Gå til innhold

Huawei P9 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg mottok min tlf for noen dager siden etter at jeg forhåndsbestilte den. Måtte sende den tilbake samme dag pga. feil med skjerm. Har aldri opplevd noe lignende med nye telefoner, men så er også dette min første Huawei. Tlf er sikkert bra, men veldig kjipt å risikere å få denne over 1mnd senere etter at den er forhåndsbestilt og betalt!

Lenke til kommentar

Du kan stille på hvit tonen.

 

Til deg over som returnerte. Hvorfor gjorde du det? Hva var feil med skjermen?

 

 

Driver å vurderer å kjøpe denne istedenfor lg g5 pga byggekvalitet

Ha ha du er jo bare fantastisk igår anbefaler du G5 til en annen og i dag vil du bytte grunnet dårlig byggekvalitet som aldri har vært en hemmelighet... Skrev for en mnd tilbake at du kom til å bytte tlf og du nektet da den passet ditt behov og den var så rå bra. Blir ikke klok på deg altså skal du ha en rå tlf med ytelse godt kamera, strålende batteritid samt rå byggekvalitet da kjøper du Mate 8 ferdig snakka. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du kan stille på hvit tonen.

 

Til deg over som returnerte. Hvorfor gjorde du det? Hva var feil med skjermen?

 

 

Driver å vurderer å kjøpe denne istedenfor lg g5 pga byggekvalitet

Skjermen trykket periodevis av seg selv på et punkt på skjermen, nesten samme effekt som en våt skjerm. Talentløst at nye telefoner skal ha slike feil. Telefon så midlertidig veldig fin ut.

Lenke til kommentar

 

Du kan stille på hvit tonen.

 

Til deg over som returnerte. Hvorfor gjorde du det? Hva var feil med skjermen?

 

 

Driver å vurderer å kjøpe denne istedenfor lg g5 pga byggekvalitet

Skjermen trykket periodevis av seg selv på et punkt på skjermen, nesten samme effekt som en våt skjerm. Talentløst at nye telefoner skal ha slike feil. Telefon så midlertidig veldig fin ut.

Du har nok vært uheldig. Huawei er ikke eneste merke som har feil på telefonene som er nye. Har opplevd det før me annet enn Huawei (ikke samme feil da).Håper det ordner seg.

 

Skal bestille min om noen dager, håper jeg ikke får problemer ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...