Gå til innhold

FINALETRÅD - Crystal Palace vs Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Langli har virkelig vært god til å si det åpenbare denne kampen..

Kan ikke si jeg har hørt han si noe som helst denne kampen, hva har han sagt? :p

 

 

Første gang så var det på skuddet til Rooney da det ble retur, da ha sa han at ingen rakk det fordi alle var så langt unna fordi Palace hadde sin bakre firer på 16m.

 

Andre gangen var på frispark til Palace da en av spillerne deres fikk hodet på innlegget og De Gea bokset ballen over., da sa han at De Gea reddet fordi headingen var fra langt hold.

 

Ikke noe nyttig altså.

Endret av Mr. President™
Lenke til kommentar

 

 

Langli har virkelig vært god til å si det åpenbare denne kampen..

Kan ikke si jeg har hørt han si noe som helst denne kampen, hva har han sagt? :p

 

 

Første gang så var det på skuddet til Rooney da det ble retur, da ha sa han at ingen rakk det fordi alle var så langt unna fordi Palace hadde sin bakre firer på 16m.

 

Andre gangen var på frispark til Palace da en av spillerne deres fikk hodet på innlegget og De Gea bokset ballen over., da sa han at De Gea reddet fordi headingen var fra langt hold.

 

Ikke noe nyttig altså.

 

Neida, helt enig, men det høres ikke ut som Langli det her, det er nok Petter Myhre :) 

Lenke til kommentar

 

 

Langli har virkelig vært god til å si det åpenbare denne kampen..

Kan ikke si jeg har hørt han si noe som helst denne kampen, hva har han sagt? :p

Første gang så var det på skuddet til Rooney da det ble retur, da ha sa han at ingen rakk det fordi alle var så langt unna fordi Palace hadde sin bakre firer på 16m.

 

Andre gangen var på frispark til Palace da en av spillerne deres fikk hodet på innlegget og De Gea bokset ballen over., da sa han at De Gea reddet fordi headingen var fra langt hold.

 

Ikke noe nyttig altså.

Poenget hans var vel at Langli ikke jobber i TV2 lengre. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...