Gå til innhold

E3 2016 Pressekonferanser - Tidsplan og generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var ikke mye å rope hurra for. RE7 i VR vil nok bli sykt bra, men resten av konferansen og spilla, meh.

 

Hvor mange E3s har ikke The Last Guardian vært på nå? Det begynner å bli nok, og det er virkelig på tide at det kommer ut slik at man faktisk får spilt det. GoW ikke noe nytt, samme gamle, men greit det, hvertfall et spill som har noe å komme med. 

 

Resten av spilla fristet overhodet ikke. Sony hadde heller ikke noe mot-trekk til Scorpion, ikke overraskende spør du meg. Sony vil og kommer ikke til å kunne henge seg på Microsoft i et kappløp de ikke kan vinne når det gjelder fremtiden med oppgraderinger. For all del, kan komme en slim PS4-versjon, men ikke noen scorpion for å si det sånn. Sony er for gjerrige til det. 

Endret av Colin.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

The Last Guardian har vært på like mange E3 som Halo 5 var, om jeg ikke tar helt feil.

 

God of War var da noe helt annet enn det samme gamle. Gameplaymessig var det også en forandring, det lille vi så.

 

Og Sony har jo innrømmet at de har PS Neo, men at de ikke ville vise den på E3. Den blir nok langt så kraftig som Scorpio, men vil mest sannsynlig komme i år.

Lenke til kommentar

Sony satsa på spill og innfridde ganske bra. Days Gone, Detroit Become Human, Farpoint og Death Standing trigga. Crash blir knall å spille igjen. PSVR er forsatt aktuell og av 50 spill i år burde vel nokre av di passe min smak, + mange vanlige spill som må vurderast til PS4 framover. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...