Gå til innhold

EM 2016: Gruppe B (England, Russland, Slovakia, Wales)


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Nesten like frusterende å se på England som United. Ser ut til at jeg burde sett på Wales i stedet...

Ja. Tabbe å se England kampen. :hmm:

 

Kjedelig.

Det bør vel ikke komme som en overraskelse på noen. Valgte å se Wales fra start, nettopp av denne grunnen. Endret av Liquidkey
Lenke til kommentar

Aha... Nå forstår jeg. England forsøker å bli nummer 2 i sin gruppe.

 

Da ser det ut som de kan komme til å møte Island med mindre Island vinner gruppen og deretter sannsynligvis Frankrike i kvartfinale. Da slpper England en potensiell kvartfinale mot Italia/Belgia og kan har mulighet til å møte rivalen Frankrike og slå de ut på hjemmebane.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

 

 

Nesten like frusterende å se på England som United. Ser ut til at jeg burde sett på Wales i stedet...

Ja. Tabbe å se England kampen. :hmm:

 

Kjedelig.

Det bør vel ikke komme som en overraskelse på noen. Valgte å se Wales fra start, nettopp av denne grunnen.

 

 

Bra valg virker det som, selv om jeg ikke vet siden jeg gikk glipp av det som nå er 3-0 foreløpig.

Lenke til kommentar

Aha... Nå forstår jeg. England forsøker å bli nummer 2 i sin gruppe.

 

Da ser det ut som de kan komme til å møte Island med mindre Island vinner gruppen og deretter sannsynligvis Frankrike i kvartfinale. Da slpper England en potensiell kvartfinale mot Italia/Belgia og kan har mulighet til å møte rivalen Frankrike og slå de ut på hjemmebane.

 

Det er vel ikke så mye bedre møte andreplassen i en gruppe der alt fortsatt er så åpent? De kan risikere å møte Portugal (selv om de ikke har vært så gode hittil, tror jeg ikke at det er så mye bedre enn å møte en tredjeplass). 

 

Er forresten glad jeg valgte å se Wales-kampen. Har vært utrolig spennende, og god stemning! Er vel fjerde gang jeg hører nasjonalsangen nå :p 

Lenke til kommentar

 

Nok ein kjedeleg 0-0 kamp. Gjesp! Begynner å bli eit mønster i dette meisterskapet.

Ja,etter to uker med fotball har vi fått hele fire 0-0 kamper (om dette holder seg) gid'a meg altså.

 

 

Dette er det EM-et med lavest scoringssnitt til nå. Og jeg antar at det ikke går nevneverdig opp når de lagene som er best organisert defensivt går lenger i mesterskapet.

 

Så jo, det er ganske så dritkjedelig til nå. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

England lider av det samme som Portugal, ineffektivitet. Synes egentlig ikke de har vært noe særlig svakere enn f.eks Frankrike så langt i turneringen, og jeg håper virkelig at vi får ENG-FRA i f.eks kvartfinalen etter hvert. Er ikke så sikker på at England ryker ut der som jeg ville vært før EM.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...