Gå til innhold

iPhone 7-tråden


PongPing

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Må innrømme at jeg er litt skuffet over iPhonelanseringen jeg. Jeg hadde egentlig planer om å kjøpe meg en, men så ser jeg at bare den store phableten får toppkameraet. Jeg vil gjerne ha dual kamera, men har ikke lyst på en sånn svær "klædd" i lomma. Og når prisen også viste seg å være såpass høy, da ble jeg vel ikke overrasket, men mer skuffet.

 

Litt for lite nytt i forhold til forrige modell synes jeg.

 

Tror jeg står over denne gangen.

Lenke til kommentar

Husk på at den gagat sorte er veldig utsatt for merker og striper.

 

Ja, sant det. Faktisk så liker jeg at ting ser litt brukt ut. Er nesten som å kjøpe rådenim. :p

 

Får sikkert ikke vanlig markedspris hvis jeg av en eller annen grunn skal selge den, det er jo litt kjipt.

Lenke til kommentar

 

Husk på at den gagat sorte er veldig utsatt for merker og striper.

 

Ja, sant det. Faktisk så liker jeg at ting ser litt brukt ut. Er nesten som å kjøpe rådenim. :p

 

Får sikkert ikke vanlig markedspris hvis jeg av en eller annen grunn skal selge den, det er jo litt kjipt.

 

 

Hehe, det er sant det :p Er nok litt prippen på akkurat telefoner jeg da. Om folk vil le av meg som pakker de inn i ett tynt deksel..vel det får så være. Telefonen i dag, og særlig iPhone er jo nesten ikke til å holde i hånden uten deksel etter min mening, så det er uansett obligatorisk.

 

Edit: Denne knegga jeg faktisk litt av:

 

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...