Gå til innhold

Jorden er flat


Anbefalte innlegg

 

Ja det er komplisert å administrere, derfor det finnes et "mini NASA" i et bygg i Norge som styrer de.

Noen gang sett en parabolantenne ? Den får signalet sitt fra en satellitt eller flere.

Signalet til flere av satellittene sendes opp fra Nittedal.

 

 

 

Har du hørt om varsleren som skal ha røpet at signalene sendes opp, men at de treffer glasskuppelen over jorda og deretter sendes ned igjen?

Ikke det, nei. Men det er en av de største hemmelighetene som finnes...

har du glemt at vi har diskutert der tidligere? Og at vi tilogmed forklarte hvorfor det ikke er sånn, og forklarte hvorfor. Vi forklarte jo tilogmed hvordan man kunne peile seg inn på en radiomast. Endret av Håvard
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenker spesielt på dette at prøvesprengninger må brukes til å lade glasskuppelen, som Feedyourmind ikke hadde klart å tenke ut selv.

Hele verden er fylt med elektromagnetisme. F.eks. bruker humlene elektromagnetisme for å lette...?

[...]

Men så fant de ut mer etterhvert. Og hadde hemmelige møter med Sovjetunionen der de diskuterte hva vitenskapsmennene hadde funnet ut.

Slik jeg forstod det, forsterker elektromagnetismen signalene slik at de kan nå tilbake ned til verden. Som er en ganske stor avstand.

Dette, folkens, dette begynner nå å bli så ille at jeg ikke har sett maken til svadasludder siden de norske Usenet-diskusjonene rundt Zetatalk og Nancy Lieder på slutten av 1990-tallet og begynnelsen på 2000-tallet*. Det skulle forresten ikke forundre meg om noen har plukket opp samme forretningsidé som Nancy Lieder, men anvendt på et annet svadakompleks, nemlig flat jord. Eller om det er de samme personene som trodde på det sludderet den gangen som nå har hoppet over på flatjord-galeien.

 

*For de som ikke aner hva jeg snakker om, slå det opp - jeg akter ikke å gå inn på det her.

Endret av Arve Synden
Lenke til kommentar

Ifjor ble jeg klar over Job 37, 18 som på norsk og engelsk er:

 

 

 

Du som får klærne varmet
          når jorden døser etter sønnavinden,
          
   
 18 kan du hjelpe ham med å hamre ut himmelhvelvingen
          fast som et speil av støpt metall?     
Hast thou with him spread out the sky, which is strong, and as a molten looking glass?

 

http://biblehub.com/job/37-18.htm

 

Kan kanskje like gjerne si metallkuppelen. Men en forventer at det skal være et gjennomsiktig stoff, siden det gjenspeiler vannene over kuppelen, som jo antagelig er blå. 

Vi lever under en hvelving eller et bankhvelv, folkens.... Men et bankhvelv som er innrettet slik at vi føler det er frisk luft, vind og natur (der naturen ikke er bygd ned). 

Lenke til kommentar

Nå er det snart nok Widewanka. Isen blir tynnere.

 

Truer du meg?

 

Vel, det kommer an på hvem jeg er.

 

Iallfall inneholder ikke setningen "Nå er det snart nok Widewanka. Isen blir tynnere", noen form for argument? Og det er vel det vi er ute etter?

 

Det er et argument for at du snart bør være mer forsiktig med hva du finner ut av og sprer videre til alle og enhver.

 

Eliten har øyne og betaler godt for informasjon og handling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...