Gå til innhold

Jøder er onde


Anbefalte innlegg

 

Psykologisk og filosofisk er gud en bra ting. Det finnes moralitet fordi verden eksisterer, men mange er ute å kjøre i noen tilfeller

Du må gjerne forklare meg hvorfor Norge, Sverige og Danmark, som er noen av verdens minst gude følgende land, er de landene som har minst kriminalitet (og minst politi til å passe på at vi følger lover og regler)... Hvorfor er det slik, når ingen følger gude fantasier?

 

I kristne USA er saken stikk motsatt, til mer kristen en stat er til høyere kriminalitet er det... Hvorfor det?

 

Legger merke til at du krisemaksimerer alt mulig, men jeg legger også merke til at du ikke kan komme med et eneset faktisk bevis for at det er slik du påstår.

 

Faktum er at det i norge er mindre drap, mindre vold og mindre av alt mulig i dag enn noengang før... Hvordan forklarer du det med manglende tro på fantasi guder?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Psykologisk og filosofisk er gud en bra ting. Det finnes moralitet fordi verden eksisterer, men mange er ute å kjøre i noen tilfeller

Du må gjerne forklare meg hvorfor Norge, Sverige og Danmark, som er noen av verdens minst gude følgende land, er de landene som har minst kriminalitet (og minst politi til å passe på at vi følger lover og regler)... Hvorfor er det slik, når ingen følger gude fantasier?

 

I kristne USA er saken stikk motsatt, til mer kristen en stat er til høyere kriminalitet er det... Hvorfor det?

 

Legger merke til at du krisemaksimerer alt mulig, men jeg legger også merke til at du ikke kan komme med et eneset faktisk bevis for at det er slik du påstår.

 

Faktum er at det i norge er mindre drap, mindre vold og mindre av alt mulig i dag enn noengang før... Hvordan forklarer du det med manglende tro på fantasi guder?

 

Så du mener Roma var et mindre voldelig paradis som var et perfekt ateistisk utopia for homofili, vold og slikt før i tiden?

Landet vårt er bygd på kristne grunnverdier, om du har fulgt Tor eller Odin så har bloting aka menneskeofring vært kanonsk. Ateisme i seg selv har ingen kultur.

 

USA er egentlig et flott land. Hva er vi? Det er lett å skylde på andre land når det var amerikanerne som hjalp oss å finne oljen og beskyttet Europa mot kommunistisk innspill. Så jeg spør igjen, bare fordi USA sliter med kriminalitet pga utenrikspolitikk det gjør dem ikke dårlig. Dette er arrogansen hos nordmenn, utakknemelige og snobbete rett og slett. Det er min mening

Lenke til kommentar

Om Jesus hadde sett hva resultatet av strabasene hans ble, så hadde han snurra vilt i grava.  Det aller siste han ville var å starte en ny religion, siden hans formål var rense og reformere jødedommen.  Kristendommen har ca. ingenting med fyren å gjøre og burde omgående skifte navn til Paulanismen eller noe sånt, siden opphavet dens er kvinnehateren Paulus' fullstendige forkvakling av det originale budskapet.

 

Det beste bevis for at kristendommen fullstendig mangler hold i virkeligheten er at Jesus og fatter'n hans ikke har utradert den fra jordens overflate i løpet av de siste to tusen år.

Lenke til kommentar

Så du mener Roma var et mindre voldelig paradis som var et perfekt ateistisk utopia for homofili, vold og slikt før i tiden?

 

Hva med å svare på spørsmålet istedet for å svare med et annet spørsmål? Skandinavia/Norden og Oldtidens Roma kan vel ikke sammenlignes i det hele tatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Landet vårt er bygd på kristne grunnverdier, om du har fulgt Tor eller Odin så har bloting aka menneskeofring vært kanonsk. Ateisme i seg selv har ingen kultur.

 

Slaver, menneskeofring, kvinne undertrykkelse og massemord er de kristne grunnverdiene. Heldigvis har disse blitt kneblet med tiden noe som bør skje med islam snart også.

Men skal du diskutere imot åsatro grunnet samfunnets verdier i tiden da troen var aktuell så må du neste sette det opp mot hvordan kristendommen var under samme tid, ikke den steriliserte kristendommen vi har i samfunnet nå i dag. 

 

Riktig, ateisme er ingenting mer enn et svar på en påstand som er foruten støtte fra virkeligheten - altså er ikke ateisme en kultur, hva du enn mener med kultur i denne kontekst.

Sekulære verdier blir derimot som en ateistisk/agnostisk kultur samt livssyn men da kaller vi det som regelen for humanisme.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Så du mener Roma var et mindre voldelig paradis som var et perfekt ateistisk utopia for homofili, vold og slikt før i tiden?

 

Hva med å svare på spørsmålet istedet for å svare med et annet spørsmål? Skandinavia/Norden og Oldtidens Roma kan vel ikke sammenlignes i det hele tatt.

 

Det var jo nettopp svaret. Ateister eksisterer bare for å klage at grøten ikke er bra nok. De kan ikke lage noe som helst, så det er selvfølgelig lett å skylde på folk. Det eneste jeg har sett de opprettet i nymoderne tid er degenerering av samfunnet, dop og lovløshet som fylla osv.

 

Edit: Nå snakker jeg om felleskap verdier sånn at noen ikke tror jeg mener noe annet. Hva annet kan de enn å være subjektive?. Det nærmeste jeg har sett er kommunisme og det var helt mislykket politisk system. Men siden ateisme ikke betyr noe så kan man vel ikke si de skaper noe heller. Akkurat det det er, det er rent subjektive verdi grunnlag. Men landet vårt har en lang historie på kristne grunnverdier, og det er derfor vi faktisk har det bra iforhold til andre kulturer som har eksistert, og vi har vært åpen for dialog. Kan du si det samme om andre? Nei.

Fascisme og vold var populært i oldtidens Roma, og der var diverse ting ganske vanlig for å si det slikt.

Endret av Riki
Lenke til kommentar

 

 

Så du mener Roma var et mindre voldelig paradis som var et perfekt ateistisk utopia for homofili, vold og slikt før i tiden?

 

Hva med å svare på spørsmålet istedet for å svare med et annet spørsmål? Skandinavia/Norden og Oldtidens Roma kan vel ikke sammenlignes i det hele tatt.

 

Det var jo nettopp svaret. Ateister eksisterer bare for å klage at grøten ikke er bra nok. De kan ikke lage noe som helst, så det er selvfølgelig lett å skylde på folk. Det eneste jeg har sett de opprettet i nymoderne tid er degenerering av samfunnet, dop og lovløshet som fylla osv.

 

Du lider åpenbart av vrangforestillinger. Faktum er at religion har hindret utvikling og stått i veien for vitenskap og fremgang ved flere anledninger. Heksejakt og den mørke middelalderen for å nevne noe.

Lenke til kommentar

 

 

 

Så du mener Roma var et mindre voldelig paradis som var et perfekt ateistisk utopia for homofili, vold og slikt før i tiden?

 

Hva med å svare på spørsmålet istedet for å svare med et annet spørsmål? Skandinavia/Norden og Oldtidens Roma kan vel ikke sammenlignes i det hele tatt.

 

Det var jo nettopp svaret. Ateister eksisterer bare for å klage at grøten ikke er bra nok. De kan ikke lage noe som helst, så det er selvfølgelig lett å skylde på folk. Det eneste jeg har sett de opprettet i nymoderne tid er degenerering av samfunnet, dop og lovløshet som fylla osv.

 

Du lider åpenbart av vrangforestillinger. Faktum er at religion har hindret utvikling og stått i veien for vitenskap og fremgang ved flere anledninger. Heksejakt og den mørke middelalderen for å nevne noe.

 

Eneste vrangforestillingen jeg ser er ateister med tomme påstander. Ser du følger ateisters mytebok igjen :). En video om du vil se.

Endret av Riki
Lenke til kommentar

 

Så du mener Roma var et mindre voldelig paradis som var et perfekt ateistisk utopia for homofili, vold og slikt før i tiden?

Landet vårt er bygd på kristne grunnverdier, om du har fulgt Tor eller Odin så har bloting aka menneskeofring vært kanonsk. Ateisme i seg selv har ingen kultur.

At vold og "slikt" er feil skjønner vi i dag, derfor er det mindre av det også. Mange religiøse derimot har enda ikke funnet ut at det ikke er noe galt i homofili. Det er en handling som foregår mellom to voksne, samtykkende mennesker som ikke angår andre... Hvis du er katoslk ville jeg vel heller bekymret meg over hvor presten har hatt, ller kommer til å ha, tissen sin hen enn hvor homofile har den, for å si det sånn...

 

Ateisme er kun at man ikke tror på teistenes påstander om gud det, og det er helt riktig at det ikke er en kultur, men den sekulære kulturen vi i dag har i landet er en reaksjon på teologisk ukultur... Kristne tillot ikke (og tillater heller ikke om de har makt til det)  andre religioner eller ikke-religioner når de satt ved makta, kristendom skulle prakkes på folk enten de ville eller ikke og det var folk lei av derfor gikk det norske samfunnet over fra å være et kristent samfunn der fantasi gudene fikk spre lidelse og død til å bli et sekulært samfunn, som tillater folk å tro på hva pokker de vil så lenge de ikke tvinger dette over på andre. Så det sekulære samfunnet er på det punktet alene mye bedre enn noe kristen samfunn har vært.... Og grunnen til at du, blandt annet, ikke blir oppsøkt at ateistiske lynche mobber som var blodsugen på kristen manns blod (og ute etter å la dere få betale for den uretten og utnyttelsen dere har bedrevet i århundrer...). Tenk om det sekulære samfunnet skulle vært like forstokket som det kristne har vært... Det ville ikke vært et samfunn du ville likt å bo i, så hvorfor du tror at ditt system, som ikke tolererer annet enn kristne, er et bedre er meg en gåte...

 

 

USA er egentlig et flott land.

USA er i ferd med å utvikle seg til et skikkelig møkka land, et land der ignoranse og religiøs fordummethet får råde... Tørr å minne deg på at for tyve år siden var USA landet ALLE helst ville utdanne seg i, på grunn av et  teknologisk forsprang og nytenkning... I dag ligger USA på 37 plass av land som folk helst vil utdanne seg i grunnet den kristne fordumningen som har skyllet over landet der borte i de siste ti årene... Landet kan ikke lenger kalles demokratisk nettopp fordi de har fjernet en rekke demokratiske prinsipper og det kan ikke lenger kalles fritt, da du kan bli arrestert for den minste lille "forbrytelsen", mye på grunn av at terror frykten har tatt fullstendig overhånd der borte og politiet og "myndighetene" har blitt gitt alt for mye makt.... Det sier litt om en rettsstat når sjefen for politiet i USA står på en landsdekkende konferanse for tusenvis av politi sjefer og sier at politiet ikke arresterer uskyldige... Underforstått: Er du først arrestert i USA så MÅ det finnes en grunn til det, fiktiv eller ikke, for politiet gjør ingen feil...

 

Så nei, USA er i ferd med å utvikle seg til et land vi helst ikke vil sammenlignes med, der kristen-taliban har overtatt alt for mye av kontrollen..

 

 

Hva er vi? Det er lett å skylde på andre land når det var amerikanerne som hjalp oss å finne oljen og beskyttet Europa mot kommunistisk innspill. Så jeg spør igjen, bare fordi USA sliter med kriminalitet pga utenrikspolitikk det gjør dem ikke dårlig. Dette er arrogansen hos nordmenn, utakknemelige og snobbete rett og slett. Det er min mening

Ja, det er din ignorante mening.. I dag er det norge som hjelper amerikanerne med sofistikerte systemer for å finne olje, da amerikanerne snart ikke er i stand til å finne sin egen bak med begge hender engang... Og når du begynner å se etter, altså se virkelig etter, så er det meget tydelig at det er USA, med sine tilfeldige knebøyninger som de er frekke nok til å kalle utenriks politikk (som egentlig ikke er annet enn forsøk på utnyttelse verden over for egen berikelse) er skyld i utrolig mye dritt, kriger og ufred... USA har alltid støttet gærninger som var på "deres" side med penger og matriell (Jepp, IS iberegnet...) mot "kommunistiske" regimer og det helt uten tanke på at gærningene en vakker dag vil peke våpnene tilbake på amerikanerne... Alt for ofte på stupide religiøse grunnlag også, der amerikanerne med "in gaawd we trust!", automatisk har mislikt alle som ikke liker eller tilber den kristne avguden...

 

Hvis det ikke skjer noe drastisk i USA i nær fremtid er den nasjonen på vei inn i en moderne middelalder, der kristen fordumning i form av kreasjonisme (hva i all verden skal man ansette en kerasjonist til å gjøre, annet enn hamburger teknikker hos Mcdonalds? En kreasjonist utdannet person kan jo ingenting og skjønner ingenting, for læren om jesus og seks tusen års jorden er ubrukelig i den virkelige verden.... Men de amerikanske kristne har forstått noe de norske kristne enda ikke har fått med seg og det er at informasjon og kunnskap er drepen på religiøse påstander... Så kan en jo spørre seg om fordumningen man ser i mange stater i USA, der man faktisk har fjernet læren om evolusjon og ordentlig vitenskap totalt og "erstattet" det med kreasjonist søppel, er gjort med viten og vilje, rett og slett i et forsøk på å holde USA kristent... Da gjør det ikke noe om man oppdrar et fordummet folk liksom, som er like forstokket som taliban i sin streben etter "troen"... 

Lenke til kommentar

 

degenerering av samfunnet

I forhold til hva? Religiøse skrifter ført i pennen av ignorante menn som ikke hadde den minste snøring på hvordan mennesker og verden var skrudd sammen?

 

Syntes faktisk at samfunnet er blitt mye varmere og hjerteligere enn da jeg var guttunge og det kristne hykleriet fremdeles satt i som en verkebyll jeg... Så jeg skal like å se deg fremme et eneste bevis for denne degenereringen du har påstår... Lykke til

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Jødene er onde fordi de fornærmet kristne? Akkurat.

Vel problemet er at folk tror det var en enkel fornermelse. Historiebøker dekker aldri opp hva årsaken til den var som kunne være grunnlag for det.

 

Aha! Nå skjønner jeg det. Riki er ikke norsk. Han bruker Google translate.

 

Good on you Riki.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Herregud ko

 

Jøder ødelegger kjønnsorganene til barna sine (omskjæring).
Link her: https://en.wikipedia.org/wiki/Brit_milah

Barna deres blir også "lært" opp til å gjøre det samme mot sine barn.
Det forklarer jo også alle disse "legene" rundt om kring som forsvarer
og gjennomfører omskjæring. Det sier jo litt.

 

Merkelig ingen kritiserer alle amerikanerne som gjør dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...