Gå til innhold

E3 2016 Pressekonferanser - Tidsplan og generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

For min del så har Ubisoft konferansen vært en ut av de kjedeligste. :p

Ikke kjedeligere enn EA vel?

 

Syntes dette er en av de beste fra Ubisoft på lenge, men litt for mye prat om filmer og slikt på visse tidspunkt.

 

Neida, EA har vært den dårligste, jeg er absolutt ikke en fan av Ubisoft, så det kan vel også være en grunn til at jeg ikke likte den. :)

 

Edit: Ghost Recon, For Honor og South Park ser morsomt ut da.

Endret av aBaDmAn91
Lenke til kommentar

Ser på IGN at Steep startet som en liten demo til Ghost Recon: Wildlands, men de lagde like greit et helt spill av det. Og faktisk har de jobbet med det i to og et halvt år allerede. :) Det vil kun være ett fjell, og sømløst online/offline. Lover veldig bra. Hadde håpet på SSX4, men dette er nok det nest beste. Gleder meg som en unge. Elsker snowboardspill, og SSX3 begynner å bli en stund siden. :(

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Ny spennende Xbox One Slim. Nye kontrollere. Litt info om en ny og kraftig Xbox. Og cross plattform kjøp av spill mellom Xbox og Windows 10.

 

Sony må enten ha noen helt sinsyke eksklusive spill på lager. Eller ha motsvar på hardware fronten.

 

Skal bli spennende å se...

Lenke til kommentar

Oj! Først vente en god stund mer, og så vente på 2 andre ip'er først. Med et optimistisk estimat (et spill i året) er det mindt 3 år unna....  :hm:

 

Et nytt TES annonsert i år var ikke realistisk, men at det ikke ble annonsering av tittelen på ny ip en gang overasket meg....

Til dere som mener at EA var den tammeste presentasjonen i år, må selv jeg som TES-lojalist si at B. gir god konkurranse og den tittelen. Da får vi håpe på en spektakulær presentasjon til neste år....

Endret av maanemann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...