Gå til innhold

No Man's Skys første oppdatering endrer spillet dramatisk, allerede før slipp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er utrolig usikker på dette spillet. Jeg liker potensialet, jeg elsker grafikkstilen selv om teksturene ser ut til å være litt for lavoppløste spør du meg. Mitt største problem er egentlig prisen. Syntes det er en litt voldsom pris for det som tross alt er et Indie-spill. Og ikke minst så er det jo et spill, som til tross for sin "uendelige størrelse" ikke ser ut til å ha så alt for mange gameplay elementer.

 

Når det er sagt så er vel det som holder meg aller mest igjen det faktum at de ikke har lagt inn støtte for Co-Op. Dette virker egentlig veldig lite gjennomtenkt. Dette ville vært et perfekt spill å spille med samboer, og det er et type resource farming spill som gjør seg mye bedre om man kan gjøre det i to-spann så grindingen ikke føles like tomt og kjedelig.

Lenke til kommentar

Brukte 5 timer i kveld bare på å fly rundt og utforske en planet. Tok en tur i rommet og ble angrepet av noen fiender. Artig romkamp. 

Lærte en masse nye ord, fikk oppgraderinger til skipet og exo drakten. La ikke merke til at timene fløy avgårde. 

 

Er imponert over hvor sømløs overgangen mellom å være på en planet til det å fly i verdensrommet et. 

Lenke til kommentar

Er utrolig usikker på dette spillet. Jeg liker potensialet, jeg elsker grafikkstilen selv om teksturene ser ut til å være litt for lavoppløste spør du meg. Mitt største problem er egentlig prisen. Syntes det er en litt voldsom pris for det som tross alt er et Indie-spill. Og ikke minst så er det jo et spill, som til tross for sin "uendelige størrelse" ikke ser ut til å ha så alt for mange gameplay elementer.

 

Når det er sagt så er vel det som holder meg aller mest igjen det faktum at de ikke har lagt inn støtte for Co-Op. Dette virker egentlig veldig lite gjennomtenkt. Dette ville vært et perfekt spill å spille med samboer, og det er et type resource farming spill som gjør seg mye bedre om man kan gjøre det i to-spann så grindingen ikke føles like tomt og kjedelig.

 

er enig...jeg har så utrolig lyst å like og å spile dette, men...jeg er først og fremst en mmo'er så jeg tror ikke jeg vil takle i ikke se andre spillere i lengden. Det er ikke det at jeg er sosial..for jeg er egentlig ikke det, men jeg ELSKER å se andre spillere løpe rundet...jeg liker bare ikke å prate med dem;)....

 

Og jeg har hørt kampsystemet er upresist og for minimalistisk.....og kamp er jo 50% av et spill så....

Lenke til kommentar

Som andre så er jeg også noe skeptisk til spillet. Men utifra det jeg har sett så kan dette bli et perfekt sitte inne på høsten/vinteren spill når alt er patchet og saker å ting er blitt lagt til. Sitte å slappe av og bare utforske å samle. Ser ut som en perfekt tidtrøyte :) 

 

Men skal bli spennende å se hva anmeldelser har å si når dem har fått nok timer i spillet. For dem som legger ut allerede nå av både profesjonelle anmeldere og spillere er ikke verdt tastaturet det ble skrevet med. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...