Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-8OkEXm

 

jeg trenger bare mario kart, zelda og donkey kong, så er jeg set :D

Mario Kart, Mario 3D (og evt 2D om det kommer) er minimum for meg, Zelda muligens også. Er DK mulig launch title? Også interessert i Loyka Lee eller hva det heter, når det kommer ut.

 

det vet jeg ikke. Gikk ut i fra at alle Wii U spill vil være compatible med Switch. Da tenkte jeg på Returns og Tropical Freeze

 

Hadde jo vært helt sinnsykt om Retro jobbet med en ny DK tittel til Switch  :w00t:

Lenke til kommentar

For min del er jeg mest nysgjerrig på Mario-spillet. Også lurer jeg på hva Retro Studios har jobbet med siden Tropicaø Freeze

Jaaaa! Retro Studios er virkelig gode. Har ikke skaffet meg Tropical Freeze, og siden Switch er på vei venter jeg og ser om det dukker opp der(eller noe lignende fra dem).

Lenke til kommentar

Fyren i videoen som er linket i denne reddit-tråden virker å være på speed, og jeg orket ikke se hele, men de som har sett den sier han hevder Switch kan lades opp fullstendig på 30 minutter. Ta det med en stor dose dundersalt:

 

https://www.reddit.com/r/NintendoSwitch/comments/5mlcx6/switchmas_day_8_leak/?st=ixnj0ubp&sh=f0c19b84

Har han kommet med lekkasjer som har vist seg å stemme før? Mener å huske at det han sa om Switch før den ble offisielt kjent ikke stemte likevel.

Lenke til kommentar

 

Fyren i videoen som er linket i denne reddit-tråden virker å være på speed, og jeg orket ikke se hele, men de som har sett den sier han hevder Switch kan lades opp fullstendig på 30 minutter. Ta det med en stor dose dundersalt:

 

https://www.reddit.com/r/NintendoSwitch/comments/5mlcx6/switchmas_day_8_leak/?st=ixnj0ubp&sh=f0c19b84

Har han kommet med lekkasjer som har vist seg å stemme før? Mener å huske at det han sa om Switch før den ble offisielt kjent ikke stemte likevel.

 

Jeg kjenner ikke til ham, for å være helt ærlig. Hadde håpet noen her visste.:)

Lenke til kommentar

Gleder meg til neste uke altså... Er ny i pappa rollen og tid til spill har selvsagt blitt dramatisk mye mindre. Derfor ser jeg frem til Switch som jeg kan ta med meg rundt for små spill økter når det er mulig. En må ta det en kan få... :p

 

Andre pappaer her som ser frem til Switch? :D

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Gleder meg til neste uke altså... Er ny i pappa rollen og tid til spill har selvsagt blitt dramatisk mye mindre. Derfor ser jeg frem til Switch som jeg kan ta med meg rundt for små spill økter når det er mulig. En må ta det en kan få... :p

 

Andre pappaer her som ser frem til Switch? :D

Jeg og! Har det stille på jobb tritt og ofte, så en switch er sårt tiltrengt. Tiden hjemme begrenser seg stort sett til etter kl 19 :)

Lenke til kommentar

Jeg er ikke pappa, og blir det neppe naturlig, men vi er i en prosess med barnevernet for å bli fosterforeldre. Så til høsten kan det være jeg er i samme båt som dere. Da er jeg også ferdig med utdannelsen til lærer, 31 år gammel. Må ta en siste eksamen til jul neste år(ble syk før jul og misforsto reglementet for gjenopptakelse, så jeg må vente et halvt år lenger enn planlagt), men kan søke jobb og forhåpentlig få noe fast så fort hovedeksamen er ferdig i mai. Gleder meg til det! :)

Lenke til kommentar

Jeg er ikke pappa, og blir det neppe naturlig, men vi er i en prosess med barnevernet for å bli fosterforeldre. Så til høsten kan det være jeg er i samme båt som dere. Da er jeg også ferdig med utdannelsen til lærer, 31 år gammel. Må ta en siste eksamen til jul neste år(ble syk før jul og misforsto reglementet for gjenopptakelse, så jeg må vente et halvt år lenger enn planlagt), men kan søke jobb og forhåpentlig få noe fast så fort hovedeksamen er ferdig i mai. Gleder meg til det! :)

fnwilborn er du 31 år trude du var yngre jeg, :wee: er 16.år eldre hva du er, å er dobbel så barnslig som du er. :dremel:  :green: ikke slemt ment på noen måte.

Endret av Jokingnutria
Lenke til kommentar

Så følgende nevnt på reddit, og må si jeg er veldig enig: Husker dere Super Mario All-Stars på SNES? Alle de første NES-spillene, klassikere alle sammen, på én cart? Tenk om vi kunne fått noe lignende med Super Mario 64, Sunshine, Galaxy1/2, 3D Land og 3D World? Super Mario 3D All-Stars. :dribble: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Jeg er ikke pappa, og blir det neppe naturlig, men vi er i en prosess med barnevernet for å bli fosterforeldre. Så til høsten kan det være jeg er i samme båt som dere. Da er jeg også ferdig med utdannelsen til lærer, 31 år gammel. Må ta en siste eksamen til jul neste år(ble syk før jul og misforsto reglementet for gjenopptakelse, så jeg må vente et halvt år lenger enn planlagt), men kan søke jobb og forhåpentlig få noe fast så fort hovedeksamen er ferdig i mai. Gleder meg til det! :)

fnwilborn er du 31 år trude du var yngre jeg, :wee: er 16.år eldre hva du er, å er dobbel så barnslig som du er. :dremel:  :green: ikke slemt ment på noen måte.

 

Er ennå 30, men april er ikke langt unna nei... :eek: Alder er kun et nummer vet du, selv om jeg er ganske leken og barnslig av type, så er jeg også en temmelig gammel sjel... :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...