Gå til innhold

E3 2016 Pressekonferanser - Tidsplan og generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men er Project Scorpio bare en oppgradert XBone, eller er det en ny generasjon? Han sa den er med i XBone familien, og ikke Xbox familien?

 

Det er slutt på vanlige generasjoner. Det blir nye iterasjoner, som med mobil, og alt vil funke både på konsoll og PC. Xbox som vanlig konsoll er ikke mer, og dette er knall. Fremtiden. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Men er Project Scorpio bare en oppgradert XBone, eller er det en ny generasjon? Han sa den er med i XBone familien, og ikke Xbox familien?

 

Det er slutt på vanlige generasjoner. Det blir nye iterasjoner, som med mobil, og alt vil funke både på konsoll og PC. Xbox som vanlig konsoll er ikke mer, og dette er knall. Fremtiden. 

 

Helt enig.

 

---

 

Imponert over konferansen. MS åpner seg opp og prøver å gjøre det lettere for gamere, isteden for å lukke alt i et økosystem. CrossBuy, Crossplay etc.

 

Spilla virket også bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Microsoft kommer også med en Xbox 1,5 ser det ut som ja. :)

Den er flere ganger kraftigere enn Xbox One

 

Ja, men som han sier, beyond generations, altså ikke neste generasjon, men en bedre xbox one. Ut fra det han sier vil prisen bli stiv da.

 

Er enig der. Ganske stiv pris, vil jeg tro.

 

Litt usikker på hva han mener om "beyond generations". Kan ha noe med at neste konsoll er en ganske stor oppgradering fra Xbox One, eller at det ikke er noen nye generasjoner(at alt er kompatibelt osv). Kanskje begge deler.

Lenke til kommentar

 

Mye og mye... XBox One S kan pre-ordres fra Amazon allerede.

 

https://www.amazon.com/Xbox-One-S-2TB-Console/dp/B01GW3GM7I/ref=as_li_ss_tl?ie=UTF8&linkCode=sl1&tag=editorial08-20&linkId=94efe761315ff841557e50b71673da8e

 

Edition: 2TB
  • 40 Percent Smaller Console.
  • 2TB Hard Drive.
  • 4K Ultra HD Video and High Dynamic Range.
  • 1 New Streamlined Controller.

 

Du surrer.

 

Xbox one S er bare en mindre xbox one, project scorpio er en ny konsoll der alt av gammelt tilbehør vil fungere på konsollen. Så du slipper det som skjedde forrige generasjon.

Lenke til kommentar

 

Men er Project Scorpio bare en oppgradert XBone, eller er det en ny generasjon? Han sa den er med i XBone familien, og ikke Xbox familien?

 

Det er slutt på vanlige generasjoner. Det blir nye iterasjoner, som med mobil, og alt vil funke både på konsoll og PC. Xbox som vanlig konsoll er ikke mer, og dette er knall. Fremtiden. 

Hæ? Ble enda mer forvirret nå, faktisk. Mange spill kom jo både til XB360 og XBone, akkurat som spill som kom til PS3 og PS4. Hvordan kan da PS4 og XBone være en ny generasjon, mens XBone S ikke er det? Hva er egentlig forskjellen her? Skjønner ingenting av dette.  :blush:

Lenke til kommentar

 

 

Men er Project Scorpio bare en oppgradert XBone, eller er det en ny generasjon? Han sa den er med i XBone familien, og ikke Xbox familien?

 

Det er slutt på vanlige generasjoner. Det blir nye iterasjoner, som med mobil, og alt vil funke både på konsoll og PC. Xbox som vanlig konsoll er ikke mer, og dette er knall. Fremtiden.

 

Hæ? Ble enda mer forvirret nå, faktisk. Mange spill kom jo både til XB360 og XBone, akkurat som spill som kom til PS3 og PS4. Hvordan kan da PS4 og XBone være en ny generasjon, mens XBone S ikke er det? Hva er egentlig forskjellen her? Skjønner ingenting av dette.  :blush:

 

Xbox One S er en helt vanlig Xbox One, bare i ny forpakning. Akkurat som 360 S.
Lenke til kommentar

Du surrer.

 

Xbox one S er bare en mindre xbox one, project scorpio er en ny konsoll der alt av gammelt tilbehør vil fungere på konsollen. Så du slipper det som skjedde forrige generasjon.

Hehe, jeg surrer en del, ja. Ser ikke helt hvordan Scorpio kan både være og ikke være en ny generasjon samtidig. At jeg kan bruke XBone  gitaren fra Rock Band på den ikke til en ny generasjon, men det hadde vært en ny generasjon hvis jeg ikke kunne det? Sorry, tror jeg må lufte hodet litt. :p

Lenke til kommentar

Blir vel bare hetende Xbox fremover da, ikke noe mer enn det. Nye iterasjoner med jevnere mellomrom, åpent for crossplay og crossbuy. Liker ting som gjør det lettere for kundene og velge plattformen de føler seg mest komfortabel med å samtidig ha ett godt utvalg. Så akkurat den biten av konferansen likte jeg veldig godt. Dessverre ikke mange av spillene som Interesserte meg, er stort sett Recore, som virker fantastisk. 

Lenke til kommentar

Jeg forholder meg skeptisk til at den vil klare spilling i 4k@60fps. Ja, vet at den er mye kraftigere enn Xbox One, men den klarer jo knapt 720p@30fps.

 

 

 

Xbox One S er en helt vanlig Xbox One, bare i ny forpakning. Akkurat som 360 S.

Vel...med noen forskjeller. En får tilgang til 4K film/serier. Men også HDR for film/serier og spill. Det betyr vesentlig bedre farger og kontrast i spill.

 

Det er sant, og egentlig ganske viktig. :) Endret av RRhoads
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...