Gå til innhold

SNIKTITT: Detroit: Become Human


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fahrenheit hadde jeg virkelig sansen for. Beyond two souls likte jeg også. Heavy rain, not so much. Vet at mange mener det er svært bra, men det traff meg ikke.

 

Enig. Dama ble spill-interessert av å se på meg spille Farenheit. Heavy Rain dog, var noe rør.

Har ikke testet Beyond Two Souls da jeg fikk litt avsmak for Cage etter Heavy Rain. Får ta en titt på det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Fahrenheit hadde jeg virkelig sansen for. Beyond two souls likte jeg også. Heavy rain, not so much. Vet at mange mener det er svært bra, men det traff meg ikke.

Enig. Dama ble spill-interessert av å se på meg spille Farenheit. Heavy Rain dog, var noe rør.

Har ikke testet Beyond Two Souls da jeg fikk litt avsmak for Cage etter Heavy Rain. Får ta en titt på det.

 

Beyond two souls får du for 100-lappen på psn nå.

Lenke til kommentar

Lover bra, men ble skuffet over E3-demoen. Hele greia startet som en tech-demo der vi måtte androiden Kara, og folk elsket den så mye at vi ble lovet tech-demoen skulle bli et helt spill. Første teaser viste da også at Kara slapp unna rommet der hun ble bygd og gikk ut i den virkelige verden. Men når vi så endelig fikk se mer var hun ikke engang nevnt? WTF? Hadde håpet dette skulle være i stil med f.eks Life Is Strange og Beyond Two Souls, der vi bare har én hovedperson å forholde oss til. Jeg foretrekker sånne spill, da det er mye enklere å få følelser for hovedpersonen og sette seg inn i situasjonen hans eller hennes. Nå er det mer "ops, han døde. Jaja, har flere å spille med." Ikke helt det samme.

Lenke til kommentar

Er vel en slags hybrid mellom spill og film å regne det som blir produsert av Quantic Dreams. Det store fokuset ligger på historien som blir fortalt, det lille som er av gameplay er jo bare på plass for å gi deg mulighet til å påvirke handlingen.

 

Jeg og dama spilte gjennom Heavy Rain sammen og vi likte det, så vi ser nok på dette og de øvrige titlene etter hvert også.

Lenke til kommentar

Er vel en slags hybrid mellom spill og film å regne det som blir produsert av Quantic Dreams. Det store fokuset ligger på historien som blir fortalt, det lille som er av gameplay er jo bare på plass for å gi deg mulighet til å påvirke handlingen.

 

Jeg og dama spilte gjennom Heavy Rain sammen og vi likte det, så vi ser nok på dette og de øvrige titlene etter hvert også.

Anbefaler sterkt å spille gjennom Life Is Strange sammen også. Ellers har vi jo Zero Escape-trilogien. Har bare spilt de to første ("999: 9 Hours, 9 Persons, 9 Doors" og "Zero Escape: Virtue's Last Reward"), men begge to var rimelig bra. Det første (999) er bare til DS, og kom så vidt jeg vet aldri til Europa. Men DS er sonefri. :) Vet det tredje spillet (Zero Time Dilemma) er på Steam, men har bare så vidt begynt på det selv. Aner ikke hvilke plattformer Virtue's Last Reward er på, men vet det er i alle fall på DS og PSVita.

Lenke til kommentar

Frister veldig med PS4 nå, merker jeg. Mange spill med historiefortelling etter min smak.

Dette var den største grunnen til at jeg kjøpte meg en PS4 i sommer. Jeg er mest av alt pc-gamer så den satt langt inne. Historiedrevne spill er en stor favoritt hos meg, og Playstation har et par ekslusiver der som er meget bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...