barezell Skrevet 17. juli Skrevet 17. juli Mini koser seg glugg med DK. Sitti halvannen time og bare knust ting 😂 1
Nizzen Skrevet 17. juli Skrevet 17. juli 1 hour ago, barezell said: Mini koser seg glugg med DK. Sitti halvannen time og bare knust ting 😂 Kjøpte det kl 10 i dag på Elkjøp. Har ikkje fått testa det selv, siden dattera mi stakk av med det 😂 1
PÃ¥inter Skrevet 18. juli Skrevet 18. juli barezell skrev (11 timer siden): Mini koser seg glugg med DK. Sitti halvannen time og bare knust ting 😂 Jeg sliter med å komme meg videre, bare ødelegger🤣 1 1
barezell Skrevet 18. juli Skrevet 18. juli PÃ¥inter skrev (3 timer siden): Jeg sliter med å komme meg videre, bare ødelegger🤣 Ja ikke helt bra om man har "gotta collect all" mindset 😛 1
PosteMonopolet Skrevet 30. juli Skrevet 30. juli BadCat skrev (6 timer siden): Dette får dere ikke på Switch / 2. Gjlr ikke så mye. Jeg er heller mer interessert i Super Mario maker 3. 1
BadCat Skrevet 30. juli Skrevet 30. juli 3 hours ago, PosteMonopolet said: Gjlr ikke så mye. Jeg er heller mer interessert i Super Mario maker 3. Super Mario Maker bruker fysikken fra New Super Mario Bros U. på tvers av alle spillene. Det ser riktig ut, men spiller feil. 1
torbjornhb Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Hei 🙂 Hadde brodern på besøk noen dager og oppdaget gleden av å spille EA FC25 på TV-en gjennom Xbox Cloud Gaming. Nå er jeg veldig klar går å kjøpe Switch 2 med EA FC25. Spørsmålet er om dette fungerer bra på Switch 2 slik det er i dag? Godt mulig jeg venter med spillet til FC26 og håper det blir optimalisert for Switch 2. Men er det noen som har erfaring med hvordan dagens utgave fungerer på Switch? Er det veldig mye dårligere grafikk? Regner med at selve opplevelsen av spillet er relativt likt med ulike valgmuligheter, kommentatorer, spill oppbygning, etc.. Takknemlig for alle svar 🙂
barezell Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Normalt sett har fifa spillene vært grusomme på Nintendo, men nå er switch 2 en del kraftigere enn hvordan det har vært tidligere. FC26 er så nære at det er nesten like greit å vente på det. Kanskje det kommer info om en switch 2 utgave etterhvert. Kan ikke huske å ha sett noe spesifikt til nå. Men om du ønsker skal du ha konsoll primært for EA FC? Hvorfor ikke kjøpe xbox eller ps5? 1 1
torbjornhb Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden barezell skrev (7 minutter siden): Normalt sett har fifa spillene vært grusomme på Nintendo, men nå er switch 2 en del kraftigere enn hvordan det har vært tidligere. FC26 er så nære at det er nesten like greit å vente på det. Kanskje det kommer info om en switch 2 utgave etterhvert. Kan ikke huske å ha sett noe spesifikt til nå. Men om du ønsker skal du ha konsoll primært for EA FC? Hvorfor ikke kjøpe xbox eller ps5? Takk for svar. Tenkte å slå to fluer i en smekk ettersom jeg har ønsket meg Switch lenge. Jeg kjøpte Switch OLED, ble supergira, men solgte den rett etterpå fordi jeg trodde den nye modellen var rett rundt hjørnet. Megabom... 1
Tanner Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Ser ut til at det kan bli switch mario bundle til 5555,- på power.no. Har ikke planer om å kjøpe selv, men det ser jo i hvert fall ut som et godt tilbud. https://www.power.no/gaming/nintendo/nintendo-konsoll/nintendo-switch-2-spillkonsoll-mario-kart-world-bundle/p-4089809/?q=switch 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå