Gå til innhold

Huawei P9 tråden


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Er det noen som vet hvordan man slår av den hurtigtilgangen til stemmestyring om man presser volum ned to ganger når skjerm er låst? Har flere ganger ringt noen fra lommen på grunn av denne.

 

Lurer også på om det er mulig og slå av det at om man holder inne hjem "knappen" så kommer det opp en google side.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938

Er det noen som vet hvordan man slår av den hurtigtilgangen til stemmestyring om man presser volum ned to ganger når skjerm er låst? Har flere ganger ringt noen fra lommen på grunn av denne.

 

Lurer også på om det er mulig og slå av det at om man holder inne hjem "knappen" så kommer det opp en google side.

Slå av talekontroll
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938

Hej Steinar,

Tyvärr har vi inte någon datum på det än, vi testar Android 7 på våra P9 modeller och när testerna är klara så skickas uppdateringen ut.

 

Mvh Christian från Huawei

Lenke til kommentar

Jeg opplever batteritiden på P9 Plus til å være hakket bedre enn S7 Edge. Jeg er ikke den som bruker tlf mest men har som regel 3-4 timers skjermtid gjennom dagen og godt med strøm igjen (mellom 20 og 40 %) når kvelden er over. Igjennom natten (6-8 timer) taper tlf kun 1-2 % når den ikke ligger på lading. Det har jeg aldri opplevd før med noen av mine tidligere telefoner. Har forøvrig synkronisering av to e-post kontoer, 90% lysstyrke på skjermen, gps og wifi alltid på. Streamer også noe musikk og film, ca 2 timer for dag. Ellers opplever jeg dekning og samtalekvalitet på denne mobilen til å være meget god og stabil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...