Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon

Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken Switch carry case vil dere anbefale? Litt usikker på om jeg skal bare gå for en helt basic case kun til selve Switchen eller om jeg skal gå for full pakke å kjøpe en messenger bag.

messbag.png

Skrevet

Skal den bare brukes hjemme så trenger du ingenting.

Skal du hovedsaklig ta den med for å spille bærbart på tog/fly/osv så trenger du bare en liten carry case.

Skal du ta med deg hele oppsettet (med dock) for å koble på en annen TV på hotellrom i ferien, e.l. så kjøper du en større reiseveske.

Jeg har denne til når jeg skal være borte en stund og være enten "hjemme" hos familien i Trondheim, eller på ferie:

225188_detail.jpg

...og denne til når jeg skal på kortere utflukter:

11582609-1274531775429379.jpg

Jeg har også denne, men den har kun vært brukt et par ganger:

blog_main.jpg

Skrevet

Jeg kjøpte en til bare Switch men angrer litt på at jeg ikke bare kjøpte den store som har plass til dock og alt det andre. Veldig ålreite priser på de da.

Skrevet

Om jeg skal ta med switchen ut av huset (ikke skjedd enda) så bruker jeg den skreddersydde væsken som fulgte med Skull&Co gripcasen :)

Skrevet (endret)

Takk for tips og hadde allerede sett på alle som er nevnt. Zelda messenger bagen er visst ikke så lett å få tak i lengre og måtte eventuelt bli fra ebay til rundt dobbel pris av den vanlig generiske messenger bagen, men så viktig er ikke Zelda motivet altså :p Tror uansett jeg kommer til å ta den med på farta.

Vurderer også en slik:

rBVaEVcizteAaWYAAAIhZa4pqMQ484.jpg

Endret av XtaZ
Skrevet

Er det på grunn av nostalgi de "dummer" ned grafikken?

Skulle vel tro at Switchen klarer å holde stabil fps på spillet???  :grin:

Havner ikke på shoppinglisten hos meg.

Skrevet (endret)

Det er nostalgi ja. Det ser ut som Chrono Trigger bare i 2.5D. Det er en helt bevisst stil ikke noe neddumming av grafikk.

Endret av Bytex

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...