Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fullførte the journey her en dag. Synest at det er litt teit at en får en "standard" Alex Hunter i FUT. Jeg ville gjerne hatt "min" Alex.

ah gjorde akkurat det samme selv. 75 i rating og IF kort, men ja hadde vært kult med egne stats på som du sier :( 

 

skuffende at det bare stopper der, kunne gjerne hatt mer sesonger, og litt mer interaktive hendelser, men likte tanken bak det, regner med det blir mer fokus på det neste fifaet.

Lenke til kommentar

Liker at de begynner å gjøre litt interessante ting som Story Mode osv.. Men denne "The Journey" greia var fryktelig generisk. Ser en på YouTube spille igjennom samtidig som jeg gjør det selv. Og til tross for at jeg har valgt en helt annen klubb, med helt andre forutsetninger og til tross for at jeg så langt har gjort det tilnærmet perfekt på alt så langt, mens han har gjort det temmelig ræv så er historien og alt som skjer nøyaktig den samme...

Lenke til kommentar

Enig, det er irriterende. FIFA har alltid vært elendig på dette området i forhold til PES. Jeg ble sendt ut på lån, til tross jeg var toppskårer og har gjort slik at Bournemouth leder serien. Det er så begrenset med hva jeg kan si eller gjøre. Kan ikke engang be om å bli solgt, lånt bort osc

Lenke til kommentar

Hva skjer når styrets forventninger er faretruende lav (46)? Får man sparken enda man f.eks leder ligaen? :/ Synker jo gradvis det der..

 

Latterlig. Et av målene var å signere en eller to viktige midtbanespillere. Signerte to og vil si de var viktige, men står fortsatt 0/1 på det målet.

 

Og hva menes med totalpoeng? Utvikle to spillere på ungdomsakademiet med minst 10 totalpoeng.

 

e: spiller forøvrig Portsmouth og er i League One..,

Endret av VaporHead
Lenke til kommentar

Uansett den ratinga bør ikke ha mye å si om (når) jeg rykker opp. Forøvrig helt latterlig at et av styrets forventninger er at jeg skal vinne ligaen med laget som jeg akkurat rykket opp med. Har ikke merka den samme buggen som han MGH.. 

 

Men jeg skjønner ikke helt hva som er "viktig" midtbanespiller i den ligaen. hva  bør ratingen være på? 75? En som selger mye drakter forhåpentligvis?

 

Signerte to midtbanespillere som er nokså ukjente. Han ene var lån. 67 og 69 i rating.

Endret av VaporHead
Lenke til kommentar

Noen andre som opplever helt jævlig laggy kamper på FIFA 17 online? Skjønner ingenting! Spiller fut. Hadde litt problemer i starten, så ble det bedre og nå er det helt fucked.

samme. synes det var skikkelig gjørmete i dag tidlig. har funka veldig ålreit en stund nå og det var helt grønnjævlig på release.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...