Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon

Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke blir ordentlig fornøyd av Nintendo-nyheter siden Switch kom ut, og det gikk nylig opp for meg at det er fordi jeg egentlig kun bryr meg om 3D-zelda. Så med mindre de kunngjør BotW 2 eller WWHD Deluxe er det et stort gjesp fra meg.

Skrevet

Rykter på reddit og alle YouTuberne som lever av Switch-nyheter så tas med en god klype salt.

I følge Nintendo sine japanske nettsider skal Directen stort sett handle om Fire Emblem. Så ja, zzzZzzzZzzzZzz!

Skrevet

Rykter på reddit og alle YouTuberne som lever av Switch-nyheter så tas med en god klype salt.

I følge Nintendo sine japanske nettsider skal Directen stort sett handle om Fire Emblem. Så ja, zzzZzzzZzzzZzz!

Hvilke Nintendo-serier appellerer egentlig til deg?

Jeg har et håp om at Fire Emblem Three Houses ikke vil koke ned til fanservice slik Fates gjorde, men vi får se i morgen kveld.

Skrevet (endret)

Tipper på MP Trilogy blir annonsert innenfor 1-2 mnd. Det er sikkert ikke så vanskelig å porte over Wii U koden. Hadde vært artig om Kingdom Hearts serien dukket opp, men det er vel mikroskopiske sjanser. Chain of Memories var hvertfall på GBA i sin tid, det var et slags KH1.5 der de lagde et kortbasert kampsystem som kunne funke i isometrisk perspektiv. Så de har vært innom Nintendo også.

Btw med tanke på MPT, enern er bra men det er i 2 og 3 de virkelig henter frem godsakene. Enern var litt prøvekanin/tech demo også. I MP2 Echoes er det en "skyggeverden" man reiser inn og ut av og løser ting frem og tilbake. Veldig fancy greier.

Endret av Bytex
Skrevet

Det er greit nok å ikke bry seg om så veldig mange forskjellige spill/spillserier, men om man kun bryr seg om Mario og Zelda, synes jeg ikke man kan klage hvis Nintendo velger å fokusere på andre titler (som mange andre er stor fan av).

Tror ikke det blir sp mye Smash denne gangen, ser i hvert fall ingen grunn til det. Forventer forsåvidt en liten gjennomgang av Joker med tilhørende stage (og kanskje en teaser av neste DLC-karakter), men utover det kan jeg ikke skjønne at det skal være noe.

Skrevet

Jeg blir faktisk sjokka/skuffa om vi ikke får noe ny Zelda i kveld. Om dere husker det skulle Botw egentlig bli lansert jula 2015, så i løpet av minst 4 år må de vell ha et eller anna på bordet til oss! Legger merke til at flere ønsker seg en ny runde Mario Kart...Men hva med et nytt F-ZERO?!? Det er hele 15 år siden sist ffs :( Uansett gleder jeg meg til i kveld. 23:00 folkens :)

Skrevet (endret)

Enig med det, både BotW og Mario Kart 8 er Wii U spill - Switch fortjener egne varianter og tiden er inne.

Edit: Et nytt Pikmin kan også være interessant, Pikmin 2 er en stor favoritt hos meg, fantastisk spill som jeg har rundet flere ganger. 

Men av en eller annen grunn ville de lage Pikmin 3  (til Wii U) i samme gameplay som den første i serien (som jeg ikke likte). Det ble med 20 minuter i Pikmin 3, en av de større skuffelsene jeg har opplevd spillmessig.

Så ta vekk tidspresset i en ny Pikmin - så er jeg med!!!  :yes:

Endret av Mr_Spock
Gjest Slettet-8OkEXm
Skrevet

Når sendes Direct?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...