Gå til innhold

Inntrykk og informasjon om PS4 PRO


LarZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var innom Gamestop på lørdag og leverte gamle PS4 jetmotor, og fikk bekreftet at nye konsollen var klar til henting på torsdag. Glede seg.

Eneste som er synd er at spillene mine ligger i pappesker i boden, ukjent hvilken. "Snill" samboer pakket og ryddet pga salg av leilighet og pågående flytteprosess.

Får satse på at Marco Polo sesong 2 er i HDR.

Lenke til kommentar

 

 
Du misforstår meg helt. Se videon en gang til.

 

Jeg snakket bare om at fks F1 kjører på eksakt samme framerate. Men igjen. Du kommer med en wall of tekst og har misforstått meg helt.

 

Jeg nevner at ikke alle spill vil automatisk få bedre framerate og viser til en video hvor det vises.

 

Du quoter meg og begynner å snakke om oppskalering. Bra jobba.

 

Ja, det er ikke innsatsen det skal stå på her. Jeg taster i vei vettu! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Sitter kun med lite mobilbilde her. Men for meg er Skyrim et av tidenes spill. Karrieren min som gamer startet i 78... spent på om det er noe bedre i 4K versjonen. Hva sier du Larzen?

 

 

Har prøvd den nye PC versjonen i 4K og det var som å få et helt nytt Skyrim. Så om Pro versjonen er bare i nærheten så er det en voldsomt opptur! Er jo litt synd det er i 30 fps men vi må jo ha i bakhode hva PS4Pro koster...

 

Så dette tror jeg blir bra :)

 

Sett 4K videoen av Skyrim nå på 78' tommeren... Dæggærn, det så MYE skarpere ut enn vanlig Skyrim remastered. Dette blir bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Expert hevdet de ikke har fått leveranse fra Sony enda, selv om den var registrert til å være mottatt på nettlager sist uke. Så ser ut som vi som har bestilt derfra må belage oss på å vente. 

 

Dette fekk eg til svar frå Expert no i kveld:

 

Hei, disse vil sendes ut fortløpende. De forventes inn til oss kl. 20 i kveld. Varene sendes ut etter bestillingsrekkefølge.

 

Vi håper alle bestillingen rekker ut til lansering, men kan ikke garantere dette

Endret av Zeph
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Expert hevdet de ikke har fått leveranse fra Sony enda, selv om den var registrert til å være mottatt på nettlager sist uke. Så ser ut som vi som har bestilt derfra må belage oss på å vente. 

 

Dette fekk eg til svar frå Expert no i kveld:

 

Hei, disse vil sendes ut fortløpende. De forventes inn til oss kl. 20 i kveld. Varene sendes ut etter bestillingsrekkefølge.

 

Vi håper alle bestillingen rekker ut til lansering, men kan ikke garantere dette

 

 

Hmm... Dette var jo forsåvidt gode nyheter ettersom jeg fra kundeservice kun fikk beskjed om at de ikke hadde fått dem inn, og at de ikke visste når de skulle komme.

 

Når bestilte du? Jeg bestilte 27.10 så jeg er usikker på hvor jeg ligger i køen...

Lenke til kommentar

 

Moderatormelding

Vennligst ikke avspor debatten, da denne tråden er forbeholdt PS4 Pro. Generelle sammenligninger med andre konsoller er helt legitimt, men dersom det utvikler seg til sidedebatter i hoveddebatten er det bedre å opprette egen tråd for dette.

 

Det er fint. Men kanskje det kan være på sin plass å gi en liten pekefinger til dem som kun bruker tråden til å fokusere på det negative. Ikke at det ikke er på sin plass å også ha fokus på det. Men når det eneste en bidrar med er negativitet fordi det står feil navn på plastboksen så kan en like greit la vær å delta i tråden. 

 

Min mening ihvertfall. 

 

 

 

Da vil jeg gjerne ha deg som moderator i mobiltelefon delen av forumet. Den type "fjert som lukter blomster" virkelighet har aldri eksistert eller blitt håndhevet der.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

 

Null aktivitet hos Komplett. Dem burde fått dem ut på bil senest i morgen tidlig... Faen jeg er lei av å forhåndsbestille ting som ikke kommer til lansering nå altså.

komplett fikk pes etter psvr utsendinga så tvilsomt de sender ut før release

Men de burde sende ut 1 dag før. Det er vel ingen som får posten levert samme dag som den postes?

Lenke til kommentar

Moderatormelding

Kommentarer på moderering skal ikke tas i tråden, da dette er off topic. Gjerne send meg konkrete innspill og eksempler på det dere mener burde modereres/tilsnakkes i større grad. Eventuelt lage en tråd i tilbakemeldingsdelen til forumet for en bredere debatt. Det at folk er negative er ikke noe vi kan bruke som retningslinje for moderering i seg selv.

 

Men som sagt, gjerne send PM med forslag til forbedringer og/eller eksempler så skal vi gjøre vårt for en bedre brukeropplevelse.

Lenke til kommentar

 

Noen som har fått med seg om Netflix-appen til PS4 Pro er oppdatert med HDR-støtte? Det er primært HDR jeg vil ha på den nye konsollen. Og litt lavere støynivå...

trodde den allerede var det på ps4, kom en patch i går og en samtidig som hdr støtta kom til ps4 så vil tro det, men er svært begrensa hva netflix har å by på i hdr etter hva jeg leste

 

https://www.engadget.com/2016/09/07/ps4-netflix-youtube-hdr/

 

ser ut som både netflix og youtube appene har hdr støtte på pro

Men å fikse så man får surround i Netflixappen, det gidder dem ikke.. Får vente på PS5
Lenke til kommentar

 

 

Sitter kun med lite mobilbilde her. Men for meg er Skyrim et av tidenes spill. Karrieren min som gamer startet i 78... spent på om det er noe bedre i 4K versjonen. Hva sier du Larzen?

 

 

Har prøvd den nye PC versjonen i 4K og det var som å få et helt nytt Skyrim. Så om Pro versjonen er bare i nærheten så er det en voldsomt opptur! Er jo litt synd det er i 30 fps men vi må jo ha i bakhode hva PS4Pro koster...

 

Så dette tror jeg blir bra :)

 

Vurderer et kjøp hvis modcom kjører igang sirkuset igjen, men slik det er nå føler jeg at jeg får et bedre spill med mods til forrige PC versjon.

Lenke til kommentar

 

 

Null aktivitet hos Komplett. Dem burde fått dem ut på bil senest i morgen tidlig... Faen jeg er lei av å forhåndsbestille ting som ikke kommer til lansering nå altså.

komplett fikk pes etter psvr utsendinga så tvilsomt de sender ut før release

Men de burde sende ut 1 dag før. Det er vel ingen som får posten levert samme dag som den postes?

 

vet noen fikk epost fra en uke siden der det stod de ikke hadde lov å sende før den 10nov, vet ikke om dette stemmer men godt mulig

Lenke til kommentar

 

 

Noen som har fått med seg om Netflix-appen til PS4 Pro er oppdatert med HDR-støtte? Det er primært HDR jeg vil ha på den nye konsollen. Og litt lavere støynivå...

trodde den allerede var det på ps4, kom en patch i går og en samtidig som hdr støtta kom til ps4 så vil tro det, men er svært begrensa hva netflix har å by på i hdr etter hva jeg leste

 

https://www.engadget.com/2016/09/07/ps4-netflix-youtube-hdr/

 

ser ut som både netflix og youtube appene har hdr støtte på pro

Men å fikse så man får surround i Netflixappen, det gidder dem ikke.. Får vente på PS5

 

har du ikke en smart tv som har netflix? samsungen min har netflix og surround i alle serier og filmer som støtter det, bruker dog Arc fra tv til reciever, har selv aldri brukt netflix eller andre slike apper på konsollen da tv`en har det jeg trenger av slike ting, bruker selv bare konsollen til spilling

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...