Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Nå vil jo Nintendo alltid være Nintendo, så det er ikke sikkert de kommer, men jeg ser ingen gode grunner til at de ikke skal komme. Remakene til WW og TP burde ikke være så vanskelig å porte til Switch. Det burde være særdeles lønnsomt, så mye bedre som Switch har solgt enn Wii U. Jeg tror Skyward Sword også vil bli godt motatt og selge bra, men det vil være mer jobb å lage en remake av det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

In recent times it has been shown that the relationship between Microsoft and Nintendo is exceptional, not only with the launch of some once-exclusive North American games on Nintendo Switch (Cuphead, two installments of Ori), but also with the recent arrival of elements Minecraft in Super Smash Bros Ultimate.
However, these releases, according to statements by Phil Spencer will not be the norm, but rather the exception, and will not be much less common.

Spencer doesn’t think about considering each release individually on Nintendo Switch, but rather implementing services like Game Pass.
https://www.somagnews.com/considering-launching-on-nintendo-switch-unsustainable/

Lenke til kommentar

Kjenner jeg Nintendo rett, får vi det følgende i forbindelse med Zeldas 35-årsjubileum:

En todelt 2D-pakke som inneholder originale LoZ, ALttP (selv om begge disse alt finnes «gratis» på Nintendo Online) og Oracle of Seasons/Ages. Du må selvfølgelig kjøpe begge pakkene hvis du vil spille begge Oracle-spillene.

En 3D-pakke med OoT, WW og TP (hopper naturligvis over MM uten noen god grunn). WW og TP er IKKE HD-versjonene som kom ut til Wii U, fordi det ville gitt for mye mening.

Lenke til kommentar

Jeg tipper:

Wind Waker HD - 649 kr.

Twilight Princess HD - 649 kr.

De gamle 2D-spillene + 3DS-versjonene av OoT og MM i høyere oppløsning i en pakke til 649 kr.

Og at de ikke orker å ta seg bryet med Skyward Sword siden da blir nødt å endre en del på kontrollene/gameplayet.

 

 

 

Lenke til kommentar

Nintendo has done it again with its ingenuity - creating a fantastic game that makes your house fun, at a time when we all need to find enjoyment in our own surroundings.

The AR is amazing

Taking all the wonderful aspects of Mario Kart and transposing them into the living room with (mostly) brilliant results is no mean feat but Nintendo has done it, and done it in style.
https://www.shortlist.com/news/mario-kart-live-home-circuit-review-402485

Lenke til kommentar

Nei, det vil nok bli en stund til i så fall. Der er det jo mer som må gjøres sammenligna med å porte Wii U versjonene av WW og TP.

Jeg håper også det kommer en remake av Metroid Prime 1, 2 og 3. Det har vært noen tynne rykter, men det er en stund siden nå, så det er lite sannsynlig at det kommer med det første.

Lenke til kommentar

Ganske surrealistisk å spille Control på Switch. Ser rimelig heftig ut og latency tror jeg dem fleste enten ikke vil tenke over eller ha noe problem å justere seg til for dem som oppdager eller er følsom for det. Spesielt i håndholdt modus...

Gratis å prøve.... Ser greit ut det her 😲

ElcTmR5VkAAqwYT.jpg.628daedd296d8e223208584441ce6b08.jpg

ElcTmR9VgAA2bf8.jpg.036fa0d8afaa714ddf75ab71b4a4a7f4.jpg

ElcTmRfVMAIiC7R.jpg.4bea00f782b6b535ae573d48f9180d14.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
LarZen skrev (På 28.10.2020 den 22.38):

Ganske surrealistisk å spille Control på Switch. Ser rimelig heftig ut og latency tror jeg dem fleste enten ikke vil tenke over eller ha noe problem å justere seg til for dem som oppdager eller er følsom for det. Spesielt i håndholdt modus...

Lovende det, gitt. Hadde det ikke vært covid-tider hadde dette vært kjekt å koble opp til TV-en på hotellrommet kveldstid!

Lenke til kommentar

Switchen har begynt å gå i svart når den er i docken. Helt ut av det blå. Bildet blir svart i 10-20 sekunder og så kommer det tilbake.

Leser på Reddit at folk får tilbake ødelagte Switcher om de sender den på reperasjon, så håper ikke jeg må det. Går for det vanlige krysser fingrene og håper det løser seg av seg selv trikset.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...