Gå til innhold

Skriv en trist historie bestående av kun tre ord


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Barnet våknet aldri

 

 

PS. Synes det er mange dårlig forsøk her inne. Det er snakk om triste historier, ikke dagligdagse opplevelser.

Synes trådstarter kunne fjernet et par eksempler fra førsteposten som i mine øyne ødelegger hele ideen. Hull i sokken gir ingen kickstart på fantasien for å finne ut hva historien forteller.

Nei, kom med gjennomtenkte triste forslag. Ikke dagligdags tull.

Endret av Dr. Mobius
Lenke til kommentar

Barnet våknet aldri

 

 

PS. Synes det er mange dårlig forsøk her inne. Det er snakk om triste historier, ikke dagligdagse opplevelser.

Synes trådstarter kunne fjernet et par eksempler fra førsteposten som i mine øyne ødelegger hele ideen. Hull i sokken gir ingen kickstart på fantasien for å finne ut hva historien forteller.

Nei, kom med gjennomtenkte triste forslag. Ikke dagligdags tull.

Det er overhodet ingen krav til at historien må være genuint trist. First world problems, ironi, sarkasme og humor er like velkomment.

 

Om du ikke liker det så får du lage din egen supertriste tråd :)

Lenke til kommentar

Fikk ingen søvn

 

 

Barnet våknet aldri

 

 

PS. Synes det er mange dårlig forsøk her inne. Det er snakk om triste historier, ikke dagligdagse opplevelser.

Synes trådstarter kunne fjernet et par eksempler fra førsteposten som i mine øyne ødelegger hele ideen. Hull i sokken gir ingen kickstart på fantasien for å finne ut hva historien forteller.

Nei, kom med gjennomtenkte triste forslag. Ikke dagligdags tull.

Jeg er enig med deg der Dr.M. Men jeg mener denne tråden har feil tittel. Utifra de eksemplene trådstarteren ga.

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...