Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield 1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke tolmodighet til å spille sniper, kanskje en fin runde nå og da. Men å ligge å pule bakken i bakkant blir for kjedelig for min del. Må i tilfelle spille tett på kampene uten scope da :p Har ikke spillet klassen nok enda til å få unlocket det hehe.

Problemet mitt var i bf3/4 så funka det og være aggro sniper ettersom riflene kunne skyte raskt og sidegunnen var bra, det funker ikke lengre. Nå må man nermest ligge bak linja, eller beh sniperen som en 1pumps shotgun.

Lenke til kommentar

Andre som sliter med battlefield 1 server i kveld? Det er noen syke lag spikes, står stille i opptil 10 sekunder ganske ofte.

Har noen andre kompiser som har det samme, muligens det er altiboks som sliter.

 

Men det var et par som nevnte det på engelsk i noen av serverne også.

 

EDIT: Hatt et par server som krasjer også nå, så mest sannsynligvis hos EA dette her ja. Alltid når en har tid på kvelden til flere runder så er det noe galt si.

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

Det burde vært en stat som viste hvor mange ganger en medic var nærmere en skutt person enn 5-10 meter uten å bringe dem tilbake.

LITT frustrerende når de bokstavelig talt står oppå deg uten å gjøre noe.

Eg regner med at du vet at det ikkje er alle medics som springer rundt med syringe?

Meg inkludert i noen tilfeller

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det burde vært en stat som viste hvor mange ganger en medic var nærmere en skutt person enn 5-10 meter uten å bringe dem tilbake.

LITT frustrerende når de bokstavelig talt står oppå deg uten å gjøre noe.

Eg regner med at du vet at det ikkje er alle medics som springer rundt med syringe?

Meg inkludert i noen tilfeller

I så fall kommer du ikke opp på lista over tilgjengelige medics når man er døende.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Det burde vært en stat som viste hvor mange ganger en medic var nærmere en skutt person enn 5-10 meter uten å bringe dem tilbake.

LITT frustrerende når de bokstavelig talt står oppå deg uten å gjøre noe.

Eg regner med at du vet at det ikkje er alle medics som springer rundt med syringe?

Meg inkludert i noen tilfeller

I så fall kommer du ikke opp på lista over tilgjengelige medics når man er døende.

 

Oi, dette var eg ikkje klar over. 

Ikkje om eg har medpacks heller?

Lenke til kommentar

Kjøpte meg BF1 til PS4 men fikk lyst til å knuse kontrolleren til tider da jeg skyter mer i løse lufta en på folk. Tenkte som så at da kjøper jeg PC versjonen og bruker mus & tastatur. Da blir det orden på saker!

 

Jaggu sa jeg smør.....like jævlig! Og har vel nesten bretta tastaturet helt rundt kneet i sinne pga jeg bommer på en av dem 5000 knappene på tastaturet til dem forskjellige tingene jeg må gjøre i en kamp (medic).

 

Så konklusjon for min del er mus & tastatur eller en hånd kontroller. Null forskjell..her går det på trening trening og mer trening. Og så kan jeg skylde litt på alderen da. Føler meg litt som en gammel gubbe med rullator og ei hagle idet folk suser forbi og over meg. Idet jeg ser noen og bøyer knea for å legge hagla på kanten av rulatoren og begynner å sikte meg inn. Så er allerede 2-3 kuler på vei mot meg og akkurat som med potensen så er det hele over før jeg engang er i posisjon....

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Kjøpte meg BF1 til PS4 men fikk lyst til å knuse kontrolleren til tider da jeg skyter mer i løse lufta en på folk. Tenkte som så at da kjøper jeg PC versjonen og bruker mus & tastatur. Da blir det orden på saker!

 

Du kan jo endre på keybindings vettu :p Selv bruker jeg scrollehjul til gadget 1 og 2. Trykker inn scrollehjul for å toggle mellom primary og secondary og de to sideknappene bruker jeg til prone og crouch.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Støtter TheKims her, bruker samme oppsett selv.

Har Razer Orbweaver, bruker tommel joystick knappen til 3 og 4.

 

LarZen, du er ikke den eneste som er "gammel" her.

Jeg er så gammel at jeg fiser støv!

 

Råder deg til å prøve ut BF1 med lav sens og DPI på musen først, så kan du heller justere deg opp til din smertegrense!

Selv spiller jeg med optisk mus g403 (pixart PMW 3366 sensor) og tøy musematte. 

Soldat sens 6, DPI 1150. Kjøretøy sens 20 DPI 1150.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Haha mange artige kommentarer her, upvotes FTW :D 

 

De eneste bindingsene jeg har endret på som fungerer veldig bra for meg er F som prone. På musen så kjører jeg meele a.k.a. "smør" på bakover browse knappen!! 

 

Også bruker jeg scroll hjulet til å endre sete i kjøretøy! I tillegg så har jeg vel flares/smoke etc. på space men husker sannelig ikke om det bare var for BF3/4 og ikke 1 hehe. 

 

Happy fraggin'  :dribble:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

For dere som ikke har spilt så mye BF før vil jeg gi følgende råd! For å spille BF må du tenke BF!

Ta en titt på denne videoen, fin innføring! Link: https://www.youtube.com/watch?v=7MwDcVnbVsM.

 

BF er best når man spiller med venner/folk i gruppe® og med teamspeak! 

 

Ble "hekta" når BF2 kom ut på pc, spilt i fast klan siden :love:

Flotte folk!

 

Jeg er ingen ekspert i BF, men jeg har lært å spille min rolle:

 

PTFO! 

Q=spot!

Teamplay!

Endret av JetzBullet
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...