Gå til innhold

Ansiktsløfting og større batteri: Tesla oppdaterer Model S og X


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, Model 3 blir for liten for meg. Jeg vil ha Model X med halvt batteri til prisen av Model 3. :p Det var egentlig spøkefullt ment siden en pris som er proporsjonal med batterikapasiteten forutsetter at resten av bilen er gratis å produsere.

 

Hehe ja absolutt. Spent på hvordan S blir nå, de bør oppgradere enn god del innvendig om de skal forsvare prisforskjellen til model 3 synes jeg. Det er jo ganske stor forskjell! 

Lenke til kommentar

sparer det mere CO2 utslipp totalt, når de skal produsere så mange nye biler som skal erstatte de ferdigproduserte eldre modellene? Er det noen som har tatt dette regnestykket?

 

Det er ingen som tvinger folk til å bytte bil. Når jeg kjøpte Tesla så kjøpte jeg den i steden for en stor fin bmw som spruter ut med avgasser. Folk skifter biler hele tiden, så regnestykket bli veldig krøkkete. Man må nesten se på om det blir en økning i salg av nybil før man starter på regnestykket. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ganske viktig å nevne at Model S så vidt jeg vet har fått samme luftfilter som Model X med "antibiodefence-weapon mode" hvor man visstnok får renere luft enn på sykehus.

 

Akkurat det kommer helt an på utslippene fra de som sitter i bilen ...

( Blir luften som slippes ut av bilkupeen også filtrert? :sick: )

  • Liker 1
Lenke til kommentar

sparer det mere CO2 utslipp totalt, når de skal produsere så mange nye biler som skal erstatte de ferdigproduserte eldre modellene? Er det noen som har tatt dette regnestykket?

 

Eg er ganske sikker på at Tesla ikkje kjem til å spandere ny bil på alle som har den gamle modellen, og kondemnere den gamle. :-)
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

 

 

Er jo bare fordel å ikke ha skilt foran. Buddy er jo fritatt for både bompenger og automatisk fartskontroll siden den ikke har skilt foran.

 

Det er vell ingenting som tilsier at de slipper skilt forran? 

 

Det er derimot en faktaopplysning at Buddy ikke har skilt foran.

 

Rare greier, har jeg aldri lagt merke til. Er den registrert som mc?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...