Gå til innhold

Kjøp av bærbar - Pris helst under 4k - til studiebruk


Anbefalte innlegg

Hei.

Har nå ett behov for en bærbar pc til studiet jeg går, 3årig økonomi og administrasjon.

 

Ønsker ikke å kjøpe noe veldig dyrt da jeg ikke tror jeg har behov for det. Blir stort sett dokument skriving (Office), litt streamingtjenester og surfing.

 

Har sett meg ut en pc som expert selger.

https://www.expert.no/data/pc-og-mac/barbar-pc-og-mac/asus-r517sa-dm054t-156-barbar-pc/p-254061/

 

Denne kan jeg få til 4000.

 

Har lest opp og ned på forum og internett generelt og funnet de viktige kriteriene. Denne pcen oppfyller det meste (SSD, full HD skjerm, lett i vekt), men jeg klarer ikke finne brukstid på batteri.

 

Det finnes kontakter til strøm på klasserommet så er vel ikke krise, men om noen har erfaringer eller kunnskap om denne pcen generelt så si gjerne ifra.

 

HP har jeg hørt jeg skal styre unna, men om det er andre billige og eventuelt bedre alternativ så hører jeg gjerne på det, men helst tilbakemelding på den nevnte ovenfor.

PS: Må ha numpad tastatur

 

Takk på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå ble jeg usikker. Var å så på den idag i butikken, la faktisk ikke merke til det, men skal dit i morgen. Er vel rart om den ikke skulle ha det.

Har den ikke det så kjøper jeg ikke den da, men om jeg har fått noen tilbakemeldinger her angående den som er positive så kjøper jeg. (og om den har æ ø å)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...