Gå til innhold

Huawei P9 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Bonus hot-tips! Huawei har GRATIS skjermbytte de 3 første månedene...

Skjerm? Glass?

 

Jeg har vært ganske uforsiktig og mistet telefonen i gulvet noen ganger. Hvordan går jeg evt frem?

 

 

Lag deg konto på HiCare appen. Henvend deg der du kjøpte telefonen og henvis til denne ordningen så sender de den inn og den blir fikset kostnadsfritt. Jeg kjøpte min på elkjøp, gikk knirkefritt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har hadd telefonen ei stund nå. Er fornøyd med den, men merker jeg til tider savner appdraweren. Har laget meg ei mappe som fungerer som en "appdrawer" på menylinjen nederst, men det er jo begrenset hvor mye apper man kan ha i en mappe. Er det noe mulighet til og øke dette? Evnt noen som har tips til gode appdrawere man kan legge inn da jeg liker og ha startskjerm renere uten så mye unødvendige ikoner.

Lenke til kommentar

Skulle gjerne hatt en sort utgave av P9. Noen som har noen stilige tynne sort covers til P9?

Jeg fant denne som så litt stilig: http://www.skinomi.com/sk24648-huawei-p9-phone-black-carbon-fiber-skin.html

Denne her er også litt digg: http://www.aliantech.com/original-spigen-huawei-p9-case-rugged-armor-black-l06cs20376.html

Vært på jakt etter cover selv.

Den Skinsaken er jo mer ett klister og når man tar det på er det ikke bare-bare og ta av.

Tror heller jeg går for den andre du linka til...

Lenke til kommentar

Hvilke Apps har folk avinstallert på sin P9?

 

Noen som har valgt å bruke Huawei Health? Jeg avinstallerte den. Har tidligere brukt Google Fit som er like greit. I tillegg har jeg Whitings App og Fitbit.

 

Jeg liker godt å kunne lukke opp mobiltelefonen med fingeravtrykkleseren. Men skulle gjerne trykket på knappen på siden først. Bare man kommer borti fingeravtrykkleseren så lukkes telefonen opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...