Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har kjøpt ett spill på eshop og det var Final Fantasy VII. Ikke noe problem å finne. :p

Men da antar jeg at du allerede visste hva du skulle ha.

 

Problemet med eshopen nå er at den er så overfylt av drittspill sånn at det blir ganske vanskelig for gode indiespill å skille seg ut i mengden.

 

Skulle ønske Nintendo hadde en viss kvalitetskontroll, det er helt horribelt.

Lenke til kommentar

PS Store er langt bedre designet selv om den også har sine svakheter. Mye bedre plattform å presentere kampanjer, lettere for utgivere å kjøpe gode annonseplasser, lettere å finne spillene man leter etter, lettere å finne tilbud etc. 

 

eShop er lite brukervennlig nå. Såvidt jeg vet er den basert på HTML5 og det burde kunne være enkelt for Nintendo å presentere produktene på en mye mer brukervennlig og markedsføringsvennlig måte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Man kan si hva man vil om hacking og piratkopiering, men jeg synes uansett at Nintendo (og de fleste andre utgivere) overdriver reaksjonen.

 

De bøtter på med ressurser for å stoppe hackerene, men det nytter egentlig ikke. Ting blir knekket opp fortløpende. Da hadde de vært bedre tjent med å bruke ressursene på noe mer konstruktivt og la pirater være pirater.

 

Til en viss grad, selvsagt. På DS og 3DS var det så enkelt å piratkopiere at jeg tror de tapte en del penger på det...

Endret av Mør stønt-ape
Lenke til kommentar

Da hadde de vært bedre tjent med å bruke ressursene på noe mer konstruktivt og la pirater være pirater.

Til en viss grad, selvsagt. På DS og 3DS var det så enkelt å piratkopiere at jeg tror de tapte en del penger på det...

Å drive butikk handler om å tjene penger, hvis butikken taper penger vil investoren miste troen på deg, i siste instans vil butikken måtte stenge. Hva sitter man igjen med da?
Lenke til kommentar

På DS/3DS var det milliardindustri i å selge cartridges som tillot piratkopiering. Selv ungene til Miyamoto hadde R4S kort, har han sagt selv i intervju, selv om han prøvde å få ungene til å skjønne at det var galt, var det bare noe "alle" hadde. Et hacka spill med en variant av linux som boot/meny som lot deg kjøre ROMs fra SD-kortet. Jeg hadde også det. Det fins masse nettsider som selger forskjelige varianter av disse.

Klart de vil få slutt på den industrien, de tjener jo masse penger på andre sitt harde arbeid.

 

De er nok livredde for at det samme skal skje med Switch, og spesiellt nå som Switch Lite er annonsert.

 

https://mynintendonews.com/2019/07/10/nintendo-introduces-the-new-nintendo-switch-lite/

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...