Gå til innhold

iPhone 7-tråden


PongPing

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Vel, inn igjen i dag og insisterte på at det MÅ fikses. Fikk lovnad om ekspress-service, 5-7 dager ved levering. Fikk mail nå om 10-15 dager :( Det går jo ikke! Avspist med en supertreg 5-er....

Dersom du ble lovet ekspress service skal det fremgå på kvitteringen / være synlig i service saken på Eplehuset.no, ellers kan det hende at selgeren har "sendt den inn" uten å huke av for ekspress service.

 

Ekspress utgikk fordi de sendte den tilNederland :(

Lenke til kommentar

 

Jeg ser etter et syltynt iPhone 7 deksel i sort farge. Hadde vært kult hvis Apple logoen er på, men ser ikke ut som noen har det.

 

Sett på denne, og der er apple logoen? Er det faktisk på, eller er dette fake? Fordi jeg trodde Apple ikke lot andre ha apple logoen på.

 

http://www.incover.no/shop/apple-iphone-7-incover-plastikk-deksel-svart-p.html

 

Transparent?

 

 

Regner med det. Står ikke noe informasjon om det, men du har nok rett. Noen som vet hvor jeg kan få et tynt, sort, i hardplast som har rask frakt og billig som mulig? 

Lenke til kommentar

Er det noen som har hatt trøbbel med lyden på sin 7´er?

Har den vanlige utgaven. Og folk hører meg nesten ikke når jeg ringer.Trøbbel siden den var ny, men regnet lenge med at problemet ikke var på min side pga ny mobil. Måtte tilslutt innse at det var hos meg problemet lå. Ble sendt inn en gang via Eplehuset og kom tilbake en uke etter med påstand om at NÅ var alt bra. De påsto software-feil. Tror ikke de hadde gjort en skit siden ingenting var slettet. Ingen bedring. Dro tilbake samme dag og de nektet å ta den i mot for de påsto at service hadde fikset alt og jeg bare var vanskelig. Vel, inn igjen i dag og insisterte på at det MÅ fikses. Fikk lovnad om ekspress-service, 5-7 dager ved levering. Fikk mail nå om 10-15 dager :( Det går jo ikke! Avspist med en supertreg 5-er....

 

De jeg snakker med klager noen ganger på at de ikke hører meg så godt. Men da sørger jeg for å ha telefonen nærmere når jeg snakker . Da blir det mye bedre.

Lenke til kommentar

Jeg ser etter et syltynt iPhone 7 deksel i sort farge. Hadde vært kult hvis Apple logoen er på, men ser ikke ut som noen har det.

 

Sett på denne, og der er apple logoen? Er det faktisk på, eller er dette fake? Fordi jeg trodde Apple ikke lot andre ha apple logoen på.

 

http://www.incover.no/shop/apple-iphone-7-incover-plastikk-deksel-svart-p.html

Jeg har bestilt herfra: https://buypeel.com venter fortsatt på mitt deksel :)

Lenke til kommentar

Jeg ser etter et syltynt iPhone 7 deksel i sort farge. Hadde vært kult hvis Apple logoen er på, men ser ikke ut som noen har det.

 

Sett på denne, og der er apple logoen? Er det faktisk på, eller er dette fake? Fordi jeg trodde Apple ikke lot andre ha apple logoen på.

 

http://www.incover.no/shop/apple-iphone-7-incover-plastikk-deksel-svart-p.html

 

Har god erfaring med Spigen sine deksler. Denne er deres tynneste:

http://www.spigen.com/collections/iphone-7-plus/products/iphone-7-plus-case-airskin?variant=27477779713

 

Vil du spare noen kroner, så finner du samme deksel på Amazon eller eBay...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg ser etter et syltynt iPhone 7 deksel i sort farge. Hadde vært kult hvis Apple logoen er på, men ser ikke ut som noen har det.

 

Sett på denne, og der er apple logoen? Er det faktisk på, eller er dette fake? Fordi jeg trodde Apple ikke lot andre ha apple logoen på.

 

http://www.incover.no/shop/apple-iphone-7-incover-plastikk-deksel-svart-p.html

Jeg har bestilt herfra: https://buypeel.com venter fortsatt på mitt deksel :)

 

 

Ventet lenge?

 

EDIT: Bestilte denne, den er akkurat det jeg så etter. Tusen takk for anbefaling. 

Endret av Haltvire
Lenke til kommentar

 

 

Jeg ser etter et syltynt iPhone 7 deksel i sort farge. Hadde vært kult hvis Apple logoen er på, men ser ikke ut som noen har det.

 

Sett på denne, og der er apple logoen? Er det faktisk på, eller er dette fake? Fordi jeg trodde Apple ikke lot andre ha apple logoen på.

 

http://www.incover.no/shop/apple-iphone-7-incover-plastikk-deksel-svart-p.html

Jeg har bestilt herfra: https://buypeel.com venter fortsatt på mitt deksel :)

 

 

Ventet lenge?

 

EDIT: Bestilte denne, den er akkurat det jeg så etter. Tusen takk for anbefaling. 

 

 

 

Den ble sendt 1. November og har antatt levering den 22. November, så er vel helt normal tid for bestilling fra USA.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

La inn bestilling på Komplett 9. september. Etter den tid har dei endra forventa levering ein gong i veka - 2 gonger har dei faktisk bekrefta den til lager, så endra. Kundeservice har sjølvsagt ikkje peiling på kva gutta på lageret styrer med. La derfor inn ein ordre på Apple.no i går. Fekk nettopp bekrefta at IPhone 7 plus, Gagat, 128 Gb er på veg i posten. Aldri meir Komplett...

Endret av Aksor
Lenke til kommentar

 

Er det noen som har hatt trøbbel med lyden på sin 7´er?

Har den vanlige utgaven. Og folk hører meg nesten ikke når jeg ringer.Trøbbel siden den var ny, men regnet lenge med at problemet ikke var på min side pga ny mobil. Måtte tilslutt innse at det var hos meg problemet lå. Ble sendt inn en gang via Eplehuset og kom tilbake en uke etter med påstand om at NÅ var alt bra. De påsto software-feil. Tror ikke de hadde gjort en skit siden ingenting var slettet. Ingen bedring. Dro tilbake samme dag og de nektet å ta den i mot for de påsto at service hadde fikset alt og jeg bare var vanskelig. Vel, inn igjen i dag og insisterte på at det MÅ fikses. Fikk lovnad om ekspress-service, 5-7 dager ved levering. Fikk mail nå om 10-15 dager :( Det går jo ikke! Avspist med en supertreg 5-er....

 

De jeg snakker med klager noen ganger på at de ikke hører meg så godt. Men da sørger jeg for å ha telefonen nærmere når jeg snakker . Da blir det mye bedre.

 

Det virker dessverre ikke. Veldig svak lyd som blir brutt titt og ofte. 

 

Blir ikke mer handel via Eplehuset. De er overhodet ikke interessert i å hjelpe og bryr seg ikke om at jeg nå blir uten tlf i lenger tid enn jeg til nå har hatt den. Ja, de innrømmer at jeg fikk feil info om hvor lang tid men utover det er det ingen form for hjelp. Aldri mer Eplehuset!!!

Lenke til kommentar

La inn bestilling på Komplett 9. september. Etter den tid har dei endra forventa levering ein gong i veka - 2 gonger har dei faktisk bekrefta den til lager, så endra. Kundeservice har sjølvsagt ikkje peiling på kva gutta på lageret styrer med. La derfor inn ein ordre på Apple.no i går. Fekk nettopp bekrefta at IPhone 7 plus, Gagat, 128 Gb er på veg i posten. Aldri meir Komplett...

Jøss, det var raskt. Står på Apple.no at de har estimert 3-4 uker levering!

Lenke til kommentar

Hva synes dere om lydkvaliteten ved musikkavspilling? 

Jeg har en Nexus 5x, og synes lydkvaliteten er bedre på den, sammenlignet med iPhone 6, SE og 7. Har prøvd ulike lydinnstillinger på de nevnte telefonene, men synes 5x er kommer ut som best av dem. 

Har prøvd både med hodetelefoner (trådløse og kablede) og i bil (Volvo s60 2015).

 

Imidlertid har jeg ved flere anledninger opplevd at 5x har hakket ved avspilling i bil. Dette har ikke skjedd på noen andre mobiler jeg har brukt.  

Lenke til kommentar

Hva synes dere om lydkvaliteten ved musikkavspilling? 

 

Jeg har en Nexus 5x, og synes lydkvaliteten er bedre på den, sammenlignet med iPhone 6, SE og 7. Har prøvd ulike lydinnstillinger på de nevnte telefonene, men synes 5x er kommer ut som best av dem. 

 

Har prøvd både med hodetelefoner (trådløse og kablede) og i bil (Volvo s60 2015).

 

Imidlertid har jeg ved flere anledninger opplevd at 5x har hakket ved avspilling i bil. Dette har ikke skjedd på noen andre mobiler jeg har brukt.  

 

 

Her må det jo skyldes EQ innstillinger eller lignende. For spiller du av lyd trådløst til de samme hodetelefonene så foregår jo all amplifing og digital til analog konvertering i hodetelefonene og ikke i selve telefonen. På den måten så er det ingen logisk grunn til at du skal oppleve noen merkbar forskjell på telefonene. Nå vet jeg ikke hvilke hodetelefoner det er snakk om, men Nexus 5x støtter jo verken APT-X eller AAC over blåtann så det at de skal låte bedre trådløst enn iPhone 6, SE og/eller 7 gir faktisk ingen mening.

 

 

Når du bruker kabel så blir det jo noe litt annet, da kommer jo DAC og amplifier i telefonen (eller Lightning til minijack adapter når vi snakker iPhone 7 inn i bildet. Men iPhone har jo veldig god DAC og amplifier ifra Cirrus Logic i telefonene, og i Lightning til minijack overgangen og de har langt mer positive tilbakemeldinger enn DAC og amplifier som er i Nexus 5x.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...