Gå til innhold

ANMELDELSE: Quantum Break


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wow, og fra en som digget Max Payne og elsket Alan Wake så er dette et utvilsomt must buy. Flott anmeldelse som virkelig gjør at man gleder seg til å få oppleve spillet. Can't wait!

Edit: Jeg har vært forventningsfull lenge, bare fordi det er Remedy som står bak. Når det sto "Kroneksempelet på kva som skjer når utviklarar gir blanke i kva folk skulle meine." i ingressen tenkte jeg at dette blir slakt. Takk og pris at jeg antok feil :)

Endret av thklinge
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Etter å ha sett noen minutter med gameplay fra http://www.gamespot.com/reviews/quantum-break-review/1900-6416395/

, virker det som vår helt eller han som spiller vår helt ikke bruker kreftene i spillet riktig og blir truffet så mye at han burde vært død. Bullet time i max payne 3 ville vært mye mer effektivt enn såkalt freeze og skyt øyeblikk som videoen viser. I bullettime kan man bevege seg rundt og treffe alle fiendene, mens i dette klippet så fryser han en person, skyter han mens han selv blir skutt bakfra/fra siden. Men regner nok med at med riktig bruk av tids kreftene, så blir nok dette mer effektfullt enn bullettime.

Lenke til kommentar

Hva faen? Anmeldelser blir gitt ut 1 april, videoer på youtube osv. allerede. Men man kan ikke kjøpe spillet før 5 april?

 

Denne "taktikken" er totalt feilslått fra utgivers side.

 

Lykke til med dårlige salgstall, jeg ser det heller på youtube.

 

"ser det heller på youtube"? Kommer aldri til å forstå meg på folk som ser på andre spille, i stede for å spille selv. Kanskje spill ikke helt er greia for deg?

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hva faen? Anmeldelser blir gitt ut 1 april, videoer på youtube osv. allerede. Men man kan ikke kjøpe spillet før 5 april?

Denne "taktikken" er totalt feilslått fra utgivers side.

Lykke til med dårlige salgstall, jeg ser det heller på youtube.

Ja det å se på andre spille er akkurat det samme som å spille selv. Faen...tror jeg skal selge konsollene og PC'n min å heller se på andre spille jeg...

 

 

Lol

Lenke til kommentar

Har dere mulighet for og teste PC versjonen?

Tenker spesielt på det tekniske, hvordan det fungere å kjøpe store spill fra windows store.

- Er sli støtte på plass?

- Kan du "rebinde" alle taster?

- Kan man selv velge installasjons plassering? (og om man kan lagre filene og kjøre en "offline" installering på andre pcer som er logget inn på samme microsoft konto?, følger drm ms konto eller er det noe annet?)

- Oppløsning som støttes? Hz?

- Andre ting som har betydning for spillet og andre spill man kjøper fra windows store.

 

Støttes! Hadde vært veldig interessant å vite hvordan dette fungerer før et eventuelt kjøp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva faen? Anmeldelser blir gitt ut 1 april, videoer på youtube osv. allerede. Men man kan ikke kjøpe spillet før 5 april?

 

Denne "taktikken" er totalt feilslått fra utgivers side.

 

Lykke til med dårlige salgstall, jeg ser det heller på youtube.

Det er et veldig bra spill, :green: jeg har spillet det fra fredag, det er en av di beste spillene til Xbox One til nå :dribble: wow for et spill.

Endret av jokingntria
Lenke til kommentar

Hva faen? Anmeldelser blir gitt ut 1 april, videoer på youtube osv. allerede. Men man kan ikke kjøpe spillet før 5 april?

 

Denne "taktikken" er totalt feilslått fra utgivers side.

 

Lykke til med dårlige salgstall, jeg ser det heller på youtube.

Det er slik alle utgivere bør gjøre det, utgivere som er redd for at spillet skal få dårlig kritikk som venter med å gi ut spillet til anmeldere før spillet er ute og de har fått solgt nok spill til folk i blinde er derimot en hårreisende dårlig og umoralsk taktikk. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det følger med gratis for de som kjøper det på xbox one, så mulig man kan kjøpe en billigere cd-key på ebay eller finn.no i nærmeste fremtid? Eller så blir det kanskje slik at det blir låst til den microsoft kontoen man har til både xbox og pc?

Endret av Iceman22
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spillet koster f meg 652 kroner på windows store. Er det noen som vet om det er mulig å finne det billigere noe sted..?

 

Fy flate, fikk jo nesten bakoversveis da jeg så prisen. Jeg hadde tenkt å kjøpe det, men det gidder jeg ikke nå.

Det er jo nesten dobbelt så dyrt som andre PC-spill om man kjøper med dollarkurs.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...