Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon

Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke fulgt med de siste månedene (etter navnavsløringen og reklamefilmene); hva kan vi forvente på dagens pressekonferanse? Hva er det som skal vises fram? Spill? Konsoll? Noe mer teknisk rundt selve maskinen? Alt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke fulgt med de siste månedene (etter navnavsløringen og reklamefilmene); hva kan vi forvente på dagens pressekonferanse? Hva er det som skal vises fram? Spill? Konsoll? Noe mer teknisk rundt selve maskinen? Alt?

De har visst sakt noe slik som "nesten alt som folk ønsker å vite om maskinen"

Skrevet

Da driver min gamle PS4 å formaterer seg. 30 spill er plukket ut og er klare for en Switch trade hos Gamestop i morgen. Snakket med dem idag og dem tar allerede imot bestillinger men i morgen har dem enda mer info dem kan gå ut med som dem vistnok satt med allerede nå.....spennende å se i natt altså!

Nesten så jeg setter klokka til å ringe.... koko da eller :p

Gjest Slettet-8OkEXm
Skrevet

Her må du legge merke til at de presiserer 8 p.m. PT/11 p.m. ET. Her presiseres tidssonene dette gjelder for ved å bruke PT og ET. PT står for Pacific Time og gjelder for vestkysten av USA, og ET står for Eastern Time og gjelder for østkysten i USA.

hvorfor driver jeg å linker til Tokyo da?  :huh:

Skrevet

Her må du legge merke til at de presiserer 8 p.m. PT/11 p.m. ET. Her presiseres tidssonene dette gjelder for ved å bruke PT og ET. PT står for Pacific Time og gjelder for vestkysten av USA, og ET står for Eastern Time og gjelder for østkysten i USA.

hvorfor driver jeg å linker til Tokyo da?  :huh:

ha ha :lol:  :D  :green:  :thumbs:

Skrevet

Jeg sto opp idag tidlig og krabbet ned på PCen for å finne ut at det ikke var før imorgen tidlig.... Vel vel, prøver igjen da?

Skrevet

Her må du legge merke til at de presiserer 8 p.m. PT/11 p.m. ET. Her presiseres tidssonene dette gjelder for ved å bruke PT og ET. PT står for Pacific Time og gjelder for vestkysten av USA, og ET står for Eastern Time og gjelder for østkysten i USA.

hvorfor driver jeg å linker til Tokyo da? :huh:
Det må du nesten svare på selv. :D
Skrevet

Ser ut som det blir som vanlig med antal maskiner ifra Nintendo. Begrenset med maskiner både i USA og UK skriver det rundt omkring nå. Lille Norge er nok ikke høyt prioritert. 

Gjest Slettet-8OkEXm
Skrevet

noen som fortsatt sitter oppe ^^ ? 

Skrevet

Spørs da om Retro avslører hva de har holdt på med siden lanseringen av DKC Tropical Freeze, håper selv på en Metroid av Prime kaliber eller 2D med pixel grafikk.

Hvor får jeg sett det?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...