Gå til innhold

KOMMENTAR: – Ikke ta fra meg tastaturet mitt!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ei god mus og eit godt tastatur er veldig viktig. Eg har personleg utstyr på jobb sidan standardutstyret til Dell og HP ikkje er noko å hoppe i taket for.

 

Undrar meg stadig over folk som brukar laptop mykje i jobbsamanheng og kun brukar peikeflata.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Undrar meg stadig over folk som brukar laptop mykje i jobbsamanheng og kun brukar peikeflata.

 

Dette er årsaken til at jeg har blitt en av de som kjøper dockingstasjoner også. Jeg kan bruke touchpad/trackpoint i noen timer, men det tar ikke lang tid før jeg blir lei og hiver maskinen på docken. Helst så unngår jeg å bruke musen så mye som mulig, men dette krever jo litt mer spesiell programvare enn det hvermannsen bruker.

Lenke til kommentar

Har lenge vurdert å kjøpe meg en trackball, men har stort sett funnet ut at en stor vanlig mus (slik som MX Performance/Master) er tilstrekkelig for mitt bruk, da den stort sett bare blir brukt til nettlesing.

 

Jeg snakker jo om mus/tastatur som om jeg var en 50-åring med leddgikt, men om jeg kjenner det er behov så kan det hende jeg bytter til trackball.

Lenke til kommentar

Undrar meg stadig over folk som brukar laptop mykje i jobbsamanheng og kun brukar peikeflata.

 

Personlig undrer jeg meg over folk som må drasse med seg, rydde plass til og koble til mus. Har vurdert å kjøpe pekeflatetastatur til den stasjonære PCen. (Men så spiller jeg ikke da)
Lenke til kommentar

 

Undrar meg stadig over folk som brukar laptop mykje i jobbsamanheng og kun brukar peikeflata.

Personlig undrer jeg meg over folk som må drasse med seg, rydde plass til og koble til mus. Har vurdert å kjøpe pekeflatetastatur til den stasjonære PCen. (Men så spiller jeg ikke da)

 

Kjøpte meg laptop med trykkskjerm...  /eddabedda

Lenke til kommentar

 

Undrar meg stadig over folk som brukar laptop mykje i jobbsamanheng og kun brukar peikeflata.

Personlig undrer jeg meg over folk som må drasse med seg, rydde plass til og koble til mus. Har vurdert å kjøpe pekeflatetastatur til den stasjonære PCen. (Men så spiller jeg ikke da)

 

Så veldig stor plass tar det ikkje. Då eg studerte hadde eg med meg ei halv musematte som fungerte fint.

 

Forutan irritasjonsmoment ved å bruke peikeflate går det mest på at eg jobbar langt meir effektivt med mus og tastatur. Skulle eg gjort ein del av det eg gjer og har gjort på PC med touchpad så hadde det tatt mykje lengre tid.

Lenke til kommentar

Skulle ønske Logitech Illuminated kunne være N-key rollover jeg. Til dags dato så er det det beste tastaturet jeg noensinne har skrevet med. Bare så synd det ikke fungerer i gaming da det begrenset hvor mange taster det kan registrere på en gang :(

 

Nå har jeg hatt Ducky Shine 3 i Brown og Corsair K65 i rød. Begge er gode å spille med, men håndleddene mine takler ikke lengre skriveøkter med de. Har kommet til konklusjonen om at det må være vinkelen hendene mine er i når jeg skriver, og da foretrekker jeg lavere tastaturer

 

Logitech, make me plz?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...