Gå til innhold

Jøder er onde


Anbefalte innlegg

Det jeg mener er at historisk har de vært det. Jeg mener ikke at forfølgelse er bra nå, fordi vi er jo alle mennesker, men jeg kan ikke klandre kristne for det. Skal forklare hvorfor.

 

Tror du virkelig de ble forfulgt bare fordi at de korsfestet Jesus? Emm nei. Overhodet ikke, det kunne være unnskyldningen men det var overhodet ikke grunnen. Skal forklare det rett.

 

Et ord, Talmuden. Her er hva som står om såkalt Jesus.

 

"Jesus født av Maria, løst kvinnfolk som drev hor, Jesus drev mirakler ved å lære seg Svart magi i Egypt som brukte demoner for å helbrede folk, og brenner og blir kokt i helvete."

 

Bokstavelig talt det som står i talmuden. Bla nedover om du tror jeg tar feil.

https://en.wikipedia.org/wiki/Jesus_in_the_Talmud#The_son_or_disciple_who_turned_out_badly

 

Så dette gir mer mening til forfølgelse. De hadde slikt i talmuden og kristne som hadde troen dypt i hjertet sitt ble åpenbart fornermet og var rent blasfemi, så selvfølgelig hatet de jøder av den grunn.

Endret av Riki
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, så jøder er onde fordi det er skrevet i talmuded at Maria var ei hore? Jeg har faktisk tenkt samme tanke selv. Var vel lett for Maria å skylde på en magisk ånd istedet for å komme frem som den hora hu faktisk var. Stakkars godtroende Josef.

 

Har du lest bibelen fra start til slutt? Er du klar over hvor mye piss som står der også? 

 

Du er nok en oppegående person. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

så selvfølgelig hatet de jøder av den grunn.

 

Ja, å hate jesus er jo midt i den logiske gata kristne befinner seg... Jesus var jøde husker du...`?

 

Han var født av David's ætt. Men han definerte at talmud folk som trodde at mennesketradisjoner var guddommelig som noe feil "Matthew 23:13: But woe unto you, scribes and Pharisees, hypocrites! for ye shut up the kingdom of heaven against men: for ye neither go in yourselves, neither suffer ye them that are entering to go in.

" som folkefiende nr.1. Snakker ikke om de tidligere jøder som ville føre gudsfolk om de faktisk gjorde som gud sa, jeg mener de som kom som utfallet av fallet av tempelet som en skam for dem.

 

Apropos fornærmelser: Jødene var vel heller ikke så fornøyde med at en fyr labbet rundt og hevdet han var Messias.

Selvfølgelig ikke, de var jo korrupt.

Endret av Riki
Lenke til kommentar

 

Han var født av David's ætt. Men han definerte at talmud folk som trodde at mennesketradisjoner var guddommelig som noe feil "Matthew 23:13: But woe unto you, scribes and Pharisees, hypocrites! for ye shut up the kingdom of heaven against men: for ye neither go in yourselves, neither suffer ye them that are entering to go in.

" som folkefiende nr.1. Snakker ikke om de tidligere jøder som ville føre gudsfolk om de faktisk gjorde som gud sa, jeg mener de som kom som utfallet av fallet av tempelet som en skam for dem.

Må si at den jødisk-kristne guden er helt ræva til å velge seg ut et folk... Først velger han dem og så driter han i dem... Joda, en fin gud dere kristne har arvet av jødene må jeg si... Men det er kanskje fordi jødene ler seg ihjel av de kristne fantasiene om deres messias de er så forbanna for? Kristn som tror på det jødiske eventyret jødene gldelig innrømmer ernettopp det, eventyr?

 

Uten jødene hadde hverken kristne eller muslimer hatt noe eventyr å spinne videre på... OG det hadde vært til det beste spør du meg, for det har ikke kommet mye godt ut av disse eventyrene, det er helt sikkert...

 

Jødene har aldri reist rundt i verden og ødelagt kulturer de, som kristne og muslimer fremdeles elsker å gjøre. De har faktisk aldri prakket eventyret sitt på noen så slikt sett er jødene definitivt de "snilleste" i klassen av de abrahamske forbannelsene...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Han var født av David's ætt. Men han definerte at talmud folk som trodde at mennesketradisjoner var guddommelig som noe feil "Matthew 23:13: But woe unto you, scribes and Pharisees, hypocrites! for ye shut up the kingdom of heaven against men: for ye neither go in yourselves, neither suffer ye them that are entering to go in.

" som folkefiende nr.1. Snakker ikke om de tidligere jøder som ville føre gudsfolk om de faktisk gjorde som gud sa, jeg mener de som kom som utfallet av fallet av tempelet som en skam for dem.

Må si at den jødisk-kristne guden er helt ræva til å velge seg ut et folk... Først velger han dem og så driter han i dem... Joda, en fin gud dere kristne har arvet av jødene må jeg si... Men det er kanskje fordi jødene ler seg ihjel av de kristne fantasiene om deres messias de er så forbanna for? Kristn som tror på det jødiske eventyret jødene gldelig innrømmer ernettopp det, eventyr?

 

Uten jødene hadde hverken kristne eller muslimer hatt noe eventyr å spinne videre på... OG det hadde vært til det beste spør du meg, for det har ikke kommet mye godt ut av disse eventyrene, det er helt sikkert...

 

Jødene har aldri reist rundt i verden og ødelagt kulturer de, som kristne og muslimer fremdeles elsker å gjøre. De har faktisk aldri prakket eventyret sitt på noen så slikt sett er jødene definitivt de "snilleste" i klassen av de abrahamske forbannelsene...

 

Også må du huske på at i Galaterbrevet så står det ikke at Abraham var velsignet fordi han var jøde" aka label men pga troen. Eller for å definere det, Det er ingen greker eller jøde, men troen i Kristus

 

Galatians 3:28

There is neither Jew nor Greek, there is neither bond nor free, there is neither male nor female: for ye are all one in Christ Jesus.

 

Også for å svare spørsmålet. Om du elsker synd så støtter man synd. Folk tror de er så kloke, men selve klokskapen er ikke morsomt når man engang skal dø. Det er et faktum som eksisterer, og om man er fornøyd å leve et slikt liv så ser jeg den, bare forstår ikke hvordan noen ikke kan ønske noe bedre.

Endret av Riki
Lenke til kommentar

Ingen var kristne før ETTER jesus sin død, det fantes bare jøder da og jesus var jøde. Du kan snakke og juge om dette til du blir blå i ansiktet, men fakta er at kristendom og kristus ble funnet opp etter at myten om jesus oppsto...

 

 

 

Om du elsker synd så støtter man synd.

Du glemmer en liten detalj, de aller fleste fornuftige mennesker har ingen tro på desse innbilte syndene som kristne innbilder seg, så hvordan kan man da støtte synd?

 

 

Folk tror de er så kloke, men selve klokskapen er ikke morsomt når man engang skal dø. Det er et faktum som eksisterer, og om man er fornøyd å leve et slikt liv så ser jeg den, bare forstår ikke hvordan noen ikke kan ønske noe bedre.

Igjen, ingen grunn til å fly å gape om disse påstandene til andre, hold dem for deg slv om du tror på dem. Lev etter dem om du vil, men ikke tro at du på noen måte bestemmer hva andre skal leve etter, for det gjør du ikke...

 

Og hva er det som får deg til å tro at folk trenger falske løfter og tomme lovnader ytret av ignorante menn for lenge siden i møte med døden?

 

Og ønske seg noe bedre? Utslitte knær ogevig  ryggpissing fremstår ikke som noe bedre enn evig utslettelse i mine øyne...

 

Og vær så snill og ikke si at vi som ikke tror kommer til helvette er du snill, for da blotter du guden din totalt for moral...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Ingen var kristne før ETTER jesus sin død, det fantes bare jøder da og jesus var jøde. Du kan snakke og juge om dette til du blir blå i ansiktet, men fakta er at kristendom og kristus ble funnet opp etter at myten om jesus oppsto...

Så du påstår at Abraham fant opp Jødedommen?. Mener du Moses. Ser du poenget, troen er poenget, nåværende jøder er  motsatt av troende, jøder som er i dag er akkurat de jeg mener.

 

Du glemmer en liten detalj, de aller fleste fornuftige mennesker har ingen tro på desse innbilte syndene som kristne innbilder seg, så hvordan kan man da støtte synd?

Vel oppblåste folk mener mye rart men det er ikke alltid de har rett. Merkel er tydeligvis intelligent, hun er utdannet innenfor fysikk og matematikk, er jo ikke alle som mener hun er et super geni i politikken bare pga det.

 

Og vær så snill og ikke si at vi som ikke tror kommer til helvette er du snill, for da blotter du guden din totalt for moral...

Tror du definerer dommen som urrettferdig og du vil den skal være litt mer mildere. Ok, så er utroskap ok med konsent? Det skader jo ikke de så hvorfor ikke?. Så om du mener det ikke bør være konsekvenser, hva hindrer det meg ifra å finne opp ting som passer meg. Eller de massive rare usiviliserte hedenske skikkene som eksisterte før, som denne som høres fantastisk moralsk ut!. Dom eksisterer av en grunn.

https://en.wikipedia.org/wiki/Etoro_people

Endret av Riki
Lenke til kommentar

Det er kristne og muslimer som er onde... Jøder har gjort vldig lite av seg bortsett fra de iste førti-femti årene de, da de kristne politikerne var dumme nok til å plassere dem i israel i 1948... Det skulle de aldri ha gjort...

 

Men målt i ondskap leder kristne med god margin over jødene..

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er kristne og muslimer som er onde... Jøder har gjort vldig lite av seg bortsett fra de iste førti-femti årene de, da de kristne politikerne var dumme nok til å plassere dem i israel i 1948... Det skulle de aldri ha gjort...

 

Men målt i ondskap leder kristne med god margin over jødene..

Tror bare ikke Islam er sant bare. Stalin var en god kar også. Men men... tsk tsk :p

Vel Jøder oppmuntrer degenerasjon av ikke jødiske nasjoner aka goyim, så det er jo ikke rart.

Lenke til kommentar

Du glemmer en liten detalj, de aller fleste fornuftige mennesker har ingen tro på desse innbilte syndene som kristne innbilder seg, så hvordan kan man da støtte synd?

 

Vel oppblåste folk mener mye rart men det er ikke alltid de har rett. Merkel er tydeligvis intelligent, hun er utdannet innenfor fysikk og matematikk, er jo ikke alle som mener hun er et super geni i politikken bare pga det.

 

Spørsmålet var hvordan man støtter synden når man ikke tror på den i utgangspunktet. Det er alltid hyggeligst med relevante svar.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Du glemmer en liten detalj, de aller fleste fornuftige mennesker har ingen tro på desse innbilte syndene som kristne innbilder seg, så hvordan kan man da støtte synd?

 

Vel oppblåste folk mener mye rart men det er ikke alltid de har rett. Merkel er tydeligvis intelligent, hun er utdannet innenfor fysikk og matematikk, er jo ikke alle som mener hun er et super geni i politikken bare pga det.

 

Spørsmålet var hvordan man støtter synden når man ikke tror på den i utgangspunktet. Det er alltid hyggeligst med relevante svar.

 

Tror man kaller slikt for blinde folk eller ignorante isåfall. Om man ikke har vett til at det å slå folk ikke er ille da tror jeg personen mer eller mindre lurer seg selv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

seriøst.. hvorfor blir ikke sånne folk som trådstarter lagt inn på mentalsykehus? det er jo nødt til å være noe galt med fyren, tror han trenger hjelp... :hm:

Lenke til kommentar

 

Spørsmålet var hvordan man støtter synden når man ikke tror på den i utgangspunktet. Det er alltid hyggeligst med relevante svar.

 

Tror man kaller slikt for blinde folk eller ignorante isåfall. Om man ikke har vett til at det å slå folk ikke er ille da tror jeg personen mer eller mindre lurer seg selv.

 

«Det finnes ikke moralitet uten en gud som dikterer hva som er rett og galt.» Er dette noe du vil si deg enig i?

Lenke til kommentar

seriøst.. hvorfor blir ikke sånne folk som trådstarter lagt inn på mentalsykehus? det er jo nødt til å være noe galt med fyren, tror han trenger hjelp... :hm:

Kanskje det er samfunnet som ikke er frisk?. Altså hele samfunnet er syk, transe på unger liksom pga diagnose som man får bekreftet? Man kan lyve legen rett opp i fleisen, det er rene tumblr hverdagen mer eller mindre. Og fleste av dem som lider av angring og depresjoner tar selvmord. Det er samfunnet som er syk og alle som promoterer slikt som burde blitt lagt inn på et mental sykehus. Fornuft over usunn illegal pseudo-fornufts tenkere

 

«Det finnes ikke moralitet uten en gud som dikterer hva som er rett og galt.» Er dette noe du vil si deg enig i?

Psykologisk og filosofisk er gud en bra ting. Det finnes moralitet fordi verden eksisterer, men mange er ute å kjøre i noen tilfeller

Endret av Riki
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...