Gå til innhold

– Kommer ikke til å bli produsert biler med forbrenningsmotor etter 2025


Anbefalte innlegg

 

 

Hver gang jeg kjører Tesla (med 400km disponibelt) har jeg følelsen av at dette kan strande på landet. 400km er rett og slett for lite.

LOL? Var dette meit ironisk? Om du har rekkjeviddeangst med 400 km, er ikkje problemet ditt rekkjevidde. Du har angst. Korleis går det om du set deg inn i ein bensinbil med halv tank? Du veit jo aldri kor langt det går med halv tank i ein bensinbil. Forbruket varierer meir enn med elbil.

 

 

Varierer forbruker mer? Hva er forklaringen bak det?

 

AtW

Elbilene er litt mer tilgivende på kjørestil vs forbruk. Mens Bensinbilen taper den kinetiske energien i form av varme når du bremser, vil elbilen putte noe av denne energien tilbake i batteriet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

 

 

Delen du får att er ganske stor. 80-90%. Med ein eksosbil får du ingenting att. Når berre 10-20% av energien går tapt i ein elbil, mot 100% med ein eksosbil, vil eg hevde at vekta er lite viktig på ein elbil samanlikna med ein eksosbil.

Hvis gjerne tall som indikerer at man oppnår 80-90% i praksis på dette.
Faktisk var det første gode talet eg fann 95%:http://www.plugincars.com/ford-focus-electric-gets-95-braking-regen-efficiency.html

Det andre var ein Chevy Volt med 83,8%, men der måtte sjåføren bruke bremsepedalen i tillegg, og det ser ut til at bilen kopla til fossilmotoren for ekstra motorbrems. Ikkje som ein 100% elektrisk bil, med andre ord:http://gm-volt.com/2013/01/01/a-detailed-look-at-regeneration/

Og det er feila t man ikke får igjen noe med vanlige biler, selv om man ikke får igjen alt.

Den må du forklare. Korleis får du att energi på tanken når du bremsar ned ein eksosbil? Du kan kanskje drive generatoren på gratis energi ei stund, men det er minimalt du får att der samanlikna med det som forsvinn som friksjonsvarme i bremser

og motor.

 

Det første gode tallet du fant? Å lese av displayet to ganger, og så gjøre noen overfladiske vurderinger av faktisk energi man "skulle ha brukt", som er enormt viktig for slutt-tallet?, du får tilgi min skepsis til at en bil inkludert overføring til batteri, er på nivå med et storskala vannkraftverk. Men jo, regnestykket illustrerer en ting, man får igjen energi på å trille nedover utenom det som går til batteriet. Nemlig det som går til å øke den kinetiske energien til kjøretøyet/motvinne motstand på turen ned.

Men det er ikke den energien vi diskuterer. Vi diskuterer den som du gjenvinner med regen. Regen er bremsing, tilsvarende bremsing på fossilbil gjøres enten med bremsene eller på giret. F.eks når du stopper for en bil som kommer fra høyre, for rødt lys osv.
Diskuterer man ikke gjenvunnet kintisk eller potensiell energi? Om man kun diskuterer selve regen, hvorfor i alle dager mener du 95% er et saklig tall? Det framgår jo soleklart i regnestykket du selv henviser til at de tar med annen energi enn kun den gjenvunnede.
Min påstand var 80-90%, og det stemmer med mi erfaring. Det er veldig lite tap ved regen, sidan straumen ikkje må forsere stort leir enn ein likerettar og tjukke leidningar på veg attende til batteriet. Du ville sjå tal, og som eg skreiv var desse dei første eg fann med utrekningar med Google.

 

Ja, vi diskuterer attvunnen kinetisk og potensiell energi. Den potensielle energien går over i kinetisk energi når bilen trillar nedover, og den overskytande energien etter at luftmotstand og rullemotstand (inkludert friksjon i drivverket) er overvunne. Dersom det er nok til at bilen akselererer over sikker fart, vil sjøføren kvitte seg med energi. Sjåføren vil òg kvitte seg med kinetisk energi i mange andre tilfelle, til dømes før ein skarp sving eller før eit kryss. Denne energien går tapt som friksjonsvarme i ein eksosbil. I ein elbil vert 80-90% (enkelte kjelder hevdar meir) av den kinetiske energien attvunne i form av straum på batteriet når sjåføren må bremse meir enn den svake retardasjonen du får av luftmotstand og rullemotstand (motstanden når bilen trillar i fri), men ikkje so mykje at han må bruke bremsene på hjula. I ein elbil køyrer du typisk med ein pedal. Bremsepedalen er sjeldan i bruk.

 

Ein Tesla kan regenerere opp til ca 75 kW, sovidt eg veit. Skalaen stansar på 60 kW¸ men målaren går forbi.

 

 

Om man diskuterer det, så har også normale biler "regen".

 

AtW

Lenke til kommentar

 

 

Neivel? Kva eksosbilar til ca same pris sel betre enn Tesla? Det er vel framleis den einaste modellen med batteri på minst 50 kWh, som Tony Seba snakkar om. Det er ikkje berre i land med avgiftsfritak for elbilar at Tesla sel betre, og dette skjer medan elbilar med god rekkjevidde framleis er dyrare enn eksosbilar. Då kan du tenkje deg kor fort det kjem til å gå straks moderne elbilar kostar mindre enn tilsvarande eksosbilar. Det er berre få år til.

Produktet er her elbiler, selvfølgelig selger Tesla relativt bra med en enkelt modell, enn så lenge det nesten er eneste bil av sin type, vs titalls alternativer av samme type bil på bensin/diesel. Men om folk syntes dette var så fantastisk som du insinuerer, hvorfor selger ikke elbiler mye mer i land uten subsidier?
Då tykkjer eg du skal lese artikkelen ein gong til, slik at du får med deg poenget. Spesielt avsnitta "Alt avhenger av rekkevidden" og "– Nissan har bygget feil produkt". Få gjerne med deg "Elbil billigst innen 2020" med det same. Han seier jo ikkje at skiftet har skjedd, han seier at det kjem til å skje fordi alle føresetnadane kjem på plass. Elbilar sel ikkje meir i land utan incitament for å kjøpe elbil fordi prisen er for høg. Folk vurderer ikkje ein gong elbil, fordi dei veit at dei ikkje har råd.

 

 

Ikke skyld på artikkelen, det er du som kom med støtten til utsagnet om å bytte ut like raskt som biler skiftet ut hesten, og påsto dagens biler var mye mer enn en marginal forbedring. Står du for din egne utsagn?

 

AtW

Lenke til kommentar

Ikke skyld på artikkelen, det er du som kom med støtten til utsagnet om å bytte ut like raskt som biler skiftet ut hesten, og påsto dagens biler var mye mer enn en marginal forbedring. Står du for din egne utsagn?

 

Sjølvsagt står eg for det eg skreiv. Det er jo ikkje berre mine eigne utsegn. At elbilar er betre reflekterer oppfatninga til 96% av alle elbileigarar. At utskiftinga vil gå raskt reknar eg som sjølvsagt. Utskiftinga går raskt allereie (ekponensiell vekst i salet på verdsbasis), og kjem til å halde fram med det fordi alle føresetnadane kjem på plass. Det kjem til å like fort som tilsvarande teknologiskifte har gjort tidlegare, og det går av seg sjølv. Når ei kritisk masse av bilsalet er over på elektriske bilar, vil bensinstasjonane gå same veg som platebutikkane og forsterke elektrifiseringa av bilparken. Når 70 av 100 bilar i ei bygd ikkje lenger går på bensin, er det ikkje lenger næringsgrunnlag for den lokale bensinstasjonen. Då skiftar sjølv dei mest bakstreberske til køyrety dei kan skaffe drivstoff til, i alle fall til dagleg køyring.
Lenke til kommentar

Jada, man kommer sikkert til å gå over til elektriske biler, men det betyr ikke at det er et paradigmeskifte på linje med "fra bil til hest", hvor raskt mener du denne utskiftingen gikk fra bil til hest da, og dermed hvor raskt skal det gå over til elektrisk?.

 

Forøvrig er "elbileiere foretrekker elbiler", ikke akkurat noe ekstremt godt argument for at folk flest synes det er en en fantastisk forbedring.

 

AtW

Lenke til kommentar

Jada, man kommer sikkert til å gå over til elektriske biler, men det betyr ikke at det er et paradigmeskifte på linje med "fra bil til hest", hvor raskt mener du denne utskiftingen gikk fra bil til hest da, og dermed hvor raskt skal det gå over til elektrisk?.

Skiftet gjekk frå hest til bil, ikkje omvendt.  Sjå dei første minutta av foredraget til Seba frå Swedbank Nordic Energy Summit.

 

Dersom veksten i salet av elbilar på verdsbasis held fram, tek det ca 10 år før praktisk talt alle nye bilar er elektriske. Då er både prisen på bilane og straumen so låg at eg trur dei fleste som då har ein eksosbil vil skifte han ut.

 

Om 10 dagar startar Mondial De L'Automobile i Paris. Då tenkjer eg vi får sjå fleire modellar som vil konkurrere med Model 3 og e-Ampera med over 300 km rekkjevidde til same pris som ein tilsvarande bil på bensin eller diesel. Utan subsidiar eller sparte utgifter til drivstoff medrekna. Det kan akselerere trenden og spreie han til land der elbilar til no har vore lite utbreidd.

 

Forøvrig er "elbileiere foretrekker elbiler", ikke akkurat noe ekstremt godt argument for at folk flest synes det er en en fantastisk forbedring.

Jau, det er det faktisk. Du kan jo ikkje vite om ein elbil er betre før du har prøvd, og for dei som har prøvd er det ikkje aktuelt å gå attende. Dei som har ein eksosbil i tillegg, ender fort som eigarar av to elbilar.

Endret av Sturle S
Lenke til kommentar

 

Jada, man kommer sikkert til å gå over til elektriske biler, men det betyr ikke at det er et paradigmeskifte på linje med "fra bil til hest", hvor raskt mener du denne utskiftingen gikk fra bil til hest da, og dermed hvor raskt skal det gå over til elektrisk?.

Skiftet gjekk frå hest til bil, ikkje omvendt.  Sjå dei første minutta av foredraget til Seba frå Swedbank Nordic Energy Summit.

 

Dersom veksten i salet av elbilar på verdsbasis held fram, tek det ca 10 år før praktisk talt alle nye bilar er elektriske. Då er både prisen på bilane og straumen so låg at eg trur dei fleste som då har ein eksosbil vil skifte han ut.

 

Om 10 dagar startar Mondial De L'Automobile i Paris. Då tenkjer eg vi får sjå fleire modellar som vil konkurrere med Model 3 og e-Ampera med over 300 km rekkjevidde til same pris som ein tilsvarande bil på bensin eller diesel. Utan subsidiar eller sparte utgifter til drivstoff medrekna. Det kan akselerere trenden og spreie han til land der elbilar til no har vore lite utbreidd.

 

Forøvrig er "elbileiere foretrekker elbiler", ikke akkurat noe ekstremt godt argument for at folk flest synes det er en en fantastisk forbedring.

Jau, det er det faktisk. Du kan jo ikkje vite om ein elbil er betre før du har prøvd, og for dei som har prøvd er det ikkje aktuelt å gå attende. Dei som har ein eksosbil i tillegg, ender fort som eigarar av to elbilar.

 

 

Så 10 år er din spådom, før "praktisk talt alle nye biler" er elektriske? La oss si over 95% da. Vi får se. Jeg tror ikke det er tilfellet.

 

Jeg eier ingen elbil, mener du at jeg aldri har prøvd en elbil? Mener du det er umulig å vite noe om fordelene og ulempene uten å prøve?

 

AtW

Lenke til kommentar

Så 10 år er din spådom, før "praktisk talt alle nye biler" er elektriske? La oss si over 95% da. Vi får se. Jeg tror ikke det er tilfellet.

 

Ja, det er eg sikker på. I alle fall i den siviliserte delen av verda. Venezuela kjem sikkert til å henge litt etter. Dei kjøper subsidiert bensin og aggregat i staden for å vere på straumnettet. Den subsidierte bensinen nesten er gratis, og kraftverka i det r**køyrde landet har ikkje sett vedlikehald på mange år. Det er alltid ein hale.

 

Jeg eier ingen elbil, mener du at jeg aldri har prøvd en elbil? Mener du det er umulig å vite noe om fordelene og ulempene uten å prøve?

 

Eg har ingen føresetnader for å vite om du har prøvd ein elbil eller ikkje. Sjølvsagt kan du vite noko om fordeler og ulemper utan å prøve. Etter at det har dukka opp ein elbil i eit nabolag, kjem det som regel raskt fleire fordi naboane snakkar saman.
Lenke til kommentar

Trist å lese så mye tøys. Forbrenningsmotoren vil ikke bli avleggs i de neste 40 årene. Den er langt sikrere og enklere drivmekanisme en de elektriske motorene som er avhengige av elektrisitet der de skal brukes. Det er bare i Norge og California el-bil-hysteriet har tatt av og de pga avgiftssystemene. Moderne rene bensinbiler er ikke forurensende slik vi ser de store gamle transportmaskinene, båter, gamle biler og gamle busser. Og så var det vedfyringen i Oslo og Bergen da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Trist å lese så mye tøys. Forbrenningsmotoren vil ikke bli avleggs i de neste 40 årene. Den er langt sikrere og enklere drivmekanisme en de elektriske motorene som er avhengige av elektrisitet der de skal brukes. Det er bare i Norge og California el-bil-hysteriet har tatt av og de pga avgiftssystemene. Moderne rene bensinbiler er ikke forurensende slik vi ser de store gamle transportmaskinene, båter, gamle biler og gamle busser. Og så var det vedfyringen i Oslo og Bergen da.

 

Javel, hva er det som er sikrere og enklere mener du? Det er da lettere å finne ett "uttak" for elektroner enn bensin/diesel, i tillegg kan en konvertere fra bensin/diesel til elektroner rimelig lett, omvendt, Not so much. Enklere? Denne er jeg spent på! 

 

"elbilhysteriet" tar av omtrent overalt, bare se på utviklingen av markedsandel de siste årene, det er en enorm vekst. Men de er fortsatt langt bak, ingen tvil om det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Så 10 år er din spådom, før "praktisk talt alle nye biler" er elektriske? La oss si over 95% da. Vi får se. Jeg tror ikke det er tilfellet.

Ja, det er eg sikker på. I alle fall i den siviliserte delen av verda. Venezuela kjem sikkert til å henge litt etter. Dei kjøper subsidiert bensin og aggregat i staden for å vere på straumnettet. Den subsidierte bensinen nesten er gratis, og kraftverka i det r**køyrde landet har ikkje sett vedlikehald på mange år. Det er alltid ein hale.

 

Jeg eier ingen elbil, mener du at jeg aldri har prøvd en elbil? Mener du det er umulig å vite noe om fordelene og ulempene uten å prøve?

Eg har ingen føresetnader for å vite om du har prøvd ein elbil eller ikkje. Sjølvsagt kan du vite noko om fordeler og ulemper utan å prøve. Etter at det har dukka opp ein elbil i eit nabolag, kjem det som regel raskt fleire fordi naboane snakkar saman.

 

 

Så la oss si 95% i vesten og asia da? Så kanskje vi husker dette om 10 år, og så får vi se?

 

Nei, det har du ikke, likefullt argumenterer du som om de eneste som har prøvd elbiler eller har forutsetninger for å velge er elbileiere. Det er ikke tilfellet, så argumentet "elbileiere liker elbiler" er ikke supersterkt.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Trist å lese så mye tøys. Forbrenningsmotoren vil ikke bli avleggs i de neste 40 årene. Den er langt sikrere og enklere drivmekanisme en de elektriske motorene som er avhengige av elektrisitet der de skal brukes.

 

Forbrenningsmotoren er allereie avlegs, sidan det finst mykje betre teknologi. Ikkje minst enklare og sikrare, med billigare drivstoff som er lett tilgjengeleg. I fylgje Nissan har dei mykje mindre problem med Leaf enn med eksosbilar. Du finn sikkert ein og annan dieselmotor om 40 år, men i bilar er dei nok ca like vanlege som dampmaskiner i lokomotiv (det finst framleis damplokomotiv i dagleg drift). Den siste VHS-spelaren vart produsert i år. Det er ein ganske lang hale.

 

Det er bare i Norge og California el-bil-hysteriet har tatt av og de pga avgiftssystemene.

Nederland er ikkje langt etter. Kina har komme for fullt, og er snart oppe i 3% av nybilsalet. Veksten på verdsbasis er eksponensiell. Hadde du venta eit brått skifte frå i dag til i morgon?

 

Det er litt som med fornybar energi. Dei siste 10 åra har veksten vore på litt over 50% i året for solenergi og 23% for vind. Vi merka ikkje mykje til det det i starten, fordi utgangspunktet var lågt, men no er solenergi oppe i 1% av kraftproduksjonen i verda og vind oppe i over 3%. Veksten for fornybar energi er no større enn veksten i energiforbruket, og dermed går kraftproduksjon frå fossile kjelder ned. Når veksten forsvinn frå ein marknad går det fort nedover. Ingen investerer pengane sine i ein marknad som går nedover utan utsikter til betring. Investorane snur seg i staden til den delen av marknaden som har vekst. Difor har vi no sett eit brått skifte der det har vorte nesten umogeleg å få privat finansiering til nye fossile kraftverk, medan investorane kastar pengar etter fornybar energi.

 

Det same skjer med bilindustrien. Dei som ikkje kan presentere nokon moderne elbilar med god rekkjevidde til fornuftig pris på Mondial De l'Automobile i Paris den 1. oktober, dei kjem til å sjå aksjekursen falle. Innan bilindustrien er det to kraftig veksande marknadar, og det er elbilar og ladbare hybridar. Diesel er fallande. Bensin er framleis nokon lunde stabilt, men alle som kan rekne ser at det ikkje kjem til å vare veldig lenge.

 

Moderne rene bensinbiler er ikke forurensende slik vi ser de store gamle transportmaskinene, båter, gamle biler og gamle busser.

Sei meg, trur du på bilprodusentane etter alle diesel-skandalene? Enkelte er meir godtruande enn andre, men ein stad må då grensa gå?
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, det har du ikke, likefullt argumenterer du som om de eneste som har prøvd elbiler eller har forutsetninger for å velge er elbileiere. Det er ikke tilfellet, så argumentet "elbileiere liker elbiler" er ikke supersterkt.

 

I so fall fell i alle fall argumentet om at folk berre kjøper elbil pga fordelane i grus. Då er det folk som uansett ville kjøpt elbil som kjøper elbil. Om det var fordelane som fekk dei til å kjøpe elbil, implisitt at dei eigentleg ynskjer seg ein bil som luktar promp og lagar prompelydar, fordi promp er kult, då burde dei ikkje like bilen. Eller?

 

Seinast for to dagar sidan vart det publisert ei undersøking som syner at dess meir ein person veit om elbilar, dess meir sannsynleg er det at vedkommande vil kjøpe ein elbil: http://electriccarsreport.com/2016/09/consumers-willing-buy-electric-vehicle-survey-finds/

 

Talet på elbileigarar stig stadig, og eigarane vert stadig meir nøgde med valet sitt. Kor stor del av bileigarane må eige elbil før det snur til at berre 90% er nøgde, trur du?

Lenke til kommentar

 

Nei, det har du ikke, likefullt argumenterer du som om de eneste som har prøvd elbiler eller har forutsetninger for å velge er elbileiere. Det er ikke tilfellet, så argumentet "elbileiere liker elbiler" er ikke supersterkt.

I so fall fell i alle fall argumentet om at folk berre kjøper elbil pga fordelane i grus. Då er det folk som uansett ville kjøpt elbil som kjøper elbil. Om det var fordelane som fekk dei til å kjøpe elbil, implisitt at dei eigentleg ynskjer seg ein bil som luktar promp og lagar prompelydar, fordi promp er kult, då burde dei ikkje like bilen. Eller?

 

Seinast for to dagar sidan vart det publisert ei undersøking som syner at dess meir ein person veit om elbilar, dess meir sannsynleg er det at vedkommande vil kjøpe ein elbil: http://electriccarsreport.com/2016/09/consumers-willing-buy-electric-vehicle-survey-finds/

 

Talet på elbileigarar stig stadig, og eigarane vert stadig meir nøgde med valet sitt. Kor stor del av bileigarane må eige elbil før det snur til at berre 90% er nøgde, trur du?

 

 

Hvem har fremmet det argumentet? Ikke gjeg ihvertfall. Det er ikke noe implisitt at man "ønsker seg en bil som lukter promp", i at man man ikke hadde kjøpt elbil uten subsidieringen, som alle kjøp så er det en vektig av fordelene og ulempene, og prisen er med på denne vektaskåla, det er omtrent like latterlig som å påså at elbileiere "ønsker seg en tung bil". Begge biltyper har fordeler og ulemper som vektes.

 

Jeg driter i hvor mange som må eie elbil før et gitt antall er fornøyd med sitt elbilkjøp, jeg skjønner ikke hvorfor det er interessant.

 

AtW

Lenke til kommentar

 

 

Nei, det har du ikke, likefullt argumenterer du som om de eneste som har prøvd elbiler eller har forutsetninger for å velge er elbileiere. Det er ikke tilfellet, så argumentet "elbileiere liker elbiler" er ikke supersterkt.

I so fall fell i alle fall argumentet om at folk berre kjøper elbil pga fordelane i grus. Då er det folk som uansett ville kjøpt elbil som kjøper elbil. Om det var fordelane som fekk dei til å kjøpe elbil, implisitt at dei eigentleg ynskjer seg ein bil som luktar promp og lagar prompelydar, fordi promp er kult, då burde dei ikkje like bilen. Eller?

 

Seinast for to dagar sidan vart det publisert ei undersøking som syner at dess meir ein person veit om elbilar, dess meir sannsynleg er det at vedkommande vil kjøpe ein elbil: http://electriccarsreport.com/2016/09/consumers-willing-buy-electric-vehicle-survey-finds/

 

Talet på elbileigarar stig stadig, og eigarane vert stadig meir nøgde med valet sitt. Kor stor del av bileigarane må eige elbil før det snur til at berre 90% er nøgde, trur du?

Hvem har fremmet det argumentet? Ikke gjeg ihvertfall.
Du har nemnt subsidiar i minst tre innlegg, og tydeleg gjeve uttrykk for at det er subsidiar som får folk til å kjøpe elbil. Og det kan hende at fordelane var noko av det som gjorde at dei valde elbil, men det er nesten ingen som oppgjev "subsidiar" som årsak til at dei er nøgde med bilen og vil kjøpe elbil neste gong. Dei oppgjev ting som at tanken er full kvar morgon, at bilen er billig i drift, at dei aldri meir må skrape is osb. Alle dei små fordelane som sjeldan står på noka liste.

 

Det er ikke noe implisitt at man "ønsker seg en bil som lukter promp", i at man man ikke hadde kjøpt elbil uten subsidieringen, som alle kjøp så er det en vektig av fordelene og ulempene, og prisen er med på denne vektaskåla, det er omtrent like latterlig som å påså at elbileiere "ønsker seg en tung bil". Begge biltyper har fordeler og ulemper som vektes.

Elbilar er ikkje mykje tyngre enn andre bilar i same klasse. Dei har eit tungt batteri, men motoren er veldig lett, dei har ikkje fleirtrinns girkasse, ikkje eksosanlegg, ikkje clutch, ikkje bensintank med skvalpande innhald, osv. Dessutan er vekta betre fordelt, slik at køyreeigenskapane er betre og den tyngste akslingen som regel er lettare enn den tyngste akslingen på ein tilsvarande eksosbil.

 

Elbilar har ikkje mange ulemper, med unnatak av manglande prompelukt og -lyd (for dei som er interessert i det). Dei einaste er prisen og at du må bruke litt tid på hurtiglading på langtur. Det siste tek dei fleste inn att på at dei ikkje brukar tid på å fylle tanken til kvardags.

 

Jeg driter i hvor mange som må eie elbil før et gitt antall er fornøyd med sitt elbilkjøp, jeg skjønner ikke hvorfor det er interessant.

 

Det er interessant fordi du impliserer at folk vil ha elbil pga "subsidiar", men mykje tyder på at det ikkje stemmer. Ingen oppgjev "subsidiar" som grunn til at dei likar bilen og vil kjøpe elbil neste gong. Dei som har prøvd elbil meiner at elbil er best, uavhengig av kva grunnen er til at dei først kjøpte elbil. Dess meir folk veit om elektriske bilar, dess meir sannsynleg er det at dei vil kjøpe ein elektrisk bil. Dermed er det ikkje mogeleg å snu utviklinga mot elektriske bilar. Det er berre der veksten kan komme. Som eg skriv i eit anna innlegg: Ingen vil investere pengar i ein fallande marknad. Investorar set ikkje pengar på overkapasitet eller den neste Kodak. Dei ser etter vekst. Det forsterkar utviklinga mot elektriske bilar.
Lenke til kommentar

 

 

 

Nei, det har du ikke, likefullt argumenterer du som om de eneste som har prøvd elbiler eller har forutsetninger for å velge er elbileiere. Det er ikke tilfellet, så argumentet "elbileiere liker elbiler" er ikke supersterkt.

I so fall fell i alle fall argumentet om at folk berre kjøper elbil pga fordelane i grus. Då er det folk som uansett ville kjøpt elbil som kjøper elbil. Om det var fordelane som fekk dei til å kjøpe elbil, implisitt at dei eigentleg ynskjer seg ein bil som luktar promp og lagar prompelydar, fordi promp er kult, då burde dei ikkje like bilen. Eller?

 

Seinast for to dagar sidan vart det publisert ei undersøking som syner at dess meir ein person veit om elbilar, dess meir sannsynleg er det at vedkommande vil kjøpe ein elbil: http://electriccarsreport.com/2016/09/consumers-willing-buy-electric-vehicle-survey-finds/

 

Talet på elbileigarar stig stadig, og eigarane vert stadig meir nøgde med valet sitt. Kor stor del av bileigarane må eige elbil før det snur til at berre 90% er nøgde, trur du?

Hvem har fremmet det argumentet? Ikke gjeg ihvertfall.
Du har nemnt subsidiar i minst tre innlegg, og tydeleg gjeve uttrykk for at det er subsidiar som får folk til å kjøpe elbil. Og det kan hende at fordelane var noko av det som gjorde at dei valde elbil, men det er nesten ingen som oppgjev "subsidiar" som årsak til at dei er nøgde med bilen og vil kjøpe elbil neste gong. Dei oppgjev ting som at tanken er full kvar morgon, at bilen er billig i drift, at dei aldri meir må skrape is osb. Alle dei små fordelane som sjeldan står på noka liste.

 

Det er ikke noe implisitt at man "ønsker seg en bil som lukter promp", i at man man ikke hadde kjøpt elbil uten subsidieringen, som alle kjøp så er det en vektig av fordelene og ulempene, og prisen er med på denne vektaskåla, det er omtrent like latterlig som å påså at elbileiere "ønsker seg en tung bil". Begge biltyper har fordeler og ulemper som vektes.

Elbilar er ikkje mykje tyngre enn andre bilar i same klasse. Dei har eit tungt batteri, men motoren er veldig lett, dei har ikkje fleirtrinns girkasse, ikkje eksosanlegg, ikkje clutch, ikkje bensintank med skvalpande innhald, osv. Dessutan er vekta betre fordelt, slik at køyreeigenskapane er betre og den tyngste akslingen som regel er lettare enn den tyngste akslingen på ein tilsvarande eksosbil.

 

Elbilar har ikkje mange ulemper, med unnatak av manglande prompelukt og -lyd (for dei som er interessert i det). Dei einaste er prisen og at du må bruke litt tid på hurtiglading på langtur. Det siste tek dei fleste inn att på at dei ikkje brukar tid på å fylle tanken til kvardags.

 

Jeg driter i hvor mange som må eie elbil før et gitt antall er fornøyd med sitt elbilkjøp, jeg skjønner ikke hvorfor det er interessant.

Det er interessant fordi du impliserer at folk vil ha elbil pga "subsidiar", men mykje tyder på at det ikkje stemmer. Ingen oppgjev "subsidiar" som grunn til at dei likar bilen og vil kjøpe elbil neste gong. Dei som har prøvd elbil meiner at elbil er best, uavhengig av kva grunnen er til at dei først kjøpte elbil. Dess meir folk veit om elektriske bilar, dess meir sannsynleg er det at dei vil kjøpe ein elektrisk bil. Dermed er det ikkje mogeleg å snu utviklinga mot elektriske bilar. Det er berre der veksten kan komme. Som eg skriv i eit anna innlegg: Ingen vil investere pengar i ein fallande marknad. Investorar set ikkje pengar på overkapasitet eller den neste Kodak. Dei ser etter vekst. Det forsterkar utviklinga mot elektriske bilar.

 

 

Prisen er en viktig grunn til bilvalg, men du kan jo alltids innbille deg noe annet. Elbilforeningen mener noe annet enn deg. Vi kunne jo forsøkt å fjerne alle fordelene og se om det innvirker på salget. Eller kanskje finne en annen forklaringsmodell på hvorfor tesla er så populær i norge.

 

"Ikke så mye tyngre"; men like fullt tyngre, og det er en dustete antakelese at folk kjøper elbiler fordi de liker tunge biler, akkurat som det er dustete å anta folk kjøper bensinbiler fordi de liker vond lukt.

 

AtW

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Nei, det har du ikke, likefullt argumenterer du som om de eneste som har prøvd elbiler eller har forutsetninger for å velge er elbileiere. Det er ikke tilfellet, så argumentet "elbileiere liker elbiler" er ikke supersterkt.

I so fall fell i alle fall argumentet om at folk berre kjøper elbil pga fordelane i grus. Då er det folk som uansett ville kjøpt elbil som kjøper elbil. Om det var fordelane som fekk dei til å kjøpe elbil, implisitt at dei eigentleg ynskjer seg ein bil som luktar promp og lagar prompelydar, fordi promp er kult, då burde dei ikkje like bilen. Eller?

 

Seinast for to dagar sidan vart det publisert ei undersøking som syner at dess meir ein person veit om elbilar, dess meir sannsynleg er det at vedkommande vil kjøpe ein elbil: http://electriccarsreport.com/2016/09/consumers-willing-buy-electric-vehicle-survey-finds/

 

Talet på elbileigarar stig stadig, og eigarane vert stadig meir nøgde med valet sitt. Kor stor del av bileigarane må eige elbil før det snur til at berre 90% er nøgde, trur du?

Hvem har fremmet det argumentet? Ikke gjeg ihvertfall.
Du har nemnt subsidiar i minst tre innlegg, og tydeleg gjeve uttrykk for at det er subsidiar som får folk til å kjøpe elbil. Og det kan hende at fordelane var noko av det som gjorde at dei valde elbil, men det er nesten ingen som oppgjev "subsidiar" som årsak til at dei er nøgde med bilen og vil kjøpe elbil neste gong. Dei oppgjev ting som at tanken er full kvar morgon, at bilen er billig i drift, at dei aldri meir må skrape is osb. Alle dei små fordelane som sjeldan står på noka liste.

 

 

Det er ikke noe implisitt at man "ønsker seg en bil som lukter promp", i at man man ikke hadde kjøpt elbil uten subsidieringen, som alle kjøp så er det en vektig av fordelene og ulempene, og prisen er med på denne vektaskåla, det er omtrent like latterlig som å påså at elbileiere "ønsker seg en tung bil". Begge biltyper har fordeler og ulemper som vektes.

Elbilar er ikkje mykje tyngre enn andre bilar i same klasse. Dei har eit tungt batteri, men motoren er veldig lett, dei har ikkje fleirtrinns girkasse, ikkje eksosanlegg, ikkje clutch, ikkje bensintank med skvalpande innhald, osv. Dessutan er vekta betre fordelt, slik at køyreeigenskapane er betre og den tyngste akslingen som regel er lettare enn den tyngste akslingen på ein tilsvarande eksosbil.

 

Elbilar har ikkje mange ulemper, med unnatak av manglande prompelukt og -lyd (for dei som er interessert i det). Dei einaste er prisen og at du må bruke litt tid på hurtiglading på langtur. Det siste tek dei fleste inn att på at dei ikkje brukar tid på å fylle tanken til kvardags.

 

 

Jeg driter i hvor mange som må eie elbil før et gitt antall er fornøyd med sitt elbilkjøp, jeg skjønner ikke hvorfor det er interessant.

Det er interessant fordi du impliserer at folk vil ha elbil pga "subsidiar", men mykje tyder på at det ikkje stemmer. Ingen oppgjev "subsidiar" som grunn til at dei likar bilen og vil kjøpe elbil neste gong. Dei som har prøvd elbil meiner at elbil er best, uavhengig av kva grunnen er til at dei først kjøpte elbil. Dess meir folk veit om elektriske bilar, dess meir sannsynleg er det at dei vil kjøpe ein elektrisk bil. Dermed er det ikkje mogeleg å snu utviklinga mot elektriske bilar. Det er berre der veksten kan komme. Som eg skriv i eit anna innlegg: Ingen vil investere pengar i ein fallande marknad. Investorar set ikkje pengar på overkapasitet eller den neste Kodak. Dei ser etter vekst. Det forsterkar utviklinga mot elektriske bilar.

 

 

Prisen er en viktig grunn til bilvalg, men du kan jo alltids innbille deg noe annet. Elbilforeningen mener noe annet enn deg. Vi kunne jo forsøkt å fjerne alle fordelene og se om det innvirker på salget. Eller kanskje finne en annen forklaringsmodell på hvorfor tesla er så populær i norge.

 

"Ikke så mye tyngre"; men like fullt tyngre, og det er en dustete antakelese at folk kjøper elbiler fordi de liker tunge biler, akkurat som det er dustete å anta folk kjøper bensinbiler fordi de liker vond lukt.

 

AtW

Vel. For min egen del kjører jeg elbil fordi det er sabla gøy, og at det koster ti ganger mindre pr km. Lommeboken min har veldig godt av det. Alle andre insentiver er kjekke å ha så lenge det varer, men når disse er borte er Elbilen fremdeles ti ganger billigere i drift.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...