Gå til innhold

Huawei P9 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et siste spm fra meg Jeg skal kjøpe meg ekstra ledning til min Huawei P9, men hva i alle dager heter den ladeporten? Hvilken ledning er det jeg trenger, noen som vet navnet?

 

USB C er riktig som flere har skrevet.

 

Det ER helt riktig

USB C kabel.....

Ebay har masse og billig

 

Ikke kjøp ukritisk fra Ebay. Det meste av USB C kabler er ikke produsert etter gyldig standard og du risikerer å få en kabel som koker telefonen din.

 

Google ansatt Benson Leung har testet en rekke kabler. Jeg kjøpte Tronsmart sin og Xiaomi sine konvertere.

Når du først er i gang har du sikkert bruk for en nødlader i sommer Xiaomi har en god og billig.

Lenke til kommentar

Har nå hatt P9 en liten stund, og er veldig fornøyd med den. Har hatt samsung siden den første Galaxy S kom, og hadde nå lyst å prøve noe nytt.

Jeg angrer ikke, men jeg har et par utfordringer med min P9. Jeg sliter med at telefonen stopper apper som jeg helst vil ha kjørende til enhver tid, f.eks Llama og Remote Phone. Jeg regner med at det har noe med den "smarte" strømstyringen å gjøre, men uansett hva jeg slår på/av, så stoppes appene like fullt.

Det andre jeg sliter med er Caller ID apper som 1881 Mobilsøk og Telenor Mobilt Bedriftsnett. Når ukjente nummere ringer inn, så vil jeg jo at appen skal fortelle meg hvem det er som ringer, men det dukker aldri opp noe vindu slik som det gjorde på min forrige telefon.

 

Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Andre som sliter med ekstrem batteribruk og lang ladetid? 

 

Er ombord på en båt om dagen så har dårlig dekning, men aldri sett på maken. Brenner igjennom batteriet på en halv dag og er halvlunken hele dagen uten at den blir særlig brukt. I tillegg lader den så og si ikke med original laderen! Hadde vell rundt 80% i dag morges, på 7 timer! 

 

Var helt motsatt før jeg dro på båten, da ladet den greit fort og varte ut dagen med rundt 50% til overs. fatter ingenting. 

Lenke til kommentar

Skyldes nok den dårlige dekningen vil jeg tro. Prøv å hiv den i fly modus i løpet av en arbeidsdag og sammenlign :) Sjekk også hva som bruker stor andel strøm under batteri oversikten.

 

Systemet knekker vistnok 50%! Og halvparten er "mediaserver", hva i alle dager brukes denne til? Henter mobilen ting fra server hele tiden? Da er det iallefall ikke rart.. 

 

Slengte den på flymodus og på lading i en liten stund nå, det ordnet opp i lade problemet. Utrolig irriterende dette her, må nesten ha meg en service mobil da. 

Lenke til kommentar

Kjøpte akkurat p9 pluss og sliter med å bytte launcher på den, får lastet ned og startet den men får den ikke satt som standardnoen som kan hjelpe ?

Ellers virker den som en meget fin telefon med ett batteri som med letthet holder hele dagen og det er jo bra...

Instillinger - Apper - Avansert - Standard app innstillinger - Starter
Lenke til kommentar

 

Kjøpte akkurat p9 pluss og sliter med å bytte launcher på den, får lastet ned og startet den men får den ikke satt som standardnoen som kan hjelpe ?

Ellers virker den som en meget fin telefon med ett batteri som med letthet holder hele dagen og det er jo bra...

Instillinger - Apper - Avansert - Standard app innstillinger - Starter
takker for den... Endret av jan-otto
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...