Gå til innhold

Huawei P9 tråden


Anbefalte innlegg

Der kom testen av P9+  også , de skryter av batteriet, kameraet og kvalitets følelsen så dette virker lovende.....

http://www.mobil.se/tester/test-huawei-p9-plus?nodePage=2#.Vz5-_pF94hc

 

Men tror jeg bruker min galaxy A7 en stund til og ser hva samsung hoster opp når de lanserer note 6 ...

Synes det begynner å bli så lite som skiller de nye topp telefonene fra de litt under at det knapt er vært pengene å kjøpe ny bare fordi du liker designet bedre nå...

 

Min A 7 exynos kjører jo på en mye dårligere prosessor enn dagens toppmodeller men jeg merker overhodet ingen forskjell på den og min LG G4.

Bildene blir noe bedre på G4 men batteriet gjør at den ligger ubrukt i skapet mens min A7 går hele dagen uten å måtte lades..

Faller ikke note 6 i smak kjøper jeg mest sannsynlig P9 pluss som i mine øyne virker som en nærmest perfekt telefon...  

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

USB c

 

Takk :)

 

Vet du hvor man får kjøpt, eventuelt finnes det en kobling man kan sette på android sin typiske og få usb c ? :)

 

Jeg tror ikke dette er USB-C.

Har selv lett etter kabel, og hverken Lefdal eller Telia i min by kunne hjelpe meg (Ja, det er ganske ræva).

Så om noen med mer kunnskap kan kline til nå; takk!

Lenke til kommentar

 

 

USB c

Takk :)

 

Vet du hvor man får kjøpt, eventuelt finnes det en kobling man kan sette på android sin typiske og få usb c ? :)

Jeg tror ikke dette er USB-C.

Har selv lett etter kabel, og hverken Lefdal eller Telia i min by kunne hjelpe meg (Ja, det er ganske ræva).

Så om noen med mer kunnskap kan kline til nå; takk!

omg... . .

 

Og Telia skal få inn kabel. Den er i sortimentet deres. Så de er nok bare utsolgt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...