fnwilborn Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Blu-Boss skrev (20 timer siden): Ganske så dødt i denne tråden til tross for at den nye S2 konsollen kommer denne uka.Da PS5 ble lansert så var det jo egen tråd der det ble postet hele tiden om levering,hvem som hadde fått bekreftelse osv….ikke noe hype for nye Nintendo? Hva er det jeg ikke har fått med meg….. Jeg er på flere discorder, og samtalene om Switch 2 er lange, dype og veldig aktive. 1
Nimrad Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Nizzen skrev (10 timer siden): Hvilket spill er det folk gleder seg til på Switch 2? jeg skulle gjerne hatt mere Zelda Botw 2 content 🤗 Det blir Mario Kart i sommer, Pokemon til høsten og 007 når enn det kommer. 1 1
Kalmarnir Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Ser flere nevner at de har som meg bestilt via Komplett Jeg forhåndsbestilte også PS5 Pro der, og den ble sendt ut på lanseringsdato. Den ble levert noen dager etter. Så jeg regner med å få min Switch 2 som tidligst på fredag. 1
Nimrad Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Kalmarnir skrev (6 minutter siden): Ser flere nevner at de har som meg bestilt via Komplett Jeg forhåndsbestilte også PS5 Pro der, og den ble sendt ut på lanseringsdato. Den ble levert noen dager etter. Så jeg regner med å få min Switch 2 som tidligst på fredag. Kjedelig å måtte vente over helgen... Jeg ser de sitter og ruger på min: 1
fnwilborn Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Jeg har bestilt til å hente på en Elkjøp i Bergen. To timer å kjøre, men den lokale Elkjøpen en times tid unna meg er en franchisebutikk og kunne ikke levere før den ellevte pga det. I Bergen får jeg den sjette. 1
Mala Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni (endret) Nimrad skrev (1 time siden): Kjedelig å måtte vente over helgen... Jeg ser de sitter og ruger på min: Jeg har en Pro kontroller i samme bestilling som MKW bundelen, den er ikke oppførtt som på lager..enda. Dumt om den skal holde igjen forsendelsen av konsollen. EDIT: Man kan jo selvsagt velge å dellevere ordren!! Da er i hvert fall det gjort! Endret 3. juni av Mala 1
Kalmarnir Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni 1 hour ago, Nimrad said: Kjedelig å måtte vente over helgen... Jeg ser de sitter og ruger på min: Ja det er kjedelig, og det blir ikke mindre kjedelig av det faktum at jeg skal reise på «miniferie» med svigers nå til fredag, så jeg regner med å få beskjed om levering ca 30 min etter jeg har dratt 😂. 1
Mala Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Er vel helligdag på mandag også, for de som er ekstra uheldige... 1
bo1e Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Fikk melding om at min forhåndsbestilling er sendt nå fra netonnet. Spiller ingen rolle når den dukker opp for jeg har ikke tenkt å beholde den 😄 1
Nimrad Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni bo1e skrev (1 time siden): Fikk melding om at min forhåndsbestilling er sendt nå fra netonnet. Spiller ingen rolle når den dukker opp for jeg har ikke tenkt å beholde den 😄 Håper du taper masse penger på den. 3
Magnus Rydningen Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Har lyst på, men synes rett og slett prisen er for høy i Norge og Norden, ingen stor lanseringstittel i mine øyne så kan fint vente, kanskje den blir satt ned noen hundrelapper (Regner med Bergsala aldri kommer til å senke prisen, men at en butikk kjører tilbud). 1
PosteMonopolet Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni (endret) Magnus Rydningen skrev (8 minutter siden): Har lyst på, men synes rett og slett prisen er for høy i Norge og Norden, ingen stor lanseringstittel i mine øyne så kan fint vente, kanskje den blir satt ned noen hundrelapper (Regner med Bergsala aldri kommer til å senke prisen, men at en butikk kjører tilbud). Bare å vente på at scamplersene skal kvitte seg med sine lastebillass med Switch 2, da blir det billig😁 Endret 3. juni av PosteMonopolet 1
Nimrad Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Magnus Rydningen skrev (7 minutter siden): kanskje den blir satt ned noen hundrelapper Tror du kommer til å bli skuffet. Den kommer nok bare til å stige i pris tenker jeg. Hva hjelper egentlig noen få hundrelapper uansett... Jeg sliter faktisk med å forstå hvorfor folk synes den er så dyr. 1
Mala Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Da var både konsoll og kontroller i min ordre på lager. Bare å vente til etter jobb på fredagen nå, forhåpentligvis 😛 1
bo1e Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Nimrad skrev (41 minutter siden): Håper du taper masse penger på den. Hvorfor det? Jeg hadde gavekort jeg trengte å bruke og har tenkt å selge til kostpris 🤷 1
RosaGnom Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Tror dere at Switch 2 kommer til å bli utsolgt på lanseringsdagen ? Har ikke forhåndsbestilt enda,men tenkte å stikke innom butikken for å se på lanseringsdagen. 1
schnoog Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Bestilte fra power, med henting i butikk. Min ble forsinket til fredag. 1
Nizzen Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni (endret) 11 minutes ago, kremt said: NetOnNet sendte i dag, kommer vel på torsdag trolig. Flaksfor deg Håper komplett får ut fingeren i dag også, er jo tross alt eieren av netonnet 😆 Endret 3. juni av Nizzen 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå