Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterer meg at man kan avslutte kampen etter å ha skåret første mål og vinne. Har møtt tre stykker til nå, på rundt 30 kamper, som har gjort akkurat det. De avslutter INSTA etter at ballen er puttet i mål og før reprisen er over. Jeg får tap og det irriterer meg STORT..

Lenke til kommentar

Tenkte at jeg skulle spille seasons. Det var en usedvanlig dårlig idé. Står med 1-3-1 på de fem første kampene, som er ganske skuffende. Men record'en til motstanderne nedenfor. Bare én dårlig motstander på fem kamper. Vet ikke hvordan det er mulig.

 

I UT eller vanlig?

Lenke til kommentar

Spilte seasons med Norge. Jeg skjønner at de man møter i 9. div. kan være folk som til slutt ender opp i 1. div. Men det er ikke spesielt gøy å bare vinne én av de fem første kampene. 3-1-1 ville vært greit.

 

Ble en kamp til, så jeg står med 2-3-1.

 

Har 11-0-4 i ultimate team. Spilt med "discard-spillere". Blir ikke så mye ultimate team når jeg ikke får spille turneringer.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Er nå ferdig med "the journey". Håper virkelig det kommer mer av historien, fordi det sluttet meget brått.

 

 

ENIG! du får vite at du er en av de som kan komme på landslaget. også er det over liksom. VIss det ikke kommer noe mer, så er det skuffende

 

Endret av OhEasy
Spoiler i innlegget
Lenke til kommentar

Noen som kunne gi meg et lite tips;

 

Er PC-utgaven "fullverdig" i år? Er det noen grunn til å vurdere Xbox One / PlayStation 4-utgaven over PC-utgaven av rent teknologiske årsaker? Og har de fått på plass integrering mot Creation Center i år eller er det samme, gamle, unnskyldning om at "vi jobber med det"?

Lenke til kommentar

Tenker å kjøpe et av disse "ones to watch"-kortene. Bør jeg går for Bailly, Mane, eller Kante? Tror nok at det blir Mane, siden han har gjort det så bra. Og Bailly/Kante må vel nesten score for å komme på TOTW, noe som nok ikke kommer til å skje for ofte. 

 

Gikk for Mane selv. Han spiller fast, i en offensiv posisjon og virker allerede å spille såpass bra at det ikke er utenkelig med en inform eller tre. Ikke dumt at han også var ganske billig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...