Gå til innhold

Huawei P9 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne mobiltelefonen skal visstnok støtte LTE-A med hastighet på 300/50 Mbps.

Telenor skal ha veldig god dekning av 4G+ i Tromsø hvor jeg bor, men med Speedtest får jeg kun mellom 10-30 Mbps nedlasting.

Jeg har abonnement hos Talkmore og har inkludert hastighet opp til 300 Mbps, men får knapt 10%.

 

Noen som har ikonet 4G+ på sin P9? Jeg har kun sett det stå 4G.

 

 

2G/3G gir deg mulighet til å snakke og surfe med hastigheter opptil 20 Mbit/s.

4G (LTE) gir surfemuligheter opp mot 150 Mbit/s, i tillegg er det nå åpnet for tale over 4G-nettet. 
4G+ er det raskeste mobilnettet fordi data sendes på flere 4G-frekvenser og gir hastigheter opp mot 450 Mbit/s.

Så egentlig den hastigheten jeg får noen ganger er ikke stort bedre enn 3G. Det er alt for dårlig.

Endret av DJViking
Lenke til kommentar

Denne mobiltelefonen skal visstnok støtte LTE-A med hastighet på 300/50 Mbps.

Telenor skal ha veldig god dekning av 4G+ i Tromsø hvor jeg bor, men med Speedtest får jeg kun mellom 10-30 Mbps nedlasting.

Jeg har abonnement hos Talkmore og har inkludert hastighet opp til 300 Mbps, men får knapt 10%.

 

Noen som har ikonet 4G+ på sin P9? Jeg har kun sett det stå 4G.

 

 

2G/3G gir deg mulighet til å snakke og surfe med hastigheter opptil 20 Mbit/s.

4G (LTE) gir surfemuligheter opp mot 150 Mbit/s, i tillegg er det nå åpnet for tale over 4G-nettet. 

4G+ er det raskeste mobilnettet fordi data sendes på flere 4G-frekvenser og gir hastigheter opp mot 450 Mbit/s.

Så egentlig den hastigheten jeg får noen ganger er ikke stort bedre enn 3G. Det er alt for dårlig.

 

Hvilket talkmore abonnement har du?

 

Du har lagt til tilleggstjenesten til 49,- for å få full hastighet?

 

 

 

 

post-323465-0-40713100-1471954927_thumb.png

Endret av PerAndre123
Lenke til kommentar

 

Denne mobiltelefonen skal visstnok støtte LTE-A med hastighet på 300/50 Mbps.

Telenor skal ha veldig god dekning av 4G+ i Tromsø hvor jeg bor, men med Speedtest får jeg kun mellom 10-30 Mbps nedlasting.

Jeg har abonnement hos Talkmore og har inkludert hastighet opp til 300 Mbps, men får knapt 10%.

 

Noen som har ikonet 4G+ på sin P9? Jeg har kun sett det stå 4G.

 

 

2G/3G gir deg mulighet til å snakke og surfe med hastigheter opptil 20 Mbit/s.

4G (LTE) gir surfemuligheter opp mot 150 Mbit/s, i tillegg er det nå åpnet for tale over 4G-nettet. 

4G+ er det raskeste mobilnettet fordi data sendes på flere 4G-frekvenser og gir hastigheter opp mot 450 Mbit/s.

Så egentlig den hastigheten jeg får noen ganger er ikke stort bedre enn 3G. Det er alt for dårlig.

 

Hvilket talkmore abonnement har du?

 

Du har lagt til tilleggstjenesten til 49,- for å få full hastighet?

 

Jeg har Fri5000 + tjenesten for 300Mbit/s til 49kr.

Lenke til kommentar

 

 

Denne mobiltelefonen skal visstnok støtte LTE-A med hastighet på 300/50 Mbps.

Telenor skal ha veldig god dekning av 4G+ i Tromsø hvor jeg bor, men med Speedtest får jeg kun mellom 10-30 Mbps nedlasting.

Jeg har abonnement hos Talkmore og har inkludert hastighet opp til 300 Mbps, men får knapt 10%.

 

Noen som har ikonet 4G+ på sin P9? Jeg har kun sett det stå 4G.

 

 

2G/3G gir deg mulighet til å snakke og surfe med hastigheter opptil 20 Mbit/s.

4G (LTE) gir surfemuligheter opp mot 150 Mbit/s, i tillegg er det nå åpnet for tale over 4G-nettet. 

4G+ er det raskeste mobilnettet fordi data sendes på flere 4G-frekvenser og gir hastigheter opp mot 450 Mbit/s.

Så egentlig den hastigheten jeg får noen ganger er ikke stort bedre enn 3G. Det er alt for dårlig.

 

Hvilket talkmore abonnement har du?

 

Du har lagt til tilleggstjenesten til 49,- for å få full hastighet?

 

Jeg har Fri5000 + tjenesten for 300Mbit/s til 49kr.

 

Bare for å sammenligne så er jeg midt i Oslo med en s7 edge og får bare 13Mbit/s selv om jeg har et abonnement som skal ta opp mot 100Mbit/s. Jeg har telia smart pluss. Har nok mye å si hvor stor belastning det er på nettet. 

Lenke til kommentar

Strømsparing, du må inn i Phone Manager å si de kan kjøre selv om skjermen er slått av...

 

Huawei er ganske hissig på å avslutte prosesser...

Innstillinger -> Advanced -> Batteristyrer -> Beskyttede Apper

Skal prøve å slå på "beskyttelse" av YR Widgets og se om det hjelper. Trudde ikke den trengte å kjøre mens skjermen var av. Det burde holdt at den oppdaterte klokken med en gang skjermen ble låst opp.

 

Edit: Det løste problemet.

Endret av DJViking
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en Huawei P9 i går, da LG G4 som jeg hadde, tok kvelden. Flott telefon! Jeg bare undrer meg over en ting!

Spotify kom jo endelig, som kjent, med mulighet til å velge om man ville lagre offline spillelister på telefonen eller SD kortet, men på Huawei'en så er ikke det valget synlig, rett og slett. Både telefon og Spotify appen er oppdatert til siste versjon, og jeg så på dama sin telefon, en Samsung S6, med samme versjon av Spotify - og hun har mulighet til å kunne velge hvor hun vil lagre, og det samme kunne jeg på min LG G4. 

 

Noen som har vært borti det samme, eller har peiling på hvorfor det er slik, og en eventuell fiks? 

Lenke til kommentar

Krever et ProClip-feste: 229kr

http://www.mytrendyphone.no/shop/huawei-p9-brodit-199851p.html

 

Denne med magnetisk feste. Kan settes direkte på dashbord: 89kr

http://www.mytrendyphone.no/shop/baseus-magnetisk-mobilholder-189815p.html

 

Denne med sugekopp og magnetisk feste: 219kr

http://www.mytrendyphone.no/shop/ideal-universal-magnetisk-188242p.html

 

Tror jeg kommer til å gå for sistnevnte. Sugekopp for vindu og magnetisk feste.

Vil magnetisk feste virke med Huawei P9?

Endret av DJViking
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938

Jeg kjøpte en Huawei P9 i går, da LG G4 som jeg hadde, tok kvelden. Flott telefon! Jeg bare undrer meg over en ting!

Spotify kom jo endelig, som kjent, med mulighet til å velge om man ville lagre offline spillelister på telefonen eller SD kortet, men på Huawei'en så er ikke det valget synlig, rett og slett. Både telefon og Spotify appen er oppdatert til siste versjon, og jeg så på dama sin telefon, en Samsung S6, med samme versjon av Spotify - og hun har mulighet til å kunne velge hvor hun vil lagre, og det samme kunne jeg på min LG G4.

 

Noen som har vært borti det samme, eller har peiling på hvorfor det er slik, og en eventuell fiks?

velger dette i appen på min p9 lite
Lenke til kommentar

Det står mann kan få touch knappen på baksiden til å bli en snarvei til f.eks lommelykt funksjon, hvordan ?

Å har noen fått til å lage en runding på skjermen for det du vil ha på skjermdump?

Har fått til både skjermdump,musikkspiller,camera og alle de snarveiene ved og bruke knoken på skjermen. Men synes man må være litt i overkant hardhendt. Man må nesten banke på skjermen når man starter og 'tegne' sirkel eller bokstavene

Endret av xileh
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938

 

Leste en plass at Huawei skal lage emui tilnærmet stock Android så det kan jo bli riktig så bra...

Det tror jeg kan bli veldig bra. Spent å se når Android 7 kommer på OTA til P9.

Noen som vet om p9 lite får denne?

Lenke til kommentar

 

Det står mann kan få touch knappen på baksiden til å bli en snarvei til f.eks lommelykt funksjon, hvordan ?

Å har noen fått til å lage en runding på skjermen for det du vil ha på skjermdump?

Har fått til både skjermdump,musikkspiller,camera og alle de snarveiene ved og bruke knoken på skjermen. Men synes man må være litt i overkant hardhendt. Man må nesten banke på skjermen når man starter og 'tegne' sirkel eller bokstavene

Ja da fikk jeg dump finessen til

Hva med snarveisfunksjonen til touch knappen bak

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938

BT Audio.

 

Har byttet ut min gamle iphone 5 fra 2012 med P9 lite.

Kjempe telefon , foruten at lyden via minijack er en del dårligere.

Og BT audio har veldig mye mer støy. Spiller klokkeklart med iphone.

Men P9 l, har en del plagsom støy.

 

Noen måte og ordne dette på`? eller er Hw`n i Lite`n så mye dårligere?

Er klar over at det er en billigtelefon. Om så er ,så får jeg heller bruke iphonen`n som ipod.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...