for å fremme sin egen agenda.

 

Null integritet, med andre ord. Den indirekte støtten til Trump blir derimot mer forståelig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...