Gå til innhold

Er vestens forfall et bevis på at Kristendommen kanskje var riktig å følge?


Gjest Bruker-406935

Anbefalte innlegg

 

 

 

 

Jesus sa selv at han var ikke kommet for å endre lovene (eller noe i denn duren)

 

 

 

Dessuten så ER det gamle testamentet en del av bibelen for kristne. Du kan ikke forkaste halve boka uten å sette gud i en litt vriden posisjon. Her en guddommelig allvitende vesen forandret mening ?

 

NT er da heller ikke spesielt "slavevennlig"

  • In Luke 12:45-48 Bible-icon.png, the Parable of the Faithful Servant, Jesus discusses the punishment of slaves, and says that a slave may be punished for not doing something he wasn't instructed to do.
  • In Ephesians 6:5-9 Bible-icon.png, Paul instructs the slaves to be obedient.
  • Colossians 4:1 Bible-icon.png and 1 Timothy 6:1-3 Bible-icon.png also admonish slaves to obey their masters.
  • In his Epistle to Philemon, Paul is allegedly returning a runaway slave to his owner.
  • In Matthew 18:25 Bible-icon.png, people and their children are described as being sold into slavery.
  • Colossians 3:11 Bible-icon.png1 Corinthians 12:13 Bible-icon.png and Galatians 3:28 Bible-icon.png are sometimes used to defend NT, to show that it supports some form of egalitarianism.

 

 

 

 

Slaveri var slik den gamle verden fungerte før vi fikk industralisering og er ikke noe jeg støtter i det heletatt som kristen. Kristne ble instruert i hvordan de skulle forholde seg til dette og mange andre ting, da mange kristne var fattige (og antageligvis og mange slaver). Når jeg sier jeg er mot slaveri som kristen, påstår du at jeg lyver?

 

Jeg påstår ikke at du lyver og jeg er oppriktig glad at du ikke støtter slaveriet. MEN, det betyr også at du tar avstand fra deler av boken du mener er guds ord. Hvorfor det ?

 

At dette var vanlig gjør det ikke noe mindre forkastelig (heller tvert i mot) hvorfor oppmuntrer gud til slike absurde handlinger ?

 

 

jeg har heller ikke møtt noen andre kristne som har støttet slaveri, og ser ikke noe i nye testamentet som støtter det heller ... så hvordan kan du tilskrive dette her til kristendom?

 

Det er det Gamle testamentet, som var forhistorien, da Gud begynte å gjøre til kjenne ting som skulle skje i påvente av Jesus, og Nye testamentet som var da Gud iform av Jesus kom for å gjøre oss fri fra det som står i Gamle testamentet. 

 

Så hva konkret er det for slags absurde handlinger Gud oppmuntrer kristne til?

 

Øhh slaveriet vel.

 

Det som jeg sa tidligere, litt merkelig at et gudommelig allvitende vesen forandrer mening, Og det er også merkelig at bibelen 2.0 ikke lot være å ta med gamle feiler.

 

Edit: Hadde glemt et "ikke"

 

 

Det står jo at mennesket pga egne valg (den frie vilje), ble kastet ut av paradis og lever i en fallen verden sammen med djevelen. Men i motsetning til djevelen som er henvist hit til evig tid, kan vi komme til himmelen. Hele GT var jo om tiden mellom Adam og Eva og fram til Jesus, Jesus var den som fullførte Guds plan for menneskene. Adam og Eva ble til liv i kroppen, Jesus beseiret døden og ga liv i sjelen (evig). Dette var Guds plan. Hva vi gjorde utover det var opp til oss selv og folket han fulgte ekstra godt nøye med på som skulle bære frem messias (fra Guds pakt med Abraham), men noen ganger ga Gud instikk som han ønsket at de som skulle bære frem messias skulle følge i påvente av ham, som f.eks de 10 bud. I GT så kan du se at Gud lar folket sitt styre i stor grad som de ville selv, men noen ganger grep han inn. Gud demonstrerte også at han faktisk var til stede for sitt folk på ulike måter. Jesus var forutbestemt å komme, så den perioden før han kom var en helt spesiell tidsperiode.

 

Etter Jesus var det Gud ville egentlig oppnådd, bortsett fra at menneskene måtte bli kjent med det han hadde gjort og hva det betyr for dem. En ting ved bibelen er at det står det at han skal bli gjort kjent for folkeslag over hele jorden, dette her begynte vi å se først når europa koloniserte 90% av verden og en konsekvens av det ble jo at også at folk gradvis ble gjort kjent med verdens messias. Dette er min tolkning av hva og hvorfor det som har skjedd, skjedde jfr bibelen. Koloniseringen ga mye lidelse men fikk også slutt på mye lidelse, og det står i skriftene utifra hva jeg kan se at dette her skulle skje. Det var ikke koloniseringen som var det gode her, men resultatet ble at folk verden over ble kjent med Gud.

 

Store deler av 1800 tallet og hele 1900 tallet har den delen av verden som omfavnet Martin Luthers tolkning av Guds ord vært velsignet med rikdom og velstand som har gjort oss til et forbilde for hele resten av verden. De har jo forsøkt å kopiere oss, spesielt land som Kina som har hatt voldsom velstandsvekst ved å gjøre nettopp det, og nå er de vel det land i verden med flest troende kristne og størst økning av troende også (hvis ikke USA fortsatt leder ann, men kina har visstnok mange som følger Luther). Det ser ivertfall ut på meg som om Guds velsignelse har begynt å flytte i retning Kina og andre land med sterk vekst i antall troende kristne. Og Martin Luther var ikke perfekt da han skrev endel krasse ting om jødene, men jeg tror hans tolkning av budskapet Jesus kom med var i tråd med det Gud ville. Litt rart er det derfor at en viss Adolf Hitler med opphav i diverse okkulte sekter (vril og thule) dukket opp i samme land noen hundre år senere, klarte å overbevise det tyske folk så han ble valgt på demokratisk vis, skrek om jødiske konspirasjoner, brukte en masse merkelig okkult og romersk symbolikk (Rom korsfestet Jesus), inbilte oss at vår velstand var fordi vi var rasemessig overlegne andre folkeslag og skulle sette ariere (les: kristne) i avl og utrydde "laverestående" raser som om vi var dyr, og satte verden i brann. Det værste er at det er lett å kjøpe mye av denne retorikken også hvis du leser endel om det, men det leder kristne vekk fra troen og rett i inn i kjeften på djevelen. Dette tror jeg skjedde fordi det pågår en kamp mellom gode og onde krefter her på jorda, som det står i bibelen:

 

"For vår kamp er ikke mot kjøtt og blod, men mot verdens herskere, mot myndighetene, mot de kreftene i denne mørke verden og mot den åndelige ondskapens krefter i de himmelske riker"

 

https://www.gotquestions.org/Norsk/Andelig-krigforing.html

Endret av marius77
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Er vel bare å kalle religiøse vrangforestillinger og den blinde troen for hva det er, en alvorlig sinnslidelse... Kommer helt sikkert til å hete noe i nær fremtid, Mortis ridicilus eller noe slikt...

Godt mulig det. Eller det kan gå andre veien, ateisters manglende evne til religiøse forestillinger kan bli en diagnose på autismespekteret. Tror det er nærmere, faktisk. :)

 

Når skal du slutte å skravle i vei om dette med ateister og autisme? Omtrent samtidig som du slutter å formulere deg generelt om ateister, kanskje?

 

Du skrev en hel tråd om dette for en stund siden. Jeg trodde at når jeg forklarte hvorfor du tar feil her og her hadde lagt den ballen død. Den gang ei.

 

Meh.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Moderatormelding


Minner om bruk av sitatfunksjonen, og at denne begrenses så mye som mulig. Det blir ofte ganske mye og unødig scrolling forbi tekstvegger. Svar helst på ett og ett innlegg, eller relevant utdrag fra ett innlegg. Dersom flere innlegg er nødvendig på grunn av kontekst så kan spoilerfunksjonen brukes.

Lenke til kommentar

 

 

Er vel bare å kalle religiøse vrangforestillinger og den blinde troen for hva det er, en alvorlig sinnslidelse... Kommer helt sikkert til å hete noe i nær fremtid, Mortis ridicilus eller noe slikt...

Godt mulig det. Eller det kan gå andre veien, ateisters manglende evne til religiøse forestillinger kan bli en diagnose på autismespekteret. Tror det er nærmere, faktisk. :)

 

Når skal du slutte å skravle i vei om dette med ateister og autisme? Omtrent samtidig som du slutter å formulere deg generelt om ateister, kanskje?

 

Du skrev en hel tråd om dette for en stund siden. Jeg trodde at når jeg forklarte hvorfor du tar feil her og her hadde lagt den ballen død. Den gang ei.

 

Meh.

 

 

Du tåler så inderlig vel når ateister sier religiøse har vrangforestillinger og er psykotiske, men en antydning om at det kanskje er ateister som mangler ett og annet, det skal du jammen ha deg frabedt!

 

Ellers takk for en "vennlig" påminnelse om tråden hvor jeg stiller spørsmål ved om ateister mangler kognitiv ferdighet for dannelse religiøse forestillinger. Jeg skal svare deg der når jeg får tid. Du kan glede deg, for nå er det ikke lenger noen tvil.

Lenke til kommentar

 

Du tåler så inderlig vel når ateister sier religiøse har vrangforestillinger og er psykotiske, men en antydning om at det kanskje er ateister som mangler ett og annet, det skal du jammen ha deg frabedt!

 

Ellers takk for en "vennlig" påminnelse om tråden hvor jeg stiller spørsmål ved om ateister mangler kognitiv ferdighet for dannelse religiøse forestillinger. Jeg skal svare deg der når jeg får tid. Du kan glede deg, for nå er det ikke lenger noen tvil.

 

Ja, at folk har en begrenset forestillingsevne er sikkert. At det igjen kommer av autisme er en interessant infallsvinkel ? Da er det virkelig slik at folk er mentalt døde, lukket inn i seg selv som autister ?

Endret av IHS
Lenke til kommentar

 

 

Du tåler så inderlig vel når ateister sier religiøse har vrangforestillinger og er psykotiske, men en antydning om at det kanskje er ateister som mangler ett og annet, det skal du jammen ha deg frabedt!

Hva kaller du en som IKKE tror på enhjørninger og/eller troll? Hvordan kan det å IKKE tro på latterlige religiøse påstander være å lide av vrangforestillinger og psykose...? Tror du gjør lurt i å venne deg til at folk syntes du er litt snål som løper rundt og syntes at to tusen år gamle påstander er mer troverdige enn moderne vitenskap... Du må huske på at flere og flere vet at disse vrangforestillingene du og endre innbiller deg ikke er sant da... Myter og overdrivelser og løgn er hva kristendom er, så det er ikke så rart at vrangforestillinger og psykose går den veien det gjør... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ellers takk for en "vennlig" påminnelse om tråden hvor jeg stiller spørsmål ved om ateister mangler kognitiv ferdighet for dannelse religiøse forestillinger. Jeg skal svare deg der når jeg får tid. Du kan glede deg, for nå er det ikke lenger noen tvil.

Hæ, er religiøse vrangforestillinger en kognitiv ferdighet, i såfall vil jeg gå så langt som å kalle det en jerneskade en en ferdighet.

Jeg er i hvertfall veldig glad jeg ikke har en ferdighet for dette for religiøse vrangforestillinger er direkte farlige når de får fritt spillerom for det er ingen grense hvor ondskapsfulle religiøse har potensiale til å bli når de skille mellom oss og dem og gjøre alle andre til annenrangs mennesker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Du tåler så inderlig vel når ateister sier religiøse har vrangforestillinger og er psykotiske, men en antydning om at det kanskje er ateister som mangler ett og annet, det skal du jammen ha deg frabedt!

Hva kaller du en som IKKE tror på enhjørninger og/eller troll? Hvordan kan det å IKKE tro på latterlige religiøse påstander være å lide av vrangforestillinger og psykose...? Tror du gjør lurt i å venne deg til at folk syntes du er litt snål som løper rundt og syntes at to tusen år gamle påstander er mer troverdige enn moderne vitenskap... Du må huske på at flere og flere vet at disse vrangforestillingene du og endre innbiller deg ikke er sant da... Myter og overdrivelser og løgn er hva kristendom er, så det er ikke så rart at vrangforestillinger og psykose går den veien det gjør... 

 

 

enhjørning er en feiloversettelse i den ellers godt kjente king james bibelen som ble skrevet i år 1611:

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Unicorn#Biblical

 

og troll er sånne du finner her inne men det står ingenting om det i bibelen heller....

 

dette med enhjørning har jeg irettesatt deg på før, så du BURDE være klar over nå.

 

og til dragen som påstår han har sånn innsikt i kvantefysikk (som hobbyekspert), du har ikke kunnskaper nok om dette her til å avfeie forskere som jobber med kvantefysikk på heltid. hologramteorien kan alle her google, men jeg er ikke kvantefysiker selv og det er egentlig ikke interessert i det heletatt annet som et eksempel på at virkeligheten er helt annerledes enn hva folk tror. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg må repetere her inne at jeg er kristen, og at det kun i den sammenhengen (for vise en ateist at å avfeie gud er litt for "lettvint") som det er interessant.

Endret av marius77
Lenke til kommentar

 

 

eksempel på at virkeligheten er helt annerledes enn hva folk tror. 

Hvordan får du trykket fantasiene om denne guden sammen med kvantefysikk? I mean, really?? AT du har fantasier og traumer om denne innbilte guden du tilfeldigvis tror på betviler jeg ikke, så uærlig blir man når man kaster ut logikk og fornuft og tror blindt på et sett med påstander. Det jeg betviler er ektheten i disse gude påstandene. Hva er mest sannsynlig, at en allestedsværende gud skriver en bok han baserer hele sin eksistens på ren skjær tro, eller at noen fant på dette tøvet?

 

 

 

Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg må repetere her inne at jeg er kristen, og at det kun i den sammenhengen (for vise en ateist at å avfeie gud er litt for "lettvint") som det er interessant.

Er det litt "lettvint" av meg å avfeie rosa elefanter også? For de har jeg nemlig sett flere for en del år siden, etter at jeg kjørte hjem fra det tredje nattskiftet og jeg ikke hadde sovet skikkelig på tre døgn... På veien hjem, kun 500 meter fra der jeg bodde, sto det en hel flokk med rosa elefanter i veikanten.... Nei, jeg tuller ikke, de sto der og så på meg, jeg SÅ dem med mine egne øyne og jeg måtte kaste bilen til venstre for å ikke kjøre på dem og "våknet" av at bilen som kom meg i møte tutet som en gal... Jeg bommet på den bilen med en lakk tykkelse og da jeg kikket i speilet var de rosa elefantene borte dessverre... Jeg rakk ikke å ta bilde av dem, men de var der, det sverger jeg på!!

 

Selvsagt var det ingen rosa elefanter der, men jeg så dem allikevel. For meg var de rosa elefantene virkelige elefanter jeg styrte vekk i fra for å ikke kjøre på dem, i etterkant skjønner til og med jeg, selv om jeg bare er en ateist, at dette var hjernen min som spilte meg et puss fordi hjernen var veldig sliten og trøtt. Har opplevd lignende ting når jeg har vært sliten og trøtt... Og jeg vet at folk opplever mye rart grunnet en hel haug med ting... 

 

Forskjellen på deg og meg er at jeg vet at hjernen fucker med meg, antagelig en slags advarsel eller noe slikt. Som da jeg satt alene på hytte verandaen for noen år siden i skumringen og plutselig så noe svært og loddent bevege seg i øyekroken... Det var ingenting der (Jeg ville sett det omgående ute på den treløse myra, for ikke å snakke om høre det, for det er HELT stille på hytta..) og jeg skjønte det var hjernes måte å fortelle meg at jeg satt alene på et sted jeg kunne bli angrepet og at det var på tide å finne ly for natta..

 

Hjernen vår er IKKE et instrument vi kan stole hundre prosent på. Den fucker med oss. Ønsker du å se noe intenst nok så ser/opplever du det, selv uten at du har et bevisst ønske om det til og med.... Har "sett" en rekke ting med egne øyne jeg ikke kan forklare, men til forskjell fra mange andre prøver jeg ikke å forklare det heller, som fx å "forklare" det ved å si at det er spøkelser, gjenferd, jesus.... Jeg vet ikke hva det var, det kan ha vært "noe", det kan ha vært hjernen min som fucket med meg... 

 

Så jeg ville ikke vært så sikker på at det du har opplevd ikke har med at hjernen din fucker med deg... Du hopper her til "forklaringer" du ikke har noen grunnlag til å engang påstå, for det eneste riktige er at du ikke vet hva det er. Å påstå jesus, en gudesønn som mest sannsynlig aldri har eksistert, er dobbelt så uærlig, for her har du to "forklaringer" du mangler forklaringer til... Først en hendelse du klandrer jesus for, deretter usannsynligheten for at denne jesus gudesønn sin eksistens... Beklager, men du er på ville og temmelig uærlige veier her og bruker din fantasi til å overbevise deg selv om at en fantasi og oppdiktet gudesønn er virkelig.. 

 

Jada, det hjelper deg og alt det der, men den "hjelpen" er mest sannsynlig deg selv som hjelper deg selv, da jesus gudesønn ikke eksisterer... En vrangforestilling og en psykose er hva slikt er, religiøse vrangforestillinger er intet unntak og den eneste grunnen til at de med religiøse vrangforestillinger og fantasier ikke er dratt inn og kurert er at så mange lider av disse vrangforestillingene... Det er også en veldig vanskelig psykose å kurere, da folk faktisk tror at fantasiene deres er virkelige. Har et par kompiser som jobber i psykiatrien og de kan fortelle at det sitter en del religiøse nutbags med nettopp sånne fantasier, der fantasiene har endret seg til at gud er på jakt etter dem for å drepe dem fordi de nå betviler fantasiene sine...  En klusterfuck av dimmensjoner... som de selv dro seg inn i ved å tro blindt på egne fantasier.. Men du mener sikkert at det er gud som ønsket dette for dem også... Det er kun guds måte å jobbe uransakelig på, ikke sant? Uransakelig er vel bare en omskrivning av rasshull i så fall..

Lenke til kommentar

(...)

og til dragen som påstår han har sånn innsikt i kvantefysikk (som hobbyekspert), du har ikke kunnskaper nok om dette her til å avfeie forskere som jobber med kvantefysikk på heltid. hologramteorien kan alle her google, men jeg er ikke kvantefysiker selv og det er egentlig ikke interessert i det heletatt annet som et eksempel på at virkeligheten er helt annerledes enn hva folk tror. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg må repetere her inne at jeg er kristen, og at det kun i den sammenhengen (for vise en ateist at å avfeie gud er litt for "lettvint") som det er interessant.

Antar dette var ment til meg. Gjør meg en tjeneste, søk på Google etter "does quantum mechanics require a conscious observer".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du tåler så inderlig vel når ateister sier religiøse har vrangforestillinger og er psykotiske, men en antydning om at det kanskje er ateister som mangler ett og annet, det skal du jammen ha deg frabedt!

 

Ellers takk for en "vennlig" påminnelse om tråden hvor jeg stiller spørsmål ved om ateister mangler kognitiv ferdighet for dannelse religiøse forestillinger. Jeg skal svare deg der når jeg får tid. Du kan glede deg, for nå er det ikke lenger noen tvil.

Oh, the straw! So much straw!

 

Jeg kan nesten ikke vente på at du skal gi svar på tiltale i den andre tråden. Det kribler i både armer og bein.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

(...)

og til dragen som påstår han har sånn innsikt i kvantefysikk (som hobbyekspert), du har ikke kunnskaper nok om dette her til å avfeie forskere som jobber med kvantefysikk på heltid. hologramteorien kan alle her google, men jeg er ikke kvantefysiker selv og det er egentlig ikke interessert i det heletatt annet som et eksempel på at virkeligheten er helt annerledes enn hva folk tror. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg må repetere her inne at jeg er kristen, og at det kun i den sammenhengen (for vise en ateist at å avfeie gud er litt for "lettvint") som det er interessant.

Antar dette var ment til meg. Gjør meg en tjeneste, søk på Google etter "does quantum mechanics require a conscious observer".

 

 

da har du ikke skjønt hva de i videoen sier.

 

Mer om det her:

 

Lenke til kommentar

 

 

Du tåler så inderlig vel når ateister sier religiøse har vrangforestillinger og er psykotiske, men en antydning om at det kanskje er ateister som mangler ett og annet, det skal du jammen ha deg frabedt!

Oh, the straw! So much straw!

Kan du forklare hvor du ser strå her? Eller er det en vrangforestilling ...

Et naturlig utgangspunktet er at du starter med å gi grunnlag for at din opprinnelige påstand faktisk stemmer. Kan du det? Jeg tviler.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

 

 

Da burde de gå forran som et godt eksempel og gi pengene til en god sak dersom de mente noe med det. Verre er det vel ikke.

He he, ja da burde vel kirken ha gjort det samme, eller mener du at detet gjelder kun for HEF? I så fall er du en hykler...

 

 

 

 

Men det å kalle det borgerlig konfirmasjon synes jeg er litt bak mål. 

Så bra, for det heter ikke borgerlig konfirmasjon lenger. Det heter humanistisk konfirmasjon. Og konfirmasjon er faktisk noe som ble gjort her i landet også LENGE før kristendommen kom og la beslag på det. Dåp/navnefest og bryllup er heller ingen kristen oppfinnelse, så at HEF "kopierer" dette er bare tull. De tilbyr et alternativ til kristen konfirmasjon, til kristen dåp (som i HEF regi heter navnefest), til bryllup, der folk kan gifte seg andre steder enn i en kirke med tilhørende nitrist jesus reklame og til begravelser, der den som begraves blir satt i høysetet og ikke den mytiske jesus, men det er altså å kopiere kristendom?

 

Vi begynner allerede nå å se en enorm vekst av folk som ikke vil gjøre noen av de nevnte øvelsene i regi av kirken og det er bra. Folk begynner å bli dritlei det selvpålagte monopolet kirken har hatt på disse områdene og ønsker ikke å juge i kirken ved å sverge troskap til noe de ikke har det minste tro på.. Eller står det alle fritt å la være å konfirmere seg... 

 

Er faktisk litt forbløffet over alle fordommene som folk flest har om HEF, til tross for at alle fritt kan gå å sjekke hva HEF står for på HEF sine hjemmesider... Men fordommer er jo mye lettere og langt mer morsomt å slenge rundt seg enn fakta, ser den...  

 

 

 

Dette er handlinger gjennomført av anti-kristlige i kristendommens navn. 

 

Selvsagt. Det hadde ALDRI skjedd i dag noen steder, ikke sant? Merkelig at den man blir MINDRE kjærlig til MER man lar være å tolke disse skriftene... Som sagt, du glemmer helt at kristendom i dag er en utvannet versjon av bokstavrett kristendom og at vi ikke lenger lever i en tid da disse løgnene var den eneste påtvungne "sannheten"... I dag må kristendom forholde seg til et opplyst samfunn der kristne ikke lenger kan bedrive sin intoleranse og hat i fri utfoldelse, men må forholde seg til lover og regler som er laget av mennesker for mennesker og som driter i slike innbilte guder.... 

 

Virkelig kristendom er ikke et hakk bedre enn islam... Kristendom er en religion som også lyver om sine hensikter, som kristendommens løgner om kjærlighetens evangelium... En skulle jo da tro at til mer bokstavtro man var og til mer man fulgte det som står i bibelen til mer kjærlighet oppviste man, men det er ikke slik, for til mer bokstavtro man er til jævligere er man mot sine medmennesker... 

 

Og vice versa, til mindre man følger disse skriftene til bedre menneske er man... Så dette med "ekte" kristne er bare tull fra deg Seebra, ønske tenkning og hykleri. ER man en "god" kristen som er ok mot sine medmennesker må man gjøre det motsatte av hva bibelen ber om, så enkelt... 

 

Blir like dumt som å kalle islam for fredens religion... For hvis det var tilfelle, burde ikke de ekstreme da vært ekstremt fredfulle?

Nå synest jeg du vrir voldsomt på det og at det faktisk er du og HEF som er hyklere. Kirken jobber vel ikke for at andre skal miste den økonomiske støtten, men det gjør faktisk du og HEF, så venligst vær litt mere seriøs og ikke bare spy ut hatet ditt slik du har for vane å gjøre.

 

Søren og!

Det finnes kun "like" knapp.

I blant ønsker jeg at det fantes "Narr knapp" også.

 

Edit:

I blant burde jeg tenke meg litt bedre om og telle til 10 først..

Der er noe som heter: "Back fire".  :dribble:

Endret av Thonord
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...