Gå til innhold

iPhone 7-tråden


PongPing

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Bluetooth kobler seg til tider av når skjermen er låst og i svart? Koblet opp iPhone 7 + til en Sony høyttaler som plutselig kutter. Dette skjer ofte. Når jeg åpner opp telefonen blinker bluetooth symbolet og den kobler seg på høyttaleren igjen.

 

Prøvd å oppdatere telefonen til siste update, reestarten høyttaleren samt slettet forbindelsen og paret bluetooth på nytt. Skjer fortsatt. Noen som vet? 

Lenke til kommentar

et skudd i blinde, kan det være appen ? Spotify gjør ikke slikt hos meg, men en og annen radioapp gjør dette. 

 

Nei, er ikke dette.. Glemte også å skrive i forrige post: Dersom den ikke kobler seg av når skjermen går i svart begynner lyden og skurre. Går kanskje over i 10 sek før det skurrer fælt i 10 sek også går det slik. Skjer både med Spotify og radio App. 

 

Har testet litt, dette gjelder kun denne Sony høyttaleren. Har prøvd å reestarte den, neste skritt å levere den tilbake? Kjøpt for 4 måneder siden, men aldri slitt med dette tidligere. 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei.

Etter oppdateringen til IOS 11 får jeg ikke motta iMessage bakgrunner lenger.  Står f.eks bare "sendt med ballonger" får ikke opp ballongene slik som før. Jeg kan sende, men altså ikke motta. 

Noen tips ? 

Har sjekket i innstillinger at iMessage er på og telefonnr ligger under "send og motta"

Blir glad for hjelp.  :huh:  :hmm:

Lenke til kommentar

Hei.

Etter oppdateringen til IOS 11 får jeg ikke motta iMessage bakgrunner lenger.  Står f.eks bare "sendt med ballonger" får ikke opp ballongene slik som før. Jeg kan sende, men altså ikke motta. 

Noen tips ? 

Har sjekket i innstillinger at iMessage er på og telefonnr ligger under "send og motta"

Blir glad for hjelp.  :huh:  :hmm:

Settings, general, accessibility, reduce motion.
Lenke til kommentar

I dag begynte telefonen plutselig å bli veldig varm, og batteriet tømmes med ca 1% hvert andre minutt.

Satte til lading, men den klarer så vidt å holde seg på samme %.

har tatt backup og nullstilt, og gjenopprettet fra icloud, men fortsatt samme...

 

Slettet alt igjen nå, og satt opp som ny iphone. samme. mister lading. 

har prøvd å sette i DFU mode, og det går ikke.

Prøvde koble til PC, og det skjer ingenting. telefonen lader ikke og vises ikke på PC/itunes. kobler til en ipad til PC, og det fungerer.

Prøvde så på en bærbar. samme der. iPad dukker opp, iphone vises ikke som tilkoblet

Endret av Megaoctane
Lenke til kommentar

I dag begynte telefonen plutselig å bli veldig varm, og batteriet tømmes med ca 1% hvert andre minutt.

Satte til lading, men den klarer så vidt å holde seg på samme %.

har tatt backup og nullstilt, og gjenopprettet fra icloud, men fortsatt samme...

Opplevde noe av det samme for en stund siden. Lot mobilen lades helt ut før jeg ladet den opp igjen med den medfølgende laderen. Batteriet ble tappet ned slik du beskriver helt til det kom til ca 60%, så stoppet det opp i lang tid. Så raste det ned til 25% før det igjen stod helt stille. Sånn holdt det på helt til 0% :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...